Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met Eos10D en lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Call me a non-believer maar ik zie toch geen enkele reden voor de meerprijs hoor. Je vraagt je af of je met de Sigma foto's zou kunnen maken uit de hand. Je hebt de lens toch getest en gebruikt? Heb je ze dan niet kunnen testen zoals je gewild zou hebben? Ik begrijp dat niet zo goed. En een inruilgarantie voor een lens, het zou me verbazen maar je kan het natuurlijk altijd vragen.

mvg,
    Giant Pat
    Do or Do Not - There is no try ...
    www.giantpat.be

Comment

I call you a non believer. Grapje natuurlijk. dat uit de hand trekken, is natuurlijk niet een twee drie te testen, ik heb er maar even mee gewerkt. Maar ik heb ondertussen de vraag gelanceerd wat het mij kost om eventueel in te ruilen, ik word daar natuurlijk direkt geconfronteerd met de meer problematische situatie van de sigma ivm waarde.
      Maar , ik denk het toch te proberen. De range blijft uniek, en de prijs natuurlijk ook.
      Rudy

Originally posted by giantpat
      Call me a non-believer maar ik zie toch geen enkele reden voor de meerprijs hoor. Je vraagt je af of je met de Sigma foto's zou kunnen maken uit de hand. Je hebt de lens toch getest en gebruikt? Heb je ze dan niet kunnen testen zoals je gewild zou hebben? Ik begrijp dat niet zo goed. En een inruilgarantie voor een lens, het zou me verbazen maar je kan het natuurlijk altijd vragen.

mvg,
      Giant Pat

Comment

"persoonlijk" vind ik de contrasten beter van de 50-500 op de getoonde foto's vooral in tegenlicht of sterke zon.

De poes met de 100-300 is zeer scherp, maar dat is hier zo moelijk beoordeelbaar en een lens op full tele of half scheelt altijd ...

Aan u de keuze Rudy, maar het is close call, en hier zou bij mij het budget doorwegen, zeker omdat ik moeilijk een uitgesproken voorkeur heb uit deze beelden, maar het zijn moeilijk te beoordelen foto's ...

Comment

hmmm, moeilijk iets zinnigs over te zeggen zolang je niet de full versie van de foto kan zien.
          Maar op het eerste zicht lijkt die 100-400 toch zijn geld niet waard

Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Alez, ik ga het erop wagen, ik haal me vanavond die 50-500, heb een overeenkomst kunnen maken waar ik me wel in kan vinden. Ik hou jullie op de hoogte.
            Even de armspieren oefenen.

LOL LOL LOL
            Rudy

Comment

inderdaad Rudy, ons zeker op de hoogte houden .. lijkt me interessant!!
              Do or Do Not - There is no try ...
              www.giantpat.be

Comment

En als je niet tevreden bent kan je nog altijd de hele handel verkopen en terug een prosumer nemen hee Rudy. Als ik het me goed herinner was jij het toch die al een paar "rare" toestel-sprongen hebt gemaakt (teneinde het voor jou ideale toestel te vinden), of niet?

Ik denk wel dat je nu tevreden zal zijn. Ik heb een keer de D60 + 50-500 van GiantPat in mijn pollen gehad, en ik kreeg met moeite mijn vingers open om hem af te geven .

Maar mocht het echt tegenvallen: ik wil die DSLR en 50-500 best ruilen met mijn UZI & B300! (ik kan het maar proberen hee )
                http://www.theafricabug.com

Comment

Originally posted by Jochen
                  En als je niet tevreden bent kan je nog altijd de hele handel verkopen en terug een prosumer nemen hee Rudy. Als ik het me goed herinner was jij het toch die al een paar "rare" toestel-sprongen hebt gemaakt (teneinde het voor jou ideale toestel te vinden), of niet?

Ik denk wel dat je nu tevreden zal zijn. Ik heb een keer de D60 + 50-500 van GiantPat in mijn pollen gehad, en ik kreeg met moeite mijn vingers open om hem af te geven .

Maar mocht het echt tegenvallen: ik wil die DSLR en 50-500 best ruilen met mijn UZI & B300! (ik kan het maar proberen hee )

HIHI, rare sprongen, ja, dat klopt, en nu weer de 50-500, zeer benieuwd naar de resultaten, of ik er echt mee ga kunnen resultaten halen??
                  Bwaa, de 100-400 ligt ook klaar, dus ik kan altijd nog upgraden, moest het niet lukken.
                  Ik hou jullie op de hoogte.
                  R

Comment

Working...
                  X