Re: Toch maar een reflex ?
Een 15-tal maanden terug was dit allesinds zo bij konijn turnhout, weet niet meer of het 1 of 2% was dat ze extra vroegen in de winkel voor betaling via bancontact, was allesinds waanzinig veel. Heb dan maar contant betaalt (gelukkig toen geld kunnen lenen van vriend).Is dit ondertussen gewijzigd ???
Heb een 2 tal jaar terug, juist voor de opening in turnhout, bij konijn nederland on-line bestelt, en dit was zonder extra kosten, buiten de verzendings kosten natuurlijk, wel zeer snelle service.
Foto rubens vraag geen extra kost bij betaling via bancontact in de winkel.
cameraexpress (nederland, rotterdam) is op een aantal producten veel goedkoper dan konijn, weet niet of je hier extra kosten hebt via bancontact,
voorzie me na ervaring konijn altijd van nodige cash. Ze vroegen wel spontaan of ik wou betalen met kaart. Meeste kopers betalen hier met kaart heb ik gezien.
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda
Bekijk bericht
Heb een 2 tal jaar terug, juist voor de opening in turnhout, bij konijn nederland on-line bestelt, en dit was zonder extra kosten, buiten de verzendings kosten natuurlijk, wel zeer snelle service.
Foto rubens vraag geen extra kost bij betaling via bancontact in de winkel.
cameraexpress (nederland, rotterdam) is op een aantal producten veel goedkoper dan konijn, weet niet of je hier extra kosten hebt via bancontact,
voorzie me na ervaring konijn altijd van nodige cash. Ze vroegen wel spontaan of ik wou betalen met kaart. Meeste kopers betalen hier met kaart heb ik gezien.
Comment