Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Eos 40d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Canon Eos 40d

    voor de liefhebbers ga naar " www.youtube.com " en type ' canon 40D '
    amazing !

    Enjoy ...

    Stefan - ON7STV
    Canon 5D Mark II _ 17-55mm 2,8 IS USM _ 100mm 2,8 macro _ 24-105mm 'L' IS _ 70-200mm 'L'

    Comment


    • Re: Canon Eos 40d

      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan ON7STV Bekijk bericht
      voor de liefhebbers ga naar " www.youtube.com " en type ' canon 40D '
      amazing !

      Enjoy ...

      Stefan - ON7STV
      Potverdorie, live view ziet er super uit, de camera is verkrijgbaar, de autofocus is echt wel goed en het scherm is "royaal".
      Ik dacht dat de Nikon 300d een volgende stap zou zijn voor mij, maar voor iets meer dan de helft van de prijs lijkt deze cam een betere zaak, als tweede camera bij mijn 5d.

      Comment


      • Re: Canon Eos 40d

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        Potverdorie, live view ziet er super uit, de camera is verkrijgbaar, de autofocus is echt wel goed en het scherm is "royaal".
        Ik dacht dat de Nikon 300d een volgende stap zou zijn voor mij, maar voor iets meer dan de helft van de prijs lijkt deze cam een betere zaak, als tweede camera bij mijn 5d.
        Eerlijk , ik denk zelfs dat men 1D mkI de deur uit zal gaan voor den 40D
        Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
        http://www.racenews.be

        Comment


        • Re: Canon Eos 40d

          Oorspronkelijk geplaatst door Stefan ON7STV Bekijk bericht
          voor de liefhebbers ga naar " www.youtube.com " en type ' canon 40D '
          amazing !

          Enjoy ...

          Stefan - ON7STV

          Ik lach me te pletter met "Canon 40D first impressions"
          Die gast is niet normaal....

          Comment


          • Re: Canon Eos 40d

            Zoals jullie weten komt de canon 40D in september uit en deze wil ik me aanschaffen.
            NU is mijn vraag wacht ik best tot er al enkele verkocht zijn en dat er bvb een nieuwe productie komt om de kinderziektes te vermijden OF daar de 40D al in de USA uit is zijn eigenlijk de kinderziektes daar al opgedoken ( als die er waren hé … ) en is in Europa er niets aan de hand met de 40D ?

            Maw wacht ik best zodat er geen kinderziektes, problemen zijn of kopen van zodra hij uit is , is best OK ?
            Wat is jullie ervaring hier omtrent en jullie advies ?

            ps : blijven kijken naar de 'youtube' hé

            Stefan
            Canon 5D Mark II _ 17-55mm 2,8 IS USM _ 100mm 2,8 macro _ 24-105mm 'L' IS _ 70-200mm 'L'

            Comment


            • Re: Canon Eos 40d

              Ik heb net vernomen van een Canon Dealer dat de eerste Belgische leveringen 5 à 6 oktober zal zijn !! Ik dacht september ... tja
              Canon 5D Mark II _ 17-55mm 2,8 IS USM _ 100mm 2,8 macro _ 24-105mm 'L' IS _ 70-200mm 'L'

              Comment


              • Re: Canon Eos 40d

                Oorspronkelijk geplaatst door Stefan ON7STV Bekijk bericht
                Maw wacht ik best zodat er geen kinderziektes, problemen zijn of kopen van zodra hij uit is , is best OK ?
                Wat is jullie ervaring hier omtrent en jullie advies ?
                Als je bij Canon moet wachten tot er problemen worden opgelost kan je heel lang wachten.
                De AF van de 1DIII is na 5 maanden nog altijd niet 100 % in orde.
                Mogelijk is dit nu beter met de laatste 1.1.1 versie.

                Op het moment dat je hier een 40D kan kopen, zijn alle problemen volledig bekend en kan je dan ook nog uw beslissing wijzigen.

                Als ik een 40D wou kopen, dan had ik die vorige week reeds besteld.

                Jan.

                Comment


                • Re: Canon Eos 40d

                  Oorspronkelijk geplaatst door Plex Bekijk bericht
                  Ik lach me te pletter met "Canon 40D first impressions"
                  Die gast is niet normaal....
                  Dat was ik ook aan het denken.

                  Maar zijn autofocus-snelheidsvergelijking laat wel zien dat de AF van de 40D véél sneller is dan die van de 20D, met dezelfde lens. Daar zit dus wel een flinke verbetering.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • Re: Canon Eos 40d

                    Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                    Dat was ik ook aan het denken.

                    Maar zijn autofocus-snelheidsvergelijking laat wel zien dat de AF van de 40D véél sneller is dan die van de 20D, met dezelfde lens. Daar zit dus wel een flinke verbetering.
                    Zie het eigen tekst-commentaar van die gast onder z'n videoboodschap:


                    Oorspronkelijk geplaatst door ChodTheWacko (1 day ago)
                    I noticed I changed the zoom very slight between cameras. I retried the test and the 20D still focused at the same speed.

                    Comment


                    • Re: Canon Eos 40d

                      Vanmorgen kreeg ik onverwachts telefoon met de mededeling dat de Canon 40D binnen is.
                      De bestelde grip is dinsdag leverbaar.
                      Dus snel naar mijn leverancier gereden en de 40D opgehaald.

                      Nu is het dus tijd om de camera eens flink uit te testen.

                      Peter.
                      www.dpix.nl event photography

                      Comment


                      • Re: Canon Eos 40d

                        Proficiat Peter,je bent blijkbaar de eerste op dit forum met 'n 40d.
                        Veel plezier met je nieuwe fotocamara.
                        We kijken allemaal uit naar je eerste bevindingen en je eerste foto's.

                        Groeten Eddy

                        Comment


                        • Re: Canon Eos 40d

                          fff, wat duurt dat opladen van een accu lang...


                          Peter.
                          www.dpix.nl event photography

                          Comment


                          • Re: Canon Eos 40d

                            Ik heb me er eentje besteld , wat aan te raden is want heb vernomen van Canon dat er slechts in het begin '40' toestellen geleverd zullen worden in België. maw nu bestellen - voorschot betalen en wachten want eerste levering zal rond eind september begin oktober zijn.
                            ( alles is van horen zeggen hé ... )

                            Stefan - ON7STV
                            Canon 5D Mark II _ 17-55mm 2,8 IS USM _ 100mm 2,8 macro _ 24-105mm 'L' IS _ 70-200mm 'L'

                            Comment


                            • Re: Canon Eos 40d

                              Amai al een 40D bezitter.
                              Dat hij zijn bevindingen hier maar snel post.
                              Als ook wat beeldmateriaal natuurlijk.

                              Ik hoop ook dat de post van hier boven maar een fabeltje is.
                              En dat er toch een kleine stock gaat zijn.
                              Last edited by Nivek; 1 september 2007, 18:52.
                              Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

                              Comment


                              • Re: Canon Eos 40d

                                Oorspronkelijk geplaatst door Nivek Bekijk bericht
                                Ik hoop ook dat de post van hier boven maar een fabeltje is.
                                En dat er toch een kleine stock gaat zijn.
                                Toen ik mijn 20D heb gekocht is er in dezelfde week geleverd naar de VS en naar alle landen van Europa.
                                Ik had toen de eerste 20D in Belgie... wel maar met 1 dag verschil.
                                Ik weet niet waarom dit voor de 40D nu anders zou zijn.

                                Jan.

                                Comment

                                Working...
                                X