Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 1D Mark 3 - levering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

    Die van Konijn zullen wel uit Nederland komen zeker ;-)
    Canon met glas...

    Comment


    • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

      Oorspronkelijk geplaatst door DaveMoi Bekijk bericht
      Die van Konijn zullen wel uit Nederland komen zeker ;-)
      Nederland is ook BeNeLux hoor.

      Dave
      pixelpusher

      Comment


      • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

        't zal uiteindelijk allemaal wel wat te maken hebben met vraag en aanbod zeker... (en mischien wat meer lef hebben)

        Konijn zal waarschijnlijk een pak meer toestellen bij canon besteld hebben dan effectief gereserveerd waren, terwijl de meeste andere dealers maar juist hun 2 of 3 gereserveerde toestellen zullen hebben besteld.
        Ik kan me best voorstellen dat de handelaar op de hoek niet graag met een kast 1D's in zijn kast blijft zitten, terwijl konijn wat meer lef heeft en weet dat klanten vaak naar hun komen omdat ze deze artikels juist in stock hebben.

        want geef toe dat het wel leuk is als je een winkel binnenstapt en zegt ik wil eens een 1D MkIII proberen met een 400mm L IS USM f2.8, en die kerels wandelen gewoon naar de vitrinekast en halen het speelgoed boven.
        Ik vrees dat dit in een pak winkels in België of Nederland echter een probleem kan opleveren
        David Goovaerts
        Canon EOS 1DsmkIII & 1Dx, L lenzen

        Comment


        • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

          Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
          Nederland is ook BeNeLux hoor.

          Dave

          Ik beweer ook niet dat Nederland geen deel uitmaakt van de BeNeLux

          Ik wil gewoon zeggen dat er in Nederland blijkbaar meer stock vrijgegeven wordt door Canon dan in Belgie. Aangezien dat Konijn een Nederlandse winkel is...
          Last edited by DaveMoi; 3 september 2007, 23:29.
          Canon met glas...

          Comment


          • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

            Oorspronkelijk geplaatst door [TicA] Bekijk bericht
            zijn er nog mensen die op hun mk III zitten te wachten, of ben ik de enige wiens geduld nog op de proef gesteld wordt?

            Ik hoop dat het nu niet te lang meer duurt.
            yep ik zit hier ook nog te wachten op een telefoontje
            Groetjes Chris
            EOS 1D mk III + EF 24-105mm F4 L IS USM, Canon EF 100-400 is usm, Canon EF 500 F4 CanonTC 1.4
            Mijn website

            Comment


            • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

              Oorspronkelijk geplaatst door mysteryliner Bekijk bericht
              nope focilux nog steeds niets
              stond 2e in de lijst
              ze zullen wachten op de 1D mk IIIN

              Gewoon naar Foto Nelissen in Mechelen gaan daar staan er genoeg op voorraad.

              Of in Heist-op-de-Berg bij Dupont direct leverbaar. In Putte bij de Kerk beide zaken kunnen het direct leveren.

              En als dat te ver is ze verzenden het ook. Versies met nederlandse en franse handleidingen afkomstig van Canon Belux
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

              Comment


              • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                ...waarmee ik mij afvraag of het hier niet gaat om een import, buiten Canon Belgium om. Ik heb mijn apparaat vorige week gekregen, en dit is officieel via Canon Belgium gekomen, dat nogmaals bevestigde dat er maar een zeer BEPERKT aantal waren geleverd...

                erwin



                Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                Gewoon naar Foto Nelissen in Mechelen gaan daar staan er genoeg op voorraad.

                Of in Heist-op-de-Berg bij Dupont direct leverbaar. In Putte bij de Kerk beide zaken kunnen het direct leveren.

                En als dat te ver is ze verzenden het ook. Versies met nederlandse en franse handleidingen afkomstig van Canon Belux

                Comment


                • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                  Oorspronkelijk geplaatst door erwin bosman Bekijk bericht
                  ...waarmee ik mij afvraag of het hier niet gaat om een import, buiten Canon Belgium om. Ik heb mijn apparaat vorige week gekregen, en dit is officieel via Canon Belgium gekomen, dat nogmaals bevestigde dat er maar een zeer BEPERKT aantal waren geleverd...

                  erwin
                  Bij Canon Belgie dient u vooruit te bestellen. Indien men de bestelformulieren voor september, oktober, november en december heeft ingevuld krijgt men de toestellen. Indien men vandaag overgaat tot bestellen kan het zeker tot januari duren voordat Canon het gaat leveren.
                  Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                  Comment


                  • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                    Oorspronkelijk geplaatst door erwin bosman Bekijk bericht
                    ...waarmee ik mij afvraag of het hier niet gaat om een import, buiten Canon Belgium om. Ik heb mijn apparaat vorige week gekregen, en dit is officieel via Canon Belgium gekomen, dat nogmaals bevestigde dat er maar een zeer BEPERKT aantal waren geleverd...

                    erwin
                    officieel via belgie of niet is allemaal larie komen allen van hetzelfde land made in japan met 24maanden garantie+nl handleiding kennen ze er nog steeds.

                    Comment


                    • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                      Oorspronkelijk geplaatst door mtb Bekijk bericht
                      officieel via belgie of niet is allemaal larie komen allen van hetzelfde land made in japan met 24maanden garantie+nl handleiding kennen ze er nog steeds.
                      Met een originele NL handleiding of een gekopieerde? Want daar is ie ook niet vies van heb ik hier nog gelezen?
                      1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                      Comment


                      • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                        Ik begrijp nog steeds niet dat jullie zo lang op een toestel blijven wachten terwijl ze overal gewoon te koop zijn. Misschien DURFT jullie handelaar ze wel niet te bestellen ???
                        En over de prijs, ze staan op verschilende sites voor rond de eur 3600 te koop. Gewoon officiele nederlandse uitgave. Je ontneemt je zo een heleboel fotoplezier
                        Website : www.alextimmermans.com
                        Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                        Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                        Comment


                        • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                          Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland Bekijk bericht
                          Ik begrijp nog steeds niet dat jullie zo lang op een toestel blijven wachten terwijl ze overal gewoon te koop zijn. Misschien DURFT jullie handelaar ze wel niet te bestellen ???
                          En over de prijs, ze staan op verschilende sites voor rond de eur 3600 te koop. Gewoon officiele nederlandse uitgave. Je ontneemt je zo een heleboel fotoplezier
                          hallo,
                          - als het zo zou zijn dat de handelaar ze niet durft bestellen, dan zal hij daar allicht zijn reden voor hebben .
                          - ik denk eerder dat een aantal mensen de camera niet durft bestellen omwille van de overal besproken AF-AIServo.problemen .
                          - het ziet er naar uit dat Canon hier een serieuze uppercut zal te verwerken krijgen ( als zelfs de mensen van REUTERS hem niet willen gebruiken ) :
                          Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.




                          gr

                          Comment


                          • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                            Ik belde zonet nog met Canon België. Deze maand worden er verwacht, maar momenteel weten ze nog niet hoeveel en wanneer.
                            Canon + enkele lenzen

                            Comment


                            • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                              -----------Ik belde zonet nog met Canon België. Deze maand worden er verwacht, maar momenteel weten ze nog niet hoeveel en wanneer.-----------

                              weer typische,
                              dat is dus iets en niets zeggen.
                              goed wetend dat er ergens wel een winkel enkele toestellen via nl of de invoert

                              da's gelijk een weerbericht
                              we verwachten dees maand regen, weten alleen niet wanneer en hoeveel

                              Comment


                              • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                                Wat Canon me vertelde heeft inderdaad geen waarde. Ik wacht ondertussen al bijna drie maand en ik ben er zeker van dat er nog ergere gevallen zijn. Ik kan enkel maar hopen dat het toestel de moeite van al dit wachten waard is. Over de AF-problemen maak ik me geen zorgen, dat zullen ze wel oplossen, als het ondertussen al niet is opgelost.
                                Canon + enkele lenzen

                                Comment

                                Working...
                                X