Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D50 of Canon 350D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Nikon D50 of Canon 350D

    De 18-70 van Nikon is minstens 10X beter dan de 18-55 (ook Nikon).

    Comment


    • #62
      Re: Nikon D50 of Canon 350D

      Oorspronkelijk geplaatst door Gunskes
      Voila 't is een D50 geworden, met 18-55 lens en een 70-300 lens.

      Tot nu toe zeker nog geen spijt van.
      En hoeveel heeft dit je ongeveer gekost?

      ik ga namelijk ook binnenkort eens naar mijn lokale fotoboer stappen... En zal ik ook voor een keuze staan... Ik heb hier al veel geleest.. en het zal dus tussen de 350d en de d50 ook gaan... omdat deze hier toch wel hoog worden aangeprezen als "goede instapmodellen". En als beginner lijkt het me verstandig om voor zo'n model te kiezen... Ook het financiele heeft hier belang bij... Ik ben dan ook nog maar een arme student

      ,alvast bedankt

      Comment


      • #63
        Re: Nikon D50 of Canon 350D

        Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol
        De 18-70 van Nikon is minstens 10X beter dan de 18-55 (ook Nikon).
        Goed mogelijk dat voor jouw gevoel dat het geval is. Maar ik zou dan ook eens kijken naar 17-55 f2.8 want met die criteria is deze zeker 100x beter dan de 18-70. En dus spotgoedkoop.

        Comment


        • #64
          Re: Nikon D50 of Canon 350D

          Dat de 18-70 een betere lens is dan de 18-55 van Nikon staat als een paal boven water. Vergelijken met canon doe ik niet want daar weet ik niet genoeg van.

          Sterke verschillen in AF lijkt me sterk in dat prijssegment. Maar ik vermoed dat je keus al gemaakt is voor je de D50 in handen hebt gehad. Dat is jammer voor jou.

          Comment


          • #65
            Re: Nikon D50 of Canon 350D

            Ik heb in dezelfde situatie voor Canon EOS 350D gekozen.
            Canon EOS 350D; HP Photosmart R707; Canon EOS 300X***EF-S 18-55mm f/3.5-5.6; EF28-90mm f/4.0-5.6; EF90-300mm f/4.5-5.6***Medion MD9458

            Comment


            • #66
              Re: Nikon D50 of Canon 350D

              Ik heb de Nikon d50 gehad. Toestel houd lekker vast en maakt mooie foto's, maar vaak wel wat donker. Toch vind ik dat Canon mooiere, warme kleuren heeft, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik ga waarschijnlijk voor de Canon! Dan de 30D.

              Comment


              • #67
                Re: Nikon D50 of Canon 350D

                Oorspronkelijk geplaatst door michelle
                Toch vind ik dat Canon mooiere, warme kleuren heeft,
                Dat klopt; Nikon geeft meer neutrale kleuren, terwijl Canon kiest voor iets warmere kleuren (wat veel mensen mooier vinden).

                Comment

                Working...
                X