Re: Nieuwe D50 of 2de hands D70
Nja de D70 heeft heus wel wat meer dan 1 extra (instellings)mogelijkheden en knoppen hoor. Sommige had ik liever op m'n D50 gezien
.
Voor de rest (flitser etc) zou ik afwachten. En 't nut van de afstandsbediening ontgaat me wat, je kan even goed de timer instellen.
PS: ik zou absoluut voor een NIEUW toestel gaan (D50 of D70 laat ik in't midden. Aan jou om te beslissen of je de extra mogelijkheden nodig hebt). Ik heb genoeg ellende meegemaakt met tweedehandprullen.
ugh
Oorspronkelijk geplaatst door s5034454

Oorspronkelijk geplaatst door dd1975
- batterij en batterijlader heb je al bij toestel
- snelle geheugenkaart van 1 GB minstens
- extra accu is wenselijk (altijd zonde om ineens zonder accu te vallen hé). Dan kun je volledig gerustgesteld op stap gaan met de camera.
- Reinigingsmateriaal: blaasbalgje, doekje voor de lens, eventueel sensor swabs & eclipse voor de zware reinigingen
Voor de rest (flitser etc) zou ik afwachten. En 't nut van de afstandsbediening ontgaat me wat, je kan even goed de timer instellen.
PS: ik zou absoluut voor een NIEUW toestel gaan (D50 of D70 laat ik in't midden. Aan jou om te beslissen of je de extra mogelijkheden nodig hebt). Ik heb genoeg ellende meegemaakt met tweedehandprullen.
ugh
Comment