Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 1D Mark 3 - levering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

    Oorspronkelijk geplaatst door Bugman Bekijk bericht
    Deze namiddag gebeld naar Konijnenberg te Turnhout en me op de wachtlijst laten plaatsen. Lijkt me de enige manier om voor het eind van het jaar aan een toestel te geraken.
    in een proffesionele fotozaak in zonhoven voldoende op voorraad.

    Comment


    • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

      Oorspronkelijk geplaatst door frmarauder Bekijk bericht
      in een proffesionele fotozaak in zonhoven voldoende op voorraad.
      Volgens de Canon Pro verdelers lijst en de Canon lijst van erkende verdelers komt er geen "Francis D" in de lijst voor.

      Of is KAPAZA de nieuwe Canon verdelerslijst?
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

        Oorspronkelijk geplaatst door Bugman Bekijk bericht
        Probleem ligt bij Canon België en niet bij de winkel. Canon België kan amper toestellen vastkrijgen. Hoe dit komt weet ik niet, maar steeds hoor ik dat de fabriek het aantal bestellingen niet kan volgen.
        Ik koop nu reeds 5 jaar Canon foto toestellen en Canon lenzen en het is altijd datzelfde verhaal.

        Natuurlijk kan de fabriek de bestellingen niet volgen.
        De productie wordt zo ingepland.
        Anders zou er na enkele maanden een voorraad opgebouwd zijn die nooit meer kan verkocht worden.

        Dat is zo voor de 1DIII, maar ook voor de 40D en voor de 400D. En ook zo voor alle lenzen en alle accessoires.

        Maar ik weet zeker dat er wel ergens in Belgie een 1DIII te vinden is.

        Jan.

        Comment


        • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

          Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
          Ik koop nu reeds 5 jaar Canon foto toestellen en Canon lenzen en het is altijd datzelfde verhaal.

          Natuurlijk kan de fabriek de bestellingen niet volgen.
          De productie wordt zo ingepland.
          Anders zou er na enkele maanden een voorraad opgebouwd zijn die nooit meer kan verkocht worden.

          Dat is zo voor de 1DIII, maar ook voor de 40D en voor de 400D. En ook zo voor alle lenzen en alle accessoires.

          Maar ik weet zeker dat er wel ergens in Belgie een 1DIII te vinden is.

          Jan.
          Ja hoeveel wilt u er aankopen ?

          In Mechelen en omgeving staan er genoeg bijvoorbeeld hier http://www.fotonelissen.be/info/team.php
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

            Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
            Ja hoeveel wilt u er aankopen ?

            In Mechelen en omgeving staan er genoeg bijvoorbeeld hier http://www.fotonelissen.be/info/team.php
            Hier gaan we weer
            Canon met glas...

            Comment


            • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

              Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
              Ja hoeveel wilt u er aankopen ?

              In Mechelen en omgeving staan er genoeg bijvoorbeeld hier http://www.fotonelissen.be/info/team.php
              Wow, ze hebben daar al de Canon Eos 1D mark III N

              Comment


              • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                Oorspronkelijk geplaatst door Karreaux Bekijk bericht
                Wow, ze hebben daar al de Canon Eos 1D mark III N
                Als in Canon Eos 1D mark III Niet op voorraad
                Canon met glas...

                Comment


                • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                  Ik ben in de week nog langs foto nelissen gegaan en ze hadden daar idd de Mark3 op voorraad

                  Comment


                  • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                    Oorspronkelijk geplaatst door frmarauder Bekijk bericht
                    in een proffesionele fotozaak in zonhoven voldoende op voorraad.

                    Op een wachtlijst plaatsen is niet nodig, Canon heeft vorige week de Canon-Pro dealers welke forecast orders hebben geplaatst uitgeleverd. Hier in Putte hebben ze er acht stuks afgeleverd.

                    In Zonhoven zult u ze niet vinden want daar zijn geen Canon-Pro dealers.
                    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                    Comment


                    • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                      Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                      Op een wachtlijst plaatsen is niet nodig, Canon heeft vorige week de Canon-Pro dealers welke forecast orders hebben geplaatst uitgeleverd. Hier in Putte hebben ze er acht stuks afgeleverd.

                      In Zonhoven zult u ze niet vinden want daar zijn geen Canon-Pro dealers.
                      tog wel(genoeg op voorraad van canon Nederland) en volgens canon is er geen oficiele dealer in putte of keerbergen bij een dealer die verschillende namen gebruikt.

                      Comment


                      • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                        Eindelijk, na bijna vier maand wachten werd gisteren mijn exemplaar geleverd.
                        Canon + enkele lenzen

                        Comment


                        • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                          Oorspronkelijk geplaatst door Bugman Bekijk bericht
                          Eindelijk, na bijna vier maand wachten werd gisteren mijn exemplaar geleverd.
                          En wie was de leverancier?
                          Groetjes Chris
                          EOS 1D mk III + EF 24-105mm F4 L IS USM, Canon EF 100-400 is usm, Canon EF 500 F4 CanonTC 1.4
                          Mijn website

                          Comment


                          • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                            Als ik het mij goed herinner had Bugman de Mark 3 by de Fnac besteld...
                            Canon met glas...

                            Comment


                            • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                              Na 4 maanden wachten op levering bij GR te AN (3590eu), bestelling afgezegd (als prof koper betaal ik nooit voorschotten). Laatste telefonische reactie (gisteren): zal wel 2008 worden want er zijn er geen in Belgie. Vandaag gebeld omdat ik een gerucht opgevangen had...: Ja meneer, er zijn er 4 binnengekomen maar allemaal al weg.....

                              Gebeld met NE te ME: op voorraad (3749eu)
                              Gebeld met KO te TU: op voorraad (3609eu)

                              In de auto gesprongen en gekocht bij.... (goed geraden). Ze hadden er nog 3 in stock.
                              1DsII, 1DsIII en L glas van 16 tot 500mm in 4 stappen + Macrospul + Flitsen
                              *** A man has to do what a man has to do (Just do it)***

                              Comment


                              • Re: Canon EOS 1D Mark 3 - levering

                                de leveringen liggen nu alweer een tijdje stil zover ik weet.
                                maar nu zag ik vandaag in de mediamarkt een mooie zwarte doos van canon...
                                even vragen,
                                en ja je kon hem zo meenemen.
                                ik dacht dat de winkels hun stock terug moesten sturen?

                                Comment

                                Working...
                                X