Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe D50 of 2de hands D70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe D50 of 2de hands D70

D50 / D70s

laat je keuze ook afhangen van hoe ie in de hand ligt
    'k vind dat gevoel toch wel belangrijk
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

ben vandaag nog eens op stap geweest naar de winkel om daar dan uiteindelijk te beslissen tussen D50 en D70s...
      heel vriendelijke mens maar wel geen camera's

deed heel zijn verhaal over de distributie van nikon die dit nu voor zijn eigen rekening neemt. Ze zitten al 5 weken te wachten op leveringen. hadden enkel nog de D200, 350D en nog wat analoge reflexen op stock.

Ik zou de 18-200VR in combinatie met de D50 nemen net die 2 die blijkbaar langst op zich laten wachten

wel jammer vertrek 1 juli op reis en had hem toch graag meegehad maar ja niks aan te doen.

weet er iemand iets meer over wanneer de 18-200 en D50 body weer in de winkels zouden kunnen liggen? In de winkel durfden ze er geen datum op kleven.

groeten thomas
      NIKON D50 - 18-200VR

Comment

In verband met het instellen van de witbalans vraag ik mij het volgende af.

Als ik de witbalans op de D50 instel met een grijskaart (dus een foto neem van een grijskaart of wit blad) hoe kan je dat met een D70(s) dan nog fijner instellen ?

Groeten,
        TravelToy
        www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Ik zou hem graag bij Topfoto aankopen, voor de goedkope prijs. Maar dit is natuurlijk in Duitsland en ik zou toch wel graag weten welke negatieve gevolgen dit zou kunnen hebben.

Handleidingen enkel in Duits, bij problemen moeten je naar Duitsland rijden , enz.

Zowel positieve als negatieve ervaringen met deze winkel zijn welkom.

thx
          Niemand ?
          Canon 350D || batterijgrip || Sigma 18-50 mm f/2.8 EX DC || Canon EF-S 55-250 IS F4-5.6

Comment

als ik prijzen vergelijk bij topfoto.de en cornivaniperen.nl zijn die beide gelijk....
            cornivaniperen doet vanaf €750 gratis levering.

ik veronderstel dat de handleidingen dan ook wel in het nederlands zullen zijn

zal hem denk ik ook daar kopen.

grts
            NIKON D50 - 18-200VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dd1975
              Niemand ?
              Geduld!!!!

Voor zulk een antwoord te geven moet je de mensen wel even de kans geven om terug thuis te komen(want velen moeten nog altij dgeld voor vaderke staat verdienen), iets te eten, naar het nieuws te kijken,...
              Dat je dat na een 3-4 dagen zou zeggen tot daartoe maar 's morgens een vraag stellen en verbast zijn dat er de namiddag nog niet op geantwoord heeft, is wel wat overdreven.

Hubert
              Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rippeke
                weet er iemand iets meer over wanneer de 18-200 en D50 body weer in de winkels zouden kunnen liggen? In de winkel durfden ze er geen datum op kleven.
                Ik zag de D50 gisteren nog in de Makro in Deurne. Maar ik denk dat hij daar enkel met kitlens verkocht wordt. Met kitlens kost hij daar 666 Euro (als ik het goed onthouden heb).

Gr's, Wim
                Fujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
                Fujifilm X100V

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dd1975
                  ok, bedankt allemaal ... ik denk dat ik nu wel de knoop heb doorgehakt.

Het zal een nieuwe D50 worden met een Tamron 28-75mm f2,8.

Ik zou hem graag bij Topfoto aankopen, voor de goedkope prijs. Maar dit is natuurlijk in Duitsland en ik zou toch wel graag weten welke negatieve gevolgen dit zou kunnen hebben.

Handleidingen enkel in Duits, bij problemen moeten je naar Duitsland rijden , enz.

Zowel positieve als negatieve ervaringen met deze winkel zijn welkom.

thx
                  Als je nou eens begon met de zoekfunctie te gebruiken in plaats van de mensen af te jagen .

Als er geen 20 topics over de BD-huisleveranciers (waaronder top-foto.de) te vinden zijn, dan hak ik een vinger af (ik zeg niet van wie natuurlijk ).

Om op de vragen te antwoorden :
                  - menu van het toestel kan je in het nederlands zetten
                  - handleiding is hoogstwaarschijnlijk in het engels
                  - als je braaf bent krijg je meestal een nederlandstalige handleiding op CD
                  - aan Nikon mankeert nooit iets, dus garantie is niet belangrijk
                  - de mensen van top-foto zijn top-mensen (ik voel me er altijd thuis)
                  - voor mij persoonlijk (nu reeds 3 aankopen bij top-foto) steeds een goede ervaring geweest

Groeten,
                  TravelToy.
                  www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Sorry, maar het was zeker niet de bedoeling iemand op te jagen ...

En via de zoekfunctie had ik toch ook niet alle antwoorden op mijn vragen gevonden ...

Ik wou gewoon mij vraag nog even onder de aandacht brengen, omdat na mijn originele vraag een aantal andere posts werden gedaan die niet echt over dit onderwerp gingen en ik vreesde gewoon dat mijn vraag hierdoor geen gehoor zou krijgen.

Maar ik zal het zeker nooit meer doen
                    Canon 350D || batterijgrip || Sigma 18-50 mm f/2.8 EX DC || Canon EF-S 55-250 IS F4-5.6

Comment

aanbiedingen in de gaten houden , heb zaterdag een D70s kit gekocht voor 788,= bij mediamarkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvr
                        aanbiedingen in de gaten houden , heb zaterdag een D70s kit gekocht voor 788,= bij mediamarkt.
                        Mediamarkt.be ? Bij een van hun winkels ?
                        [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

FotoBlog

Comment

bij mediamarkt in NL, was een aanbieding die alleen dat weekend actief was, maar toch het kan dus wel

Comment

Working...
                          X