Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 1D Mark 3 - levering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

    Oorspronkelijk geplaatst door mysteryliner Bekijk bericht
    Bij focilux was het ook die prijs geloof ik
    maar dar komen ze maar zeer traag binnen
    ze hebben er nu al 2 uitgeleverd op bijna 2 maanden

    en ik kreeg net telefoon van een andere klant van focilux of hij mijn plaats in de wachtlijst mocht hebben ik stond blijkbaar voor hem

    hij zou op reis gaan naar de VS en had zijn mark 2 verkocht in afwachting van de mark 3...... met gevolg, geen camera meer
    There goes your privacy, right out the window!
    pixelpusher

    Comment


    • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

      Is het een gerucht of is er zekerheid omtrent het feit dat Focilux er reeds 2 uitleverde?

      Comment


      • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

        "Canon Belgium is afhankelijk van canon europ en deze zenden ons maandelijks zo’n een 18 stuks voor gans België."


        Als er maandelijks zo'n 18 stuks voor gans België geleverd worden, en de vorige levering dateert van in juni, en Konijnenberg Turnhout beweert dat ik eerst op de wachtlijst sta bij hun, dan zou ik toch zo ongeveer bericht moeten krijgen dat de nieuwe camera ligt te wachten he ... We zullen maar blijven hopen en lang wachten zeker ...
        Canon 1Ds Mark III ~ Canon 1D Mark III ~ 17-40 f4 L ~ 24 f1.4 L ~ 35 f1.4 L ~ 85 f1.2 L ~ 70-200 f2.8 L IS ~ 100-400 L IS ~ 1000W Bowensflits ~ hoop strobist-materiaal
        http://www.eSVee.be/ | http://www.flickr.com/ | http://www.apertura.be/

        Comment


        • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

          Oorspronkelijk geplaatst door Caseman Bekijk bericht
          Is het een gerucht of is er zekerheid omtrent het feit dat Focilux er reeds 2 uitleverde?

          dit gekregen van focilux (gisteren)

          Wij Hebben nog 8 klanten die wachten op een Eos1DmkIII.Terwijl er nog maar 2uitgeleverd zijn.


          en zopas telefoon van focilux gehad

          daaruit begreep ik dat ik momenteel op plaats 3 stond in de wachtlijst
          en toen ik de bestelling geplaatst heb stond ik op plaats 6

          dus dan zouden er 3 geleverd zijn....


          dus het zal nog wel in 2007 geleverd worden

          Comment


          • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

            Oorspronkelijk geplaatst door mysteryliner Bekijk bericht
            dit gekregen van focilux (gisteren)

            Wij Hebben nog 8 klanten die wachten op een Eos1DmkIII.Terwijl er nog maar 2uitgeleverd zijn.


            en zopas telefoon van focilux gehad

            daaruit begreep ik dat ik momenteel op plaats 3 stond in de wachtlijst
            en toen ik de bestelling geplaatst heb stond ik op plaats 6

            dus dan zouden er 3 geleverd zijn....


            dus het zal nog wel in 2007 geleverd worden
            Ik snap echt niet dat jullie met die wachtlijsten werken. geld aanbetalen en dan maar wachten totdat je iets krijgt.
            Die MarkIII is al ruim 2 maanden op de markt en er zijn verschillende winkels die ze gewoon op voorraad hebben. Hoelang moet je nu nog wachten ??????????????????
            Website : www.alextimmermans.com
            Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
            Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

            Comment


            • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

              Hoe lang we moeten wachten kan niemand zeggen. De paraplu's gaan open.
              De winkeliers wijzen met de vinger naar Canon België, enz...

              Winkeliers of winkelketens met een grote omzet hebben voordeel bij de bedeling. Zij kunnen rechtstreeks een bestelling plaatsen (vb. Grobet). De anderen zijn aangewezen op toeleveringsfirma's.

              In ieder geval is er iets fout. En men kan geen duidelijk antwoord geven.

              Betreffende Focilux: Men beweert nu dat er niet 2 maar slechts 1 camera geleverd werd. Dus de wachtlijst wordt met 1 eenheid aangedikt!

              Comment


              • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                Oorspronkelijk geplaatst door Caseman Bekijk bericht
                Hoe lang we moeten wachten kan niemand zeggen. De paraplu's gaan open.
                De winkeliers wijzen met de vinger naar Canon België, enz...

                Winkeliers of winkelketens met een grote omzet hebben voordeel bij de bedeling. Zij kunnen rechtstreeks een bestelling plaatsen (vb. Grobet). De anderen zijn aangewezen op toeleveringsfirma's.

                In ieder geval is er iets fout. En men kan geen duidelijk antwoord geven.

                Betreffende Focilux: Men beweert nu dat er niet 2 maar slechts 1 camera geleverd werd. Dus de wachtlijst wordt met 1 eenheid aangedikt!
                Fout of geen fout. Waarom kopen jullie toch bij zaken waar zo'n wachtlijst is ? Ondertussen doen zij lekker zaken met jullie geld. Er zijn er genoeg te koop in verschillende zaken tegen een normale prijs.
                Website : www.alextimmermans.com
                Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                Comment


                • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                  Yup.. ik zou dat ook nooit doen... of gewoon even de auto in om in NL er eentjhe te halen... is toch Benelux coverage .
                  Kannonier

                  Comment


                  • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                    Maar wel een duidelijk prijsverschil.

                    Als iemand een Nederlandse winkel weet waar men de camera voor 3600 euro aanbiedt, dan haal ik hem daar onmiddellijk.

                    Comment


                    • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                      www.fotosg.nl ?

                      Comment


                      • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                        Oorspronkelijk geplaatst door Caseman Bekijk bericht
                        Maar wel een duidelijk prijsverschil.

                        Als iemand een Nederlandse winkel weet waar men de camera voor 3600 euro aanbiedt, dan haal ik hem daar onmiddellijk.
                        Canon EOS 1D Mark III Zwart kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.
                        Kannonier

                        Comment


                        • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                          Nergens een Nederlandse winkel met stock aan 3600€...

                          Bij Kamera express idd op voorraad aan +- 400€ meer. Wat is dan erger; een voorschot geven en wachten (terwijl idd de winkel jouw geld reeds heeft) of Kamera-Express 400€ meer laten verdienen op hetzelfde product ??
                          Last edited by DaveMoi; 4 augustus 2007, 16:29.
                          Canon met glas...

                          Comment


                          • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                            Oorspronkelijk geplaatst door mtb
                            opgelet in nederlandse winkels betreft de garantie slechts 12maanden.
                            voldoende voorraad op kapaza(francis-digital) een verkoper in belgie.

                            idd, best wel raar dat een winkel zoals vb. focilux (met 50 jaar ervaring) om op 2 maanden tijd maar 1 à 2 toestellen te bemachtigen.

                            terwijl francis als particulier-handelaar voorraad heeft en er blijkbaar ook al geleverd heeft (weet wel niet hoeveel)

                            Comment


                            • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                              Focilux bestelt ook niet rechtstreeks bij Canon, maar bij een grossier. Ik was er laatst op zoek naar een extra LP-E4 batterij voor de MkIII, en de verkoper had de naam van hun leverancier verklapt, maar het is me sindsdien ontgaan.

                              Dave
                              pixelpusher

                              Comment


                              • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                                Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                                Focilux bestelt ook niet rechtstreeks bij Canon, maar bij een grossier. Ik was er laatst op zoek naar een extra LP-E4 batterij voor de MkIII, en de verkoper had de naam van hun leverancier verklapt, maar het is me sindsdien ontgaan.

                                Dave
                                Waarschijnlijk Ingram Micro of Tech Data...
                                Canon met glas...

                                Comment

                                Working...
                                X