Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D200 Firmware update op komst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D200 Firmware update op komst

Gelezen op de site van nikon. Link
    Komt er een firmware update voor de D200 camera's zodat de nieuwe functies van de D2Xs beschikbaar worden in de D200?

Ja. Nikon verwacht een firmware update voor de D200 beschikbaar te stellen, er zal echter alleen de optie "Beeld-authenticiteit" aan het Setup menu toegevoegd worden. Ondersteuning voor de WT-3 Draadloze transmitter wordt tegelijkertijd toegevoegd.

Is de Image Authentication Software compatibel met andere camera's behalve de D2Xs?

Ja. Nikon heeft plannen om de Image Authentication software compatibel te maken met de D2X, D2Hs and D200, via firmware updates voor deze camera's.
    Wat gaat er nu veranderen........ weet iemand of er kleine kinderziektes zijn uitgehaald ?
    Last edited by Mike2000; 21 juni 2006, 18:51.
    Nikon spul

Re: D200 Firmware update op komst

Is dit probleem er uit ?

Zie op scandisk site

Gaat om de: Scandisk Extreme III CompactFlash® 4GB

Question
    Nikon D200 displays a CHA and a "THIS CARD CANNOT BE USED" error message when the CF card is full.

Answer
    After filling a CompactFlash card in the Nikon D200, a "CHA" error may appear on the top LCD

If you press the playback button on the camera while the "CHA" error message is blinking you will get another error message on the main LCD that is shown below

"this card cannot be used"

The quickest way to clear the “CHA” message is to turn off* your camera and then turn it back on. This should allow the pictures to be viewed when the playback button is pushed.

If the user prefers not to turn off the camera, then wait for the “CHA” message to stop blinking (approximately 30 seconds) and press the playback button.

At this time it is believed this issue is camera related, so be sure to keep your camera firmware up to date by checking the Nikon website.

*CAUTION: Only turn off the camera when the busy light is not on, which means the camera is done writing to the card

Verder hier al iemand problemen mee gehad ?
    Nikon D200 met AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6 G IF-ED

Comment

Hopelijk kunnen ze ook nog iets aan de ruis doen via de firmware gelijk ze bij de D100 indertijd gedaan hebben...

Comment

Mijn sandisk extremeIII 4GB CF card heeft toch nog nooit probs gehad met mijn D200 .. en ik heb nog geen firmware update gedaan .. 't is niet omdat één iemand een probleem heeft dat iedereen dat probleem heeft, he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Visio
          Mijn sandisk extremeIII 4GB CF card heeft toch nog nooit probs gehad met mijn D200 .. en ik heb nog geen firmware update gedaan .. 't is niet omdat één iemand een probleem heeft dat iedereen dat probleem heeft, he

Het is wel vreemd dat het wel op de sandisk site staat , als er maar 1 persoon last van zou hebben zouden dat toch niet doen ...............

Gezien dat ik op het punt staat om ook z'n leuk kaartje in mijn d200 teplaatsen wacht ik even de reakties af ......
          Nikon D200 met AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6 G IF-ED

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix
            Hopelijk kunnen ze ook nog iets aan de ruis doen via de firmware gelijk ze bij de D100 indertijd gedaan hebben...
            Ik een reeks foto's gemaakt op 1600 en 3200 asa en als je goed belicht valt het ruisprobleem reuze mee.

hier wat voorbeelden van 1600 asa.
            Van de week in Bergen op Zoom naar een concert van Carrie Rodriguez geweest. Concert was goed. De foto's zijn allemaal behandeld met Noise Ninja. 1/30 5.6 iso1600 200mm 1/20 5.6 iso1600 200mm 1/30 5.6 iso1600 82mm

en hier 3200
            http://82.176.160.70/cd/c35.jpg

http://82.176.160.70/cd/c34.jpg

http://82.176.160.70/cd/c36.jpg
            dit was alleen als test van deze stand, ik prefereer dit boven flitsen.
            Last edited by hjanssen; 23 juni 2006, 12:32.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen
              Ik een reeks foto's gemaakt op 1600 en 3200 asa en als je goed belicht valt het ruisprobleem reuze mee.

hier wat voorbeelden van 1600 asa.
              Van de week in Bergen op Zoom naar een concert van Carrie Rodriguez geweest. Concert was goed. De foto's zijn allemaal behandeld met Noise Ninja. 1/30 5.6 iso1600 200mm 1/20 5.6 iso1600 200mm 1/30 5.6 iso1600 82mm

en hier 3200

dit was alleen als test van deze stand, ik prefereer dit boven flitsen.
              Voor die laatste link moet je geregistreerd zijn,klopt niet hé.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Working...
              X