Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijsverschil bij Konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: prijsverschil bij Konijnenberg

    Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
    Er staat een link in de eerste post van dit topic naar fotokonijnenberg.
    Gewoon es konijnenberg typen in google wil ook wel eens werken.
    Thanks mate (was idd vergeten te googlen )
    EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
    debruri.be

    Comment


    • #62
      Re: prijsverschil bij Konijnenberg

      Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
      Als je spreekt van "dozenschuivers", dan is Grobet wel de N°1 in onze stad!

      LucD er zijn ook nog mensen die NIET in Antwerpen wonen, t'is maar even meegeven.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #63
        Re: prijsverschil bij Konijnenberg

        Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
        LucD er zijn ook nog mensen die NIET in Antwerpen wonen, t'is maar even meegeven.
        ... Gelukkig!.... 't Is hier al druk genoeg!...

        Comment


        • #64
          Re: prijsverschil bij Konijnenberg

          Ik heb er mij een lensje aangeschaft een maandje geleden.
          http://www.fotokonijnenberg.nl/produ..._product=16637


          Een leuk detail op deze pagina is de garantie:

          Standaard Fabrieksgarantie NL/BE 12 maand (NL) / 24 maand (BE)

          Ik heb dus 2 jaar garantie, leuk voor de collega's in Nederland, maar ze betalen dan ook minder btw

          Comment


          • #65
            Re: prijsverschil bij Konijnenberg

            en beetje lager staat: Garantiecertificaat (4 jaar) 2001 - 2500 210,00 €

            Wat bedoelen ze met die "2001 - 2500" ?

            ??
            The Sky is the limit. Digital Gigi

            Comment


            • #66
              Re: prijsverschil bij Konijnenberg

              de kost van het product tussen dat en dat kost de garantie zoveel, hoe duurder het product hoe meer de garantie kost


              dat veronderstel ik toch...
              D70s + D50 | AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70mm f/3.5-4.5G IF-ED | SIGMA 70-200mm f/2.8 EX DG APO MACRO HSM
              http://www.jarrepics.be

              Comment


              • #67
                Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Ik heb er mij een lensje aangeschaft een maandje geleden.
                http://www.fotokonijnenberg.nl/produ..._product=16637


                Een leuk detail op deze pagina is de garantie:

                Standaard Fabrieksgarantie NL/BE 12 maand (NL) / 24 maand (BE)

                Ik heb dus 2 jaar garantie, leuk voor de collega's in Nederland, maar ze betalen dan ook minder btw
                Ik heb ontdekt dat je voor Canon bij konijn inderdaad 2 jaar garantie krijgt, maar bij de willekeurige Nikon producten krijg je maar 1 jaar garantie. Zelfs voor een D2Xs staat er op de website dat je maar 1 jaar garantie krijgt
                http://kasper.photography & Flickr

                Comment


                • #68
                  Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
                  Ik heb ontdekt dat je voor Canon bij konijn inderdaad 2 jaar garantie krijgt, maar bij de willekeurige Nikon producten krijg je maar 1 jaar garantie. Zelfs voor een D2Xs staat er op de website dat je maar 1 jaar garantie krijgt
                  2 jaar zonder meer = wettellijke termijn zonder pardon. Zie ook item hierover (garantie Konijnenberg 1 of 2 jaar).
                  En wat het "ijskonijn" of "onvriendelijke snorremans" betreft. Deze persoon werkt daar niet meer, dus met zijn allen naar F.Konijn..
                  Nikon D70S met kitlens 18-70.

                  Comment


                  • #69
                    Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door canon011 Bekijk bericht
                    ...
                    En wat het "ijskonijn" of "onvriendelijke snorremans" betreft. Deze persoon werkt daar niet meer, dus met zijn allen naar F.Konijn..
                    Alert gereageerd van de bedrijfsleider!
                    Idd. zijn foto is nu weggenomen uit het profiel van Konijn BE.
                    Begin van de week stond hij er nog op.
                    Binnenkort ga ik dan nog wel eens langs...

                    Comment


                    • #70
                      Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                      Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
                      Alert gereageerd van de bedrijfsleider!
                      Idd. zijn foto is nu weggenomen uit het profiel van Konijn BE.
                      Begin van de week stond hij er nog op.
                      Binnenkort ga ik dan nog wel eens langs...
                      Vrijdag weer bij Konijnenberg aankopen gedaan, het ijskonijn was verdampt (niet aanwezig) en ik werd nu goed bedient door Mark. En net zoals de eerste keer dat ik daar was had hij alle tijd voor je, echt iemand met productkennis. Voordeel van deze zaak is dat zij een enorm assortiment in voorraad hebben die ik nergens in de regio Eindhoven kan vinden

                      Comment


                      • #71
                        Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                        Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
                        Bij Grobet in Antwerpen kan het anders ook nogal eens (lees: dikwijls!) tegenvallen op het vlak van klantvriendelijkheid!
                        Als je spreekt van "dozenschuivers", dan is Grobet wel de N°1 in onze stad!
                        Moet ik toch even nuanceren, heb de laatste 2 maand een paar maal bij Grobet geweest, wegens aanschaf van nieuw toestel, mijn ervanring met verschillende verkopers is zeer positief. Ook omstaanders die een compactje van 200 € kwamen kopen kregen evengoed uitgebreide uitleg met veel geduld als een koper van een DSLR. En dit met een winkel waar de mensen bij manier van spreken buiten stonden aan te schuiven.
                        Mvg,
                        SW
                        BD1071BE

                        Comment


                        • #72
                          Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                          Het is ook niet in turnhout alleen dat er zo'n soort rabbits rondlopen.
                          Mijn 300D uit midden 2004 komt van een pc winkel aan de rand van stad Oostende,en daar hadden ze ook meer aandacht voor zichzelf dan voor mijn aankoop van een 300D canon met kitlens,aan nota bene 1.149€ en daarop nog een kaartje van 75 €,een antivirus en een speeltje ook de kids totaal bijna 1500€. Ze waren schromeloos ongeintereseerd.
                          Terwijl dezelfde camera toen meer dan 200€ goedkoper was op het internet.
                          Maar ik was van oordeel dat je beter kocht bij de plaatselijke handel.
                          Nu bestel ik ook alles via het net, zoals een printer, lenzen, een laptop ,enz...en nog geen problemen gehad,en dit voor prijzen die de verzendkosten nog ruimschoots doet vergeten.
                          Wil maar zeggen dat het bij de plaatselijke pc boer ook gaat zoals bij de grote:niet vragen maar kopen..en de volgende.
                          Imac en Canon... de max

                          Comment


                          • #73
                            Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                            Oorspronkelijk geplaatst door timon Bekijk bericht
                            Wil maar zeggen dat het bij de plaatselijke pc boer ook gaat zoals bij de grote:niet vragen maar kopen..en de volgende.
                            Inderdaad, ik heb vorige week gebeld naar enkele winkels om te vragen naar de D70s en garantie en heb uitéénlopende reacties gekregen:

                            - Digame: Erg vriendelijk bij het verschaffen van info, ze drongen zelfs aan dat ik mijn email gaf zodat ze mij nog konden contacteren in verband met een andere prijsaanvraag waar ze niet onmiddellijk op konden antwoorden. (Echter wel nog geen antwoord gekregen)

                            - Geheugenkaart: Enorm vriendelijk en hulpvaardig. Gaf een beetje een rare mening over de D70s tov de D50, maar hij was erg praatvaardig en wilde op al mijn vragen een zo goed mogelijk antwoord geven. Hij raadde me zelfs de D50 aan boven de D70s. Meer waar voor mijn geld zei hij. Hij wilde mij dus zeker ook niet het duurste aansmeren.

                            - Fotokar: RONDUIT SLECHT!! Ik vroeg de prijs van de D70s en hij nam er effe de catalogus bij. €999 zonder lens, maar dat was enkel de catalogusprijs, niet de prijs die hij in zijn winkel aanbiedt aan de klanten. Ik vraag: "Ah, en u kunt mij niet de effectieve prijs opgeven aan de telefoon?". Antwoord: "Meneer, wij verkopen toestellen, geen prijzen"
                            Met dergelijke instelling en slechte service zal ik noch toestellen, noch prijzen van hem kopen allesinds.

                            - Foto Verstraete: Erg sympathieke en vriendelijke man. Hij kon me de D70s wel niet meer aanbieden, maar wel de D80. Hij zei er wel bij dat ik verder ook een volledig uitgebreide uitleg ging krijgen bij mijn aankoop. Erg hulpvaardig dus ook.

                            - Fotokonijnenberg: Vriendelijk, alhoewel er daar precies toch niet echt zekerheid is ivm de garantietermijnen op de Nikon toestellen. Zoiets zou toch geweten moeten zijn veronderstel ik. Europese richtlijn is 2 jaar garantie door de eindverkoper, zelfs al biedt de fabriek maar 1 jaar garantie aan.


                            (Opgelet, deze indrukken zijn enkel maar verkregen op basis van telefonisch contact)
                            http://kasper.photography & Flickr

                            Comment


                            • #74
                              Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                              Oorspronkelijk geplaatst door Gigi Bekijk bericht
                              en beetje lager staat: Garantiecertificaat (4 jaar) 2001 - 2500 210,00 €

                              Wat bedoelen ze met die "2001 - 2500" ?

                              ??

                              Gewoon dat je een bijkomende garatie kan aanschaffen ... dus 2 jaar fabriek en dan nog es 4 er bij denk ik
                              Krims@nline - A memory in the raw

                              Comment


                              • #75
                                Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                                Oorspronkelijk geplaatst door canon011 Bekijk bericht
                                En wat het "ijskonijn" of "onvriendelijke snorremans" betreft. Deze persoon werkt daar niet meer, dus met zijn allen naar F.Konijn..
                                Wat raar, ik dacht echt dat ik zaterdag met het ijskonijn sprak. Misschien hebben ze een nieuw ijskonijn? Ik was speciaal naar Turnhout gereden om een Panasonic FZ45 of FZ100 aan te schaffen. Ik arriveerde pas om half vijf (sluitingstijd om vijf uur) en wou toch nog wat uitleg om te zien of er toch geen toestel was dat beter geschikt zou zijn voor wat ik wil doen. Eerst kwam er een jongeman bij ons die daar blijkbaar in opdracht van Canon stond (compleet met Canon-polo). Kerel gaf goeie uitleg, was vriendelijk en zo, maar promootte enkel Canon (wat ook zijn job is natuurlijk), dus was ik eigenlijk blij dat er een meer neutrale verkoper bij kwam. Man, die kerel had geen zin om ons te helpen of een deftige uitleg te geven. Hij wou enkel kwijt dat we geen compact mochten kopen, maar een duurdere reflexcamera moesten kopen. Meer uitleg kregen we niet. Omdat we toch met een beperkt budget zitten, zagen we een dure camera niet echt zitten. Zijn advies : slaap er eens over en kom volgende week nog maar eens terug (want het was bijna vijf uur en deze kerel zou zeker geen minuut overwerken). Teleurgesteld en zonder toestel maar weer naar huis, 150 km voor niks gereden.

                                Comment

                                Working...
                                X