Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijsverschil bij Konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: prijsverschil bij Konijnenberg

    Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
    Ik weet niet hoeveel over welk prijsverschil je spreekt.
    Maar ik denk niet dat je jouw bekomen deal mag veralgemenen of je moet er zeergoede klant zijn.
    Nou, het prijsverschil bedroeg €150. Was mijn eerste aankoop in deze winkel qua fotomateriaal.

    Ik deel enkel mijn ervaring, het is geen garantie maar soms werkt het wel...
    en wat heb je te verliezen..?

    gr

    Hans
    http://Carojoke.zenfolio.com

    Comment


    • #17
      Re: prijsverschil bij Konijnenberg

      De winkel is gekozen. Nu nog twijfel tussen de Nikon D50 kit met 2 lenzen en de olympus e500 met 2 lenzen.
      Voor mij pro olympus: antistofsysteem en 8m pixels
      pro Nikon: de naam........
      De beste keuze??????????????
      Nikon D3100 18-55 VR lens
      http://www.flickr.com/photos/102305253@N04/
      https://www.facebook.com/groups/867440223266618/

      Comment


      • #18
        Re: prijsverschil bij Konijnenberg

        Probeer eens naar een winkel te gaan waar je ze allebei eens in de hand kunt nemen, door de menus gaan, door de zoeker kijken, etc....
        Een goei toestel die "verkeerd aanvoelt" zal je ook liever kwijt dan rijk zijn.
        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
        MySite - All your base are belong to us - What you say

        Comment


        • #19
          Re: prijsverschil bij Konijnenberg

          als je moet kiezen tussen [antidust + 8Mp] of [de naam]
          ga je beter voor de olympus!

          want [de naam] heeft geen antidustsysteem, en geen 8Mp
          maar [antidust + 8Mp] heeft wel degelijk ook een naam!
          én hoogwaardige optiek (zuiko)

          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #20
            Re: prijsverschil bij Konijnenberg

            Ik heb ook de E500 met dubbele lenzenkit met draagtas sinds een 10-tal maanden. Deze heb ik gekocht bij de "lokale" fotoboer in Leuven, omdat ik daar een zeer goed contact had en ik wou het toch allemaal eens proberen. OK, ik heb wat meer betaald toen ipv online te kopen. Ik heb daar nog altijd geen spijt van, maar toen zat Konijnenberg nog niet in België, geloof ik.

            Onlangs heb ik er een Fuji F30 bijgekocht en die ben ik gaan halen in Turnhout, vooral omdat het verschil van 150 euro toch de moeite was om tot daar te rijden, ik heb wel de verzendkosten aan naft opgereden. Ook hiervan geen spijt want het is een heel interressante winkel met vriendelijke mensen en een goede service (het was wel in de week). Doos werd ter plaatse geopend en gecontroleerd.

            Ik ben dus van beide aankopen tevreden, maar lokaal kopen betekent vaak meer betalen...

            BTW dat antidust werkt echt wel goed
            Oly E500 met dubbele lenzenkit

            Comment


            • #21
              Re: prijsverschil bij Konijnenberg

              de vraag is natuurlijk wat "lokaal" is.
              indien je in antwerpen of turnhout koopt zijn de goedkoopste de "lokale" winkels!

              fotokonijnenberg is een winkel.. vergelijken met mijn lokale fotowinkel zelfs een grote winkel
              foto als spiegel of als venster?

              Comment


              • #22
                Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                En in Duitsland heeft u dit toestel al voor 599,- Euro inclusief duitse btw.

                En bij een bekend adres http://www.topfoto.de/index.php?artnum=OLYE500B
                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                Comment


                • #23
                  Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                  @Otto je praat daar over de body prijs, niet met kitlens

                  De E-500 body kost nu bij konijn 578,56 Euro incl. NL handleiding.

                  Last edited by drh; 20 september 2006, 13:37.
                  Mvg, drh

                  "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

                  Comment


                  • #24
                    Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door drh Bekijk bericht
                    konijn heeft geen grijze import meer sinds 2006, ik zou zelf wel de camera ophalen en uitproberen, als je serieus koper bent en je laat blijken dat je hem kopen wil kan je hem uitproberen ter plaatse en kan je gelijk de test foto's bekijken en vallen gebreken gelijk op.
                    Heb ik ook gedaan toen ik mijn 30D kocht.
                    Toch niet helemaal zo, ... ben onlangs +/- 3 weken langs geweest, toen ik mijn D50 wou aanschaffen... was op vooraad, kreeg een mooie Nikon doos gepresenteerd met duitse opschriften, duitse handleiding, zelfs de papieren voor eventuele service waren in het duits.
                    Krims@nline - A memory in the raw

                    Comment


                    • #25
                      Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                      Oorspronkelijk geplaatst door Krims@nline Bekijk bericht
                      Toch niet helemaal zo, ... ben onlangs +/- 3 weken langs geweest, toen ik mijn D50 wou aanschaffen... was op vooraad, kreeg een mooie Nikon doos gepresenteerd met duitse opschriften, duitse handleiding, zelfs de papieren voor eventuele service waren in het duits.
                      Dan hebben ze tegen mij gelogen hier in NL. op hun site staat ook D50 met Nederlanse handleiding.
                      Mvg, drh

                      "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

                      Comment


                      • #26
                        Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                        Oorspronkelijk geplaatst door drh Bekijk bericht
                        Dan hebben ze tegen mij gelogen hier in NL. op hun site staat ook D50 met Nederlanse handleiding.
                        Was niet in het hoofdfiliaal in NL, maar in het BE magazijn/winkeltje ... Trouwens eigenlijk ben ik daar naar toe gereden met de bedoeling een Pentax IST Dl aan te schaffen, maar ttijdens het wachten op een verkoper (die aan het zoeken was, naar het artikel dat in voorraad was (heeft +/- 15min geduurd)) is de prijs op hun mooie geautomtiseerde prijslijst (website, in de winkel) maar liefst 7 keer gewijzigd, ... en dan krijg je achteraf te horen dat er een foutje is op de website en dat het artikel eigenlijk niet op voorraad is. ... Dus van Brussel naar Turnhout voor niks ....!!
                        Krims@nline - A memory in the raw

                        Comment


                        • #27
                          Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                          Oorspronkelijk geplaatst door Krims@nline Bekijk bericht
                          Toch niet helemaal zo, ... ben onlangs +/- 3 weken langs geweest, toen ik mijn D50 wou aanschaffen... was op vooraad, kreeg een mooie Nikon doos gepresenteerd met duitse opschriften, duitse handleiding, zelfs de papieren voor eventuele service waren in het duits.
                          Dat is toch normaal. Als konijn alleen nog Benelux-materiaal verkocht, zou het werkelijk een wonder zijn.
                          Hoe zou konijn het anders klaarspelen om permanent 15% onder de verkoopprijs van zijn collega's te blijven terwijl ook hij vaste kosten van winkels, verkopers en voorraad heeft ?
                          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                          Comment


                          • #28
                            Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                            door foutieve en misleidende informatie te vertrekken?
                            mm
                            ∏__|_ ∏__|_
                            "no rules, great shots"
                            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                            Comment


                            • #29
                              Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                              Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                              door foutieve en misleidende informatie te vertrekken?
                              mm
                              Volledig mee eens ? Info op website is niet altijd correct!
                              Bovendien heb ik mijn D50'tje nu aangeschaft bij Van Den Borre, lekker vlak naast de deur, en via hun 'akte van vertrouwen, artikel 3 - de goedkoopste ...' het prijsverschil met konijn terugbetaald gekregen ... zelfs op het SD-kaartje, das pas service ... en volledig in het nederlands/frans, inclusief de correcte service papieren voor de benelux. Ik weet wel dat VDB geen foto winkel is maar toch, een mens kijkt naar z'ne portomenee ...

                              En trouwens of het nu een lokale winkel is of niet ... en winkel die zijn voorwaarden na leeft krijgt bij mij de voorkeur t.o.v. een winkel die toch goedkoper blijkt te zijn, maar misleidende info verstrekt.
                              Last edited by Krims@nline; 20 september 2006, 14:43.
                              Krims@nline - A memory in the raw

                              Comment


                              • #30
                                Re: prijsverschil bij Konijnenberg

                                volg deze mails:van onderen naar boven
                                Geachte,

                                .

                                Wel wil ik u er op wijzen dat Olympus België wel degelijk 2jaar garantie aanbied aan zijn consumenten. Deze staan vermeld in onze garantie voorwaarden die Olympus ons aanbied.

                                Ik ben dan ook zo vrij om u uit te nodigen in de winkel.
                                Zo kunnen we enkele dingen eens bekijken.



                                Foto Kortrijk





                                ----- Original Message -----
                                From: Foto Konijnenberg België > Ricardo van den Burg

                                Sent: Tuesday, September 19, 2006 10:20 PM
                                Subject: RE:


                                Beste heer/ mevrouw,


                                Dit is meestal het verweer wat wij te horen krijgen van vele (concu.)collega's.

                                Sinds 2005 voeren wij al helemaal geen parallel import meer. Indien dit wel het geval was boden wij twee modellen aan, officieel Belgisch/ Nederlands product of parellel (dit werd duidelijk gecommuniceerd op onze site).

                                De E-500 welke wij leveren is afkomstig van de Nederlandse importeur, dus inclusief Nederlandstalige handleiding. De garantie termijn welke wij momenteel geven bedraagt 12 maanden. Het maakt voor ons niet uit of de camera nu bij Olympus België vandaan komt of uit Nederland, beide kanalen geven echter maar één jaar fabrieksgarantie.

                                Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zie uw reactie met interesse tegemoet.

                                Met vriendelijke groet,
                                Last edited by Belgiumman; 21 september 2006, 02:47.
                                Nikon D3100 18-55 VR lens
                                http://www.flickr.com/photos/102305253@N04/
                                https://www.facebook.com/groups/867440223266618/

                                Comment

                                Working...
                                X