Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 1D Mark 3 - levering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

    Het is voor volledig België (was het maar alleen voor Fnac, maar dat is het duidelijk niet). Volgens de verantwoordelijke van Fnac hebben ze geen flauw idee wat er wanneer binnenkomt. De situatie verandert bij wijze van spreken dagelijks. Het toestel zal uiteindelijk wel geleverd worden, maar geen kat die weet wanneer. Niet teveel aan denken is dan ook de boodschap.
    Canon + enkele lenzen

    Comment


    • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

      Is er nog iemand die hier iets meer over gehoord heeft?
      Canon 1Ds Mark III ~ Canon 1D Mark III ~ 17-40 f4 L ~ 24 f1.4 L ~ 35 f1.4 L ~ 85 f1.2 L ~ 70-200 f2.8 L IS ~ 100-400 L IS ~ 1000W Bowensflits ~ hoop strobist-materiaal
      http://www.eSVee.be/ | http://www.flickr.com/ | http://www.apertura.be/

      Comment


      • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

        Oorspronkelijk geplaatst door svleugels0602 Bekijk bericht
        Is er nog iemand die hier iets meer over gehoord heeft?
        Ik heb gisteren nog contact gehad met mijn leverancier, voorlopig zijn er geen leveringen voorzien. Bij nachecken van de shipping is er ook niets gepland.

        Dus Stefan, je zal moeten geduld oefenen net als ik. Trouwens mijn bestelling loopt ook al van maart.
        http://www.torekefoto.be

        Comment


        • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

          Ik belde naar de winkel waar ik mijn toestel bestelde en deze had geen nieuws voor mij. Hij vertelde me dat er in België nog geen werden geleverd en dat de eerste levering voor Canon België pas in augustus zou arriveren. Ik veronderstel dat diegene die reeds een Mk III hebben er een hebben besteld via het buitenland (internet, enz ...) of vergis ik me ?
          Canon + enkele lenzen

          Comment


          • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

            Oorspronkelijk geplaatst door Bugman Bekijk bericht
            Ik belde naar de winkel waar ik mijn toestel bestelde en deze had geen nieuws voor mij. Hij vertelde me dat er in België nog geen werden geleverd en dat de eerste levering voor Canon België pas in augustus zou arriveren. Ik veronderstel dat diegene die reeds een Mk III hebben er een hebben besteld via het buitenland (internet, enz ...) of vergis ik me ?
            Ik heb er eentje besteld, bij Konijn, en geleverd gekregen half juni. Waarschijnlijk nog van de eerste batch, maar ik heb er hoedanig geen problemen mee.
            pixelpusher

            Comment


            • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

              u vergist zich, welke winkel heeft dit gezegd want wij hebben er al 2 of 3 binnengehad.
              Nikon body's en wa glas van 10 tot 200 en iets om da op te zetten en da in te steken en een .Macbookske

              Comment


              • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                Oorspronkelijk geplaatst door Bugman Bekijk bericht
                Ik belde naar de winkel waar ik mijn toestel bestelde en deze had geen nieuws voor mij. Hij vertelde me dat er in België nog geen werden geleverd en dat de eerste levering voor Canon België pas in augustus zou arriveren. Ik veronderstel dat diegene die reeds een Mk III hebben er een hebben besteld via het buitenland (internet, enz ...) of vergis ik me ?

                besteld in april bij foto nelissen, geleverd eind juni (2e batch)
                We all go a little mad sometimes. Haven't you?
                Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

                Comment


                • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                  Status Bij Kamera-Express Nederland : RUIM OP VOORRAAD



                  Dus hup hup hup allen naar Nederland
                  HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                  Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

                  Comment


                  • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                    Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
                    Status Bij Kamera-Express Nederland : RUIM OP VOORRAAD



                    Dus hup hup hup allen naar Nederland

                    Niet te snel vertrekken richting Nederland, je moet maar eens proberen ze telefonisch te bereiken.
                    Na verschillende pogingen heb ik nog steeds geen antwoord of de Mark 3 voorradig is.
                    http://www.torekefoto.be

                    Comment


                    • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                      Ik was vanmiddag bij Kamera-Express. Er stonden nog negen dozen en de verwachting is dat deze voor het weekend wel weg zullen zijn

                      Comment


                      • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                        Oorspronkelijk geplaatst door fotojeroen Bekijk bericht
                        Ik was vanmiddag bij Kamera-Express. Er stonden nog negen dozen en de verwachting is dat deze voor het weekend wel weg zullen zijn
                        Yup inderdaad, dus als je er een wilt ff de auto in ! (Is de moeite waard en zijn nu 3995 geloof ik... ipv 4149 (wat ik betaalde))
                        Kannonier

                        Comment


                        • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                          Als je wat meer geduld hebt zijn er een aantal Belgische winkels die hem aan 3600€ verkopen. Bijna 400€ goedkoper !!
                          Canon met glas...

                          Comment


                          • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                            Vandaag naar Canon Belgium getelefoneerd met de vraag wanneer er geleverd zou worden bij de handelaar waar ik mijn bestelling heb gedaan.

                            We zijn nog bestellingen aan het afhandelen van maart .

                            Kan je dan misschien zeggen wanneer er geleverd zal worden?

                            Canon Belgium is afhankelijk van canon europ en deze zenden ons maandelijks zo’n een 18 stuks voor gans België. In september zouden we meerdere stuks binnen krijgen.

                            Dan krijg ik toch wel de kriebels als je dan hoort dat er een winkel 9 stuks op het schap heeft liggen. Waarom moeten we dan nog op voorhand bestellen?
                            Groetjes Chris
                            EOS 1D mk III + EF 24-105mm F4 L IS USM, Canon EF 100-400 is usm, Canon EF 500 F4 CanonTC 1.4
                            Mijn website

                            Comment


                            • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                              Oorspronkelijk geplaatst door DaveMoi Bekijk bericht
                              Als je wat meer geduld hebt zijn er een aantal Belgische winkels die hem aan 3600€ verkopen. Bijna 400€ goedkoper !!
                              Ik heb m al sinds het begin rond die prijs gekocht. (foto rubens) (heb m al sinds begin juni)
                              Mijn foto's op : http://nonkelmil.zenfolio.com/

                              Comment


                              • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                                Bij focilux was het ook die prijs geloof ik
                                maar dar komen ze maar zeer traag binnen
                                ze hebben er nu al 2 uitgeleverd op bijna 2 maanden

                                en ik kreeg net telefoon van een andere klant van focilux of hij mijn plaats in de wachtlijst mocht hebben ik stond blijkbaar voor hem

                                hij zou op reis gaan naar de VS en had zijn mark 2 verkocht in afwachting van de mark 3...... met gevolg, geen camera meer

                                Comment

                                Working...
                                X