Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!
Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!
Is er een richtdatum wanneer de kaartjes verdeeld worden? Ik besef natuurlijk wel dat hier wat werk bij komt kijken, maar ik vraag het omdat ik net een 20d gekocht heb en nog geen enkel CF kaartje heb op een 32mb ding na, dus als het lang op zich laat wachten zit ik intussen met een klein probleem
Ik heb wel interesse in 2 kaartjes als de levertermijn redelijk is, op te halen in gent dan.
Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!
Hey,
Doe voor mij ook maar 2 kaartjes. Afhaalpunt Antwerpen. Zou het mogelijk zijn om de algemene gegevens eens samen te zetten. Ik bedoel: hoe en wanneer moeten we betalen en wanneer denk je de kaartjes te ontvangen, enz. (Sorry als deze vragen al beantwoord zouden zijn, dan heb ik er waarschijnlijk over gelezen.)
Comment