Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3 1.1X crop?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Nikon D3 1.1X crop?

Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
    Normaal gezien als ze een aanpassing van het forum doen op Nikonians klopt de informatie en zit er wel degelijk iets in de pipeline.Verbaast me echt dat het ditmaal niet zo is.Ergens een kink in de kabel of willen ze nog aanpassingen doorvoeren...?

Ik heb wel behoefte aan een nieuwe camera want m'n D1X is al verkocht. 'T zal toch ne Nikon worden maar ik twijfel nog steeds tussen een D200 met grip en een D2X(s).Mijn gezond verstand zegt me de eerste,m'n hart zegt me de tweede vanwege de feel en de handligging.Maar het is natuurlijk veel extra geld om een betere handligging te hebben want de snelheid van het CAM2000-systeem heb ik helemaal niet nodig.
    Ik heb beiden vorige week samen gebruikt en de D2x(s) is een hele brok camera die super in de hand ligt, maar de D200 is inderdaad wel de meest rationele keuze

MVG,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Wat had ik hier ook alweer vermeld . . .

Comment

• Ondertussen zijn er wel een hoop mensen van slag...

Walter
        Last edited by Phororhacos; 7 maart 2007, 12:48. Reden: letter teveel in link
        D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
          ...maar de D200 is inderdaad wel de meest rationele keuze

MVG,
          Kwam net DEZE FOTO'S tegen waar je het ruisniveau van de D200 kan bekijken.Alle foto's genomen in RAW en bewerkt met NX.Dat is m'n workflow ook en de foto's vallen me best mee.
          Danny's Photosite

Comment

Normaal gezien als ze een aanpassing van het forum doen op Nikonians klopt de informatie en zit er wel degelijk iets in de pipeline.Verbaast me echt dat het ditmaal niet zo is.Ergens een kink in de kabel of willen ze nog aanpassingen doorvoeren...?
            Als er eerst een Nikon D1(x) was en daarna een D2(x), is het zo goed als onmogelijk om te voorspellen wat de volgende naam wordt.

De geschiedenis herhaalt zich.

Heel lang geleden was er ooit eens een Canon 5D... (Nee, dit gaat niet over de Canon 1DIII )

En er zou ook een Nikon DSLR zijn.

Maar er was niets...

De rest van het verhaal is voldoende bekend.
            Vraag het maar aan iedereen die nu een D200 heeft.

Jan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
              Als er eerst een Nikon D1(x) was en daarna een D2(x), is het zo goed als onmogelijk om te voorspellen wat de volgende naam wordt.

De geschiedenis herhaalt zich.

Heel lang geleden was er ooit eens een Canon 5D... (Nee, dit gaat niet over de Canon 1DIII )

En er zou ook een Nikon DSLR zijn.

Maar er was niets...

De rest van het verhaal is voldoende bekend.
              Vraag het maar aan iedereen die nu een D200 heeft.

Jan.
              Het gaat me niet over de benaming van het toestel,noch over het feit dat ie FF is of weet ik veel welke specs dan ook...

Op Nikonians doet men niet zo maar aan speculaties en voert men zeker niet zo maar naamswijzigingen aan forumonderdelen door om die dan plots weer in te trekken.Zij hebben vanzelfsprekend goede infobronnen bij Nikon zelf ,vandaar m'n "verbazing".

Als je regelmatig op Nikonians komt zie je dat de werkwijze van Nikonians en het niveau van de postings van een heel ander niveau is dan bijv. een forum zoals DPreview waar naast leerrijke topics ook bijv."Canon-Nikonzever topics" schering en inslag zijn en veel jonge en nieuwe gebruikers posten (niks op tegen op zich zo lang ze beetje beleefd blijven ).
              Op Nikonians heb je veel meer pro's.Vandaar dat ik er zo goed als zeker van ben dat er wel degelijk iets op komst is (ja ja,natuurlijk is er altijd wel iets op komst als je maar lang genoeg wacht ) en dat ze een goede reden/tegenslag/....(weet ik veel) hebben om die D3 terug uit de forumbenaming te halen.Misschien was er nog maar ene D3 gereed en is die bij het transport van de kamion gevallen
              Last edited by roadrunner; 7 maart 2007, 13:52.
              Danny's Photosite

Comment

• Re: Ondertussen zijn er wel een hoop mensen van slag...

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                Hierin wordt er gesporken dat reeds 70% van de prof. fotografen overgestap zijn. (Wat ik best wil geloven)

Als Nikon nu niet uitkomt met een D3, D3h of D3X, zou het wel eens 90% ipv 70% kunnen worden.

Ik blijf meebidden

Sven

Comment

Misschien was er nog maar ene D3 gereed en heeft Franciskine die al opgekocht
                  Zou toch kunnen, nietwaar ?

Mvg,
                  TravelToy
                  www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht

Mvg,
                    TravelToy
                    NOOOOOWAAAYYYYY
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      NOOOOOWAAAYYYYY
                      Francis,

Ik hoor je nog zo zeggen dat je nooit een professionele body wou.
                      Nu heb je er 2!

Sven

Comment

ai,dubbele post...
                        Last edited by roadrunner; 7 maart 2007, 17:48. Reden: dubbele post
                        Danny's Photosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht

Mvg,
                          TravelToy

Ah gij ze bandiet,mijne posting aanpassen ('k zal maar genoeg smileys zetten eer ik de Francis weer op mijne nek krijg )
                          Danny's Photosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
                            Francis,

Ik hoor je nog zo zeggen dat je nooit een professionele body wou.
                            Nu heb je er 2!

Sven
                            <innocent look>

Ah gij ze bandiet,mijne posting aanpassen ('k zal maar genoeg smileys zetten eer ik de Francis weer op mijne nek krijg )
                            <Nog ne vele grotere innocent look>
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

PMA is ondertussen 2 dagen bezig en we zijn nog steeds aan het speculeren?
                              Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

PMA begint morgen dacht ik

Comment

Working...
                                X