Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 1D Mark 3 - levering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

    Oorspronkelijk geplaatst door Bugman Bekijk bericht
    Wat Canon me vertelde heeft inderdaad geen waarde. Ik wacht ondertussen al bijna drie maand en ik ben er zeker van dat er nog ergere gevallen zijn. Ik kan enkel maar hopen dat het toestel de moeite van al dit wachten waard is. Over de AF-problemen maak ik me geen zorgen, dat zullen ze wel oplossen, als het ondertussen al niet is opgelost.
    troost u , Bugman, je bent niet de enige ( als dat al een troost kan zijn ).
    En de AF-problemen zijn volgens mij nog verre van opgelost . Zie hierboven
    mijn eerdere reactie ( REUTERS ). Ken er zelfs die om die reden hun bestelling van de Mark III al geannuleerd hebben . ( eerlijk gezegd , zou in hun plaats juist hetzelfde doen ).

    gr,

    Comment


    • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

      Oorspronkelijk geplaatst door Rogéke Bekijk bericht
      hallo,
      - als het zo zou zijn dat de handelaar ze niet durft bestellen, dan zal hij daar allicht zijn reden voor hebben .
      - ik denk eerder dat een aantal mensen de camera niet durft bestellen omwille van de overal besproken AF-AIServo.problemen .
      - het ziet er naar uit dat Canon hier een serieuze uppercut zal te verwerken krijgen ( als zelfs de mensen van REUTERS hem niet willen gebruiken ) :
      Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.




      gr
      Er zijn hier mensen die reeds maanden op hun toestel aan het wachten zijn terwijl ze gewoon overal te koop zijn. Daar doelde ik op.

      En het af probleem is weer zo'n wereldhype aan het worden. net zoals het "gigantische" bandingprobleem bij de d200, het af probleem bij de d2x, het suddendeath syndroom van de d2h enz. enz. Er zijn genoeg mensen die probleemloos met een mark III werken, maar die hoor je niet. Zoals mijn fotomaat. Hij is er supergelukkig mee.

      Alex
      Website : www.alextimmermans.com
      Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
      Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

      Comment


      • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

        ja, die wereldhype...
        net een virus
        de een zegt tegen zijn colega, heb last van AF probl.
        en na even kijken merkt die colega het ook bij zijn toestel.

        daar waren die van cps t laatst over aan t vertellen

        Comment


        • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

          Oorspronkelijk geplaatst door mysteryliner Bekijk bericht
          ja, die wereldhype...
          net een virus
          de een zegt tegen zijn colega, heb last van AF probl.
          en na even kijken merkt die colega het ook bij zijn toestel.

          daar waren die van cps t laatst over aan t vertellen

          CPS kan niet ontkennen dat er een probleem is met de camera....
          Mijn body is blijkbaar één van de beteren, want niet echt grote problemen. Maar ik kan zeker niet zeggen dat ik meer "keepers" heb met de MarkIII dan met mijn IIN, en daar kocht ik hem toch voor, anders had ik gewoon een tweede N bijgekocht.

          Canon kondigde de camera aan als het nieuwe focuswonder, en dat is NIET het geval, verre van...

          Luc
          Luc

          Comment


          • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

            geen probleem met mijn 1d mk 3 is dan ook natuurlijk aangekocht waar de goede geselecteerd beperkt binnen komen en niet bij een zaak die er 10 tal stuks ongeselecteerd aankoopt om maar de 1ste te kunnen verkopen en kopers in zak zetten.

            Comment


            • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

              Oorspronkelijk geplaatst door clash Bekijk bericht

              Canon kondigde de camera aan als het nieuwe focuswonder, en dat is NIET het geval, verre van...

              Luc
              Bon, dat is uw ervaring. Mijn ervaring is dat het toch een grote stap voorwaarts is, maar ik kom van de 5D dus ik kan het niet vergelijken met de MkIIN.

              Dave
              pixelpusher

              Comment


              • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                Gewoon naar Foto Nelissen in Mechelen gaan daar staan er genoeg op voorraad.

                Of in Heist-op-de-Berg bij Dupont direct leverbaar. In Putte bij de Kerk beide zaken kunnen het direct leveren.

                En als dat te ver is ze verzenden het ook. Versies met nederlandse en franse handleidingen afkomstig van Canon Belux
                Ik weet niet waar jij je informatie haalt Otto, maar bij Foto Nelissen in Mechelen is er een wachtlijst voor de 1DMIII tot het einde van het jaar...
                Last edited by DaveMoi; 7 september 2007, 12:41.
                Canon met glas...

                Comment


                • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                  Oorspronkelijk geplaatst door koala
                  Als je van een 5D komt kan je zeker niet vergelijken, als je ooit met een 1DMK I, of II hebt gewerkt zal je zeker en vast merken dat de MKIII heel slecht is. Jammer van het vele geld.
                  Bon dus dit kreeg ik via P.M.

                  Spijtig want ik wou toch even opmerken dat ik al met een 1D MkI en MkII had gewerkt alvorens mijn MkIII aan te schaffen. In mijn ogen is de MkIII trouwens beduidend beter.

                  Nog iemand van deze user gehoord? Heeft nog nooit een berichtje gepost, volgens de info die ik zie.

                  Dave
                  pixelpusher

                  Comment


                  • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                    Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                    Bon dus dit kreeg ik via P.M.

                    Spijtig want ik wou toch even opmerken dat ik al met een 1D MkI en MkII had gewerkt alvorens mijn MkIII aan te schaffen. In mijn ogen is de MkIII trouwens beduidend beter.

                    Nog iemand van deze user gehoord? Heeft nog nooit een berichtje gepost, volgens de info die ik zie.

                    Dave

                    Zal mischien ondertussen de auto-focus aangezet hebben
                    Canon met glas...

                    Comment


                    • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                      Oorspronkelijk geplaatst door DaveMoi Bekijk bericht
                      Ik weet niet waar jij je informatie haalt Otto, maar bij Foto Nelissen in Mechelen is er een wachtlijst voor de 1DMIII tot het einde van het jaar...
                      Zijn gewoon op voorraad maar niet voor de 3.698,- Euro die u wilde betalen.
                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                      Comment


                      • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                        Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                        Zijn gewoon op voorraad maar niet voor de 3.698,- Euro die u wilde betalen.
                        Neen Otto, ze hebben er daar geen enkele in voorraad een om het even welke prijs, er is een wachtlijst van 3 maanden!

                        Trouwens, wie zegt dat ik 3698 euro wil betalen ??
                        Canon met glas...

                        Comment


                        • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                          Oorspronkelijk geplaatst door DaveMoi Bekijk bericht
                          Neen Otto, ze hebben er daar geen enkele in voorraad een om het even welke prijs, er is een wachtlijst van 3 maanden!

                          Trouwens, wie zegt dat ik 3698 euro wil betalen ??

                          Een wachtlijst is er niet, want ze hebben wel degelijk voorraad daar. Is trouwens een Canon Pro dealer
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                            Ik heb even naar Foto Nelissen gebeld, anoniem, en er was geen 1D MkIII in voorraad. De 40D zou daar ergens volgende week binnenkomen, trouwens.

                            Dave
                            pixelpusher

                            Comment


                            • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                              Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                              Ik heb even naar Foto Nelissen gebeld, anoniem, en er was geen 1D MkIII in voorraad. De 40D zou daar ergens volgende week binnenkomen, trouwens.

                              Dave
                              Klopt...

                              Er zijn er gewoon momenteel in Belgie geen te verkrijgen tenzij de winkel er zelf vanuit Nederland of een ander land importeer, waarom dit zo is weet ik niet.... Je zal merken als er een winkel even voorraad heeft hier in Belgie zijn die meestal niet ver van de Nederlandse grens gevestigd...
                              Last edited by DaveMoi; 7 september 2007, 14:38.
                              Canon met glas...

                              Comment


                              • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                                Bij otto heb ik ze vandaag zien staan en die komen van Canon Belux met nederlandse en franse handleidingen

                                Comment

                                Working...
                                X