Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 50d 15mp

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 50d 15mp

Maar wanneer kunnen we hem kopen???

Ik dacht 2 weken geleden een 40D te kopen, maar heb nog wat gewacht....Als ik dit nu lees wil ik wel wachten op de 50D ..... als hij binnen dit en een maand zou te koop zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raf_Messelbroek Bekijk bericht
      Maar wanneer kunnen we hem kopen???

Ik dacht 2 weken geleden een 40D te kopen, maar heb nog wat gewacht....Als ik dit nu lees wil ik wel wachten op de 50D ..... als hij binnen dit en een maand zou te koop zijn.
      Hmm... dat denk ik niet.

Hij moet nog aangekondigd worden. Dan duurt het nog wel een maand voor de eerste aangeleverd worden.

Dave
      pixelpusher

Comment

minder dan 24uur voor de aankondiging ???
        "...
        I heard directly from one of the canon guy's that the date is the date,
        3 brand new DSLR's will be revealed.

The forthcoming 5DMKII (or 7D?)
        the 50D
        the Mark IIIn version (new AF system!)
        ..."

FWIW

Comment

ziet er mij toch vrij officieel uit :

groeten

Comment

Iedereen. Het wereldwijde embargo is vervallen daarnet om 6h. Echter, de Canon België persconferentie start pas om 9h30.

Lees zeker ook: http://forum.belgiumdigital.com/f9/2...st-227655.html

Daarin zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van ondermeer de specifieke Belgische informatie.

Tot straks!
            p

Comment

volgens mij zou dit: http://a.img-dpreview.com/Previews/C...es/mlenses.jpg wel eens de belangrijkste verbetering kunnen zijn samen met de AF adjustment
              't ziet er toch niet slecht uit, zeker als ze dat in de nieuwe FF 5 (ofzo) D gaan toepassen!
              Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

Als 5D gebruiker hierbij mijn dank aan Nikon en ook aan alle Nikon gebrukers :

- Hdmi.
                - 920000 pixel LCD.
                - >12 MP
                - 100 % micro lenzen.
                - Lenzen afregelen.
                - EFS 18-200.
                - Vignetting correctie.
                - ISO 12800.

Zonder Nikon was dit niet mogelijk.

Nu wacht ik verder op een 5D opvolger.

Jan.

Comment

Hopelijk doet men dan die 40D aan dumpprijzen weg (<600EUR)....

Comment

• Re: Canon 50d 15mp

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                    Nu wacht ik verder op een 5D opvolger.
                    Nog een dikke maand wachten he.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
                      Hopelijk doet men dan die 40D aan dumpprijzen weg (<600EUR)....
                      hmm.. ik vind de huidige prijs van 746,- eigenlijk al een behoorlijke dumpprijs... Ik heb er halverwege februari nog 975,- voor betaald....
                      www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                        hmm.. ik vind de huidige prijs van 746,- eigenlijk al een behoorlijke dumpprijs... Ik heb er halverwege februari nog 975,- voor betaald....
                        Als je de 10d, de 20d en de 30d prijzen van toen vergelijkt, dan heeft de 40d nooit echt een waardige prijs gekregen. Het was een cam. die in het +€1000 segment hoorde te zitten.
                        Dit was natuurlijk goed voor de consumenten maar hierdoor viel hij dikwijls in review's in een andere categorie, dan waar hij bedoeld was.
                        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Ik wou ongeveer rond het lanceren van de 40D een 2e camera en koos tussen de 5D 40D of een ouder model heb mijn een koopje gevonden met een tweedehandse 20D voor een paar briefjes van 50, omdat ik vermoedde dat de 40D een tussenpausje ging zijn en de 50D wel eens sneller zou gaan volgen dan verwacht. Dankzij NIKON.

En ik heb gelijk gekregen, nu nog wachten of al dat goeds wat we verwachten effectief wordt. En die 5D opvolger eens bekijken.

Ik zie toch weer wat extra features waar velen op zaten te wachten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
                            Ik wou ongeveer rond het lanceren van de 40D een 2e camera en koos tussen de 5D 40D of een ouder model heb mijn een koopje gevonden met een tweedehandse 20D voor een paar briefjes van 50, omdat ik vermoedde dat de 40D een tussenpausje ging zijn en de 50D wel eens sneller zou gaan volgen dan verwacht. Dankzij NIKON.

En ik heb gelijk gekregen, nu nog wachten of al dat goeds wat we verwachten effectief wordt. En die 5D opvolger eens bekijken.

Ik zie toch weer wat extra features waar velen op zaten te wachten
                            Ja, dankzij NIKON gaan wij nu bijna zoveel betalen voor een 50D als voor een D300

Comment

Dit even terzijde
                              Was afgelopen zaterdag nog bij konijn in turnhout geweest om is een markIII te huren omdat ik aan't twijfelen was (maar word nu toch de 50d)
                              Waar ik erachter vroeg of zij al iets wisten van dit toestel waarop zij mij gewoon uitlachten en antwoorden tegenwoordig weten de klanten het beter en vroeger dan de fabrikant zelf, en zie 3 dagen verder staat tochwel die zelfde 50d op hun website te koop........
                              Gelukkig was er ook een BD'er die eglijk met mij aan de balie stond die er ook direct op inpikte maar zijn naam is me al ontgaan
                              Ga er toch zeker is over nadenken of m wel in bovengenoemde winkel wel zal halen
                              grtz
                              http://www.pbase.com/doxkes
                              Nog in opbouw

Comment

Working...
                              X