Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lumix DMC-FZ50

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Lumix DMC-FZ50

Oorspronkelijk geplaatst door chris_brugge Bekijk bericht
    Hallo

Woont er toevallig geen FZ50 bezitter in de omgeving van Brugge?
    mediamarekt oostende en roeselare ik ben anders van tussen roeselare en kortrijk mocht je dat zien zitten
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

hallo ik ben nieuw op deze form en heeft een panasonic fz7
      nu 6 maanden in bezit . ben uiters tevreden ermee. maarik wil eigenlijk veel meer met macro fotografie bezig te houden heb een lens te raynox-250
      maar het luk me nog niet zulke foto,s te maken dan op deze site...

http://www.flickr.com/photos/6781867...7594160852929/

te maken heeft iemand tips ervoor ik doe het in de macro stand ....
      trouwens heb iemand van jullie de ray-150 hoorde dat die iets beter ligt met macro
      groet rien
      Canon 400D Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 Tamron AF 17-50 mm F/2.8 Di Canon
      Sigma 70mm F/2.8 EX DG Canon 430EX Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinlaaf Bekijk bericht
        hallo ik ben nieuw op deze form en heeft een panasonic fz7
        nu 6 maanden in bezit . ben uiters tevreden ermee. maarik wil eigenlijk veel meer met macro fotografie bezig te houden heb een lens te raynox-250
        maar het luk me nog niet zulke foto,s te maken dan op deze site...

http://www.flickr.com/photos/6781867...7594160852929/

te maken heeft iemand tips ervoor ik doe het in de macro stand ....
        trouwens heb iemand van jullie de ray-150 hoorde dat die iets beter ligt met macro
        groet rien
        Je moet het toestel om te beginnen al instellen dat je een close-up lens gebruikt, vind je in je handleiding terug hoe dat gebeurt. Dan moet je het toestel instellen op manuele focus, dat is gedurende 2 seconden op de knop AF/MF te drukken, dan ga je zelf de scherpte moeten instellen, en zoom ook op zijn minst tot 4 keer in, dan verdwijnt de houder van de Raynox lens uit beeld en voor de rest is het veel oefenen.

Alles staat duidelijk uitgelegd in de handleiding,hoe je manueel moet focussen.
        Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
        Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
          Je moet het toestel om te beginnen al instellen dat je een close-up lens gebruikt, vind je in je handleiding terug hoe dat gebeurt. Dan moet je het toestel instellen op manuele focus, dat is gedurende 2 seconden op de knop AF/MF te drukken, dan ga je zelf de scherpte moeten instellen, en zoom ook op zijn minst tot 4 keer in, dan verdwijnt de houder van de Raynox lens uit beeld en voor de rest is het veel oefenen.

Alles staat duidelijk uitgelegd in de handleiding,hoe je manueel moet focussen.
          ga het morgen het goed doorlezen bedank voor de tip
          Canon 400D Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 Tamron AF 17-50 mm F/2.8 Di Canon
          Sigma 70mm F/2.8 EX DG Canon 430EX Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinlaaf Bekijk bericht
            ga het morgen het goed doorlezen bedank voor de tip
            Pagina 85 voor het instellen dat je een opzetlens gebruikt.

Pagina 56 voor het manueel instellen van de focus.
            Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
            Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Heeft iemand al een externe flitser gekocht voor op je fz50 ? zoja welkéén en hoe doet ie het ?
              Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
              http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
                Heeft iemand al een externe flitser gekocht voor op je fz50 ? zoja welkéén en hoe doet ie het ?
                Zie accessoires

Groeten, kapitein.
                FZ50, een flits en nog wat lensjes...

Comment

Ik heb de FZ50 nu bijna een jaar en ben er heel erg tevreden over.

Ik twijfelde tussen de FZ50 en een goedkope spiegelreflex, maar mijn keuze is naar de FZ50 gegaan door de goeie prijs-kwaliteit verhouding. Dan bedoel ik de lens, Als je een 35-420mm lens koopt voor een spiegelreflex kost het gehele toestel uiteindelijk veel meer dan de prijs van de FZ50 (en dit is als 16jarige een belangrijk punt).

Ik heb hem bij saturn in Trier (Duitsland) gekocht, het prijsverschil met België bedroeg toen 100 Euro.
                  Heb toen ook een 2gb geheugenkaart gekocht.
                  Heb trouwens door een fout van de verkoper een extra accu twv van 30euro, de verkoper had de opgelade accu vergeten uit het toestel te halen nadat ik het had getest.
                  Groetjes

CANON EOS 450D + 18-55 IS + 55-250IS + Speedlite 420Ex + RC1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
                    Ja! Mag dat? Die werkt perfect! Het is zelfs een Panasonic DMW FL360! Die werkt dus ook op alle Fourth/Third-camera's. Maar dat vind ik minder belangrijk, zolang ie maar op mijn camera werkt!

Er zijn - denk ik - goedkopere evenwaardige alternatieven te vinden bij Olympus en nog andere merken. Zolang ze maar 4/3 zijn!
                    Overigens maak ik ook graag gebruik van een Vivitar 285 die inmiddels zo'n 20 jaar oud is.
                    Helaas legt een vervelende, maar niet dodelijke ziekte een te groot beslag op mijn energie, om iets te laten zien!

Comment

Working...
                    X