Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 1D Mark 3 - levering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

    Oorspronkelijk geplaatst door Bugman Bekijk bericht
    Deze week nog gebeld met Canon België. De eerstvolgende levering wordt verwacht ergens in oktober. Hoeveel en wanneer wisten ze me niet te vertellen. Ze vertelden me wel dat de toestellen met mondjesmaat binnenkomen.
    Hadden ze dat ook niet gezegd in Augustus "eerstvolgende levering ergens in September" ???
    Canon met glas...

    Comment


    • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

      In augustus had Canon inderdaad gezegd 'ergens in september'.
      In september zijn er inderdaad enkele geleverd in België, waarvan ik eentje heb kunnen vastkrijgen (als vervanging voor mijn eerste defect toestel, geleverd einde mei).
      Blijkbaar komen er inderdaad slechts enkele per maand aan.
      Ga eens kijken bij www.geheugenkaart.be (in Putte). Indien ik mij niet vergis zijn er daar op voorraad.

      erwin

      Oorspronkelijk geplaatst door DaveMoi Bekijk bericht
      Hadden ze dat ook niet gezegd in Augustus "eerstvolgende levering ergens in September" ???

      Comment


      • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

        In augustus vertelde Canon België me dit ook al. Eigenlijk is dit erg voor zo'n firma. Het is niet dat ik in afwachting van mijn bestelling geen foto's kan maken, maar drie maand of langer wachten is toch wel een lange periode. Nu, Canon zal hier niet van wakker liggen (denk ik toch).
        Canon + enkele lenzen

        Comment


        • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

          Ik heb ondertussen mijn mark III uitvoerig kunnen testen en van de vooraf gemelde AF/AI SERVO problemen heb ik niks kunnen vaststellen, probleem zal van de baan zijn.
          BIj levering stond de firmware nog op 1.0.8, das het eerste wat ik na het uitpakken en opladen van batterij gedaan heb, de 1.1.0 firmware erin geflashed.

          Comment


          • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

            Oorspronkelijk geplaatst door Manu at Bekijk bericht
            Ik heb ondertussen mijn mark III uitvoerig kunnen testen en van de vooraf gemelde AF/AI SERVO problemen heb ik niks kunnen vaststellen, probleem zal van de baan zijn.
            BIj levering stond de firmware nog op 1.0.8, das het eerste wat ik na het uitpakken en opladen van batterij gedaan heb, de 1.1.0 firmware erin geflashed.
            De problemen zijn volgens mij van dien aard dat je echt in dezelfde omstandigheden moet zitten om er last van te krijgen. Pixelpeepen hoort volgens mij bij die omstandigheden, maar kom.
            pixelpusher

            Comment


            • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

              ik zou de marK III ergens volgend jaar aankopen denk ik, rond september 2008, zou de prijs dan al gedaald zijn of zal dit niet gebeuren .

              Comment


              • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                Oorspronkelijk geplaatst door tav Bekijk bericht
                ik zou de marK III ergens volgend jaar aankopen denk ik, rond september 2008, zou de prijs dan al gedaald zijn of zal dit niet gebeuren .

                Ik ken geen enkele "digitale camera/digitale snel evoluerende technologie" die duurder wordt met de jaren, technologie veroudert snel en nieuwe versies/opvolgers komen en gaan.
                Dus ja, prijs zal gedaald zijn of cashback of promotie...
                We all go a little mad sometimes. Haven't you?
                Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

                Comment


                • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                  Oorspronkelijk geplaatst door romulus Bekijk bericht
                  Ik ken geen enkele "digitale camera/digitale snel evoluerende technologie" die duurder wordt met de jaren, technologie veroudert snel en nieuwe versies/opvolgers komen en gaan.
                  Dus ja, prijs zal gedaald zijn of cashback of promotie...
                  iemand ervaring met promo's, hevige prijsdalingen na X maand na release of cashbacks op 1series?
                  Ik volg dat nu nog niet zo lang op om eerlijk te zijn, maar ik heb nooit iets dergelijks gemerkt op toepassing van de 1-series.

                  anyone?
                  Imagination is more important than knowledge...
                  http://www.kiekje.be

                  Comment


                  • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                    Vandaag telefoontje gekregen van winkelier, nadat deze contact had met Canon, dat toestel ten vroegste half november zal worden geleverd. Leuk is anders ...
                    Canon + enkele lenzen

                    Comment


                    • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                      Oorspronkelijk geplaatst door Bugman Bekijk bericht
                      Vandaag telefoontje gekregen van winkelier, nadat deze contact had met Canon, dat toestel ten vroegste half november zal worden geleverd. Leuk is anders ...
                      Kom zeg,

                      Verander dan toch van leverancier!

                      Dave
                      pixelpusher

                      Comment


                      • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                        Probleem ligt bij Canon België en niet bij de winkel. Canon België kan amper toestellen vastkrijgen. Hoe dit komt weet ik niet, maar steeds hoor ik dat de fabriek het aantal bestellingen niet kan volgen.
                        Canon + enkele lenzen

                        Comment


                        • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                          Oorspronkelijk geplaatst door Bugman Bekijk bericht
                          Probleem ligt bij Canon België en niet bij de winkel. Canon België kan amper toestellen vastkrijgen. Hoe dit komt weet ik niet, maar steeds hoor ik dat de fabriek het aantal bestellingen niet kan volgen.
                          Het probleem ligt niet bij Canon maar bij de winkel waar u het toestel heeft besteld.

                          Er zijn winkels die genoeg voorraad hebben en die hebben ook straks genoeg voorraad want die hebben voor de komende maanden genoeg forecast bestellingen ingegeven bij Canon.

                          En er zijn ook verkopers die op het moment dat u het toestel wilt zien en dan heeft u het nog niet uw handen gehad met allerlei sprookjes komen en dan pas na ontvangst van een fors voorschot het toestel voor u gaan bestellen, daar ligt dus het probleem.
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                            Volgens wat mij werd verteld (en niet enkel van de winkel waar ik mijn bestelling plaatste) heeft Canon België (de marketingafdeling) de verkoop van de Mk III volledig verkeerd ingeschat.
                            Canon + enkele lenzen

                            Comment


                            • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                              Deze namiddag gebeld naar Konijnenberg te Turnhout en me op de wachtlijst laten plaatsen. Lijkt me de enige manier om voor het eind van het jaar aan een toestel te geraken.
                              Canon + enkele lenzen

                              Comment


                              • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                                Foto Nelissen in mechelen heeft hem gewoon op voorraad

                                Comment

                                Working...
                                X