Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

    Oorspronkelijk geplaatst door Oliver
    De speculaties werk je zelf in de hand door de geheimdoenerij. Bij mijn groepsaankopen was de boodschap: wie is geďnteresseerd in X van bij handelaar Y aan prijs X.
    -Geheimdoenerij: ik denk dat (buiten de naam van de handelaar) nu alles wel duidelijk is

    -"wie is geďnteresseerd in X van bij handelaar Y aan prijs X"
    x: Sandisk Ultra II CF 1 gig
    y: Zijn we nog aan het zoeken
    x: Weten vanaf er een (eerlijke) handelaar wil samenwerken

    Sorry voor de mss. rare verwoording, maar probeer het voor iedereen duidelijk te houden

    mvg Sven

    Comment


    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

      Sven,

      Mijn hoed af voor alles wat je doet ivm deze aankoop
      Ik had al lang mijn geduld verloren zeker als je sommige reacties leest
      Maar zoals het spreekwoord zegt de beste stuurlui ......
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

        Oorspronkelijk geplaatst door Oliver
        Sven:
        Misschien een kleine tip (als het mag) van iemand die al drie aankopen georganiseerd heeft hier op BD.
        Dan zou jij toch zeker moeten begrijpen hoe Sven zich nu zal voelen na al het werk dat hij er in heeft gestoken.
        Je hebt nu al een paar keer aangehaald dat je dit al meerder keren voor BD hebt gedaan,
        misschien is dit een gelegenheid om het nog eens te doen.
        Sven bedankt voor de moeite.

        Groeten, Jan.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

          Rustig afwachten is de boodschap0

          Ik laat mij op de lijst staan tot ik weet hoeveel ik moet betalen voor een kaartje pas dan zal ik beslissen hoeveel ik er aankoop.
          Groetjes
          http://www.vehe.be

          Comment


          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

            Misschien best dat je van een handelaar concrete prijzen ontvangt, gekoppeld aan het aantal bestelde kaartjes.
            Bvb 85 euro/stuk vanaf 100 stuks, 80 euro vanaf 300 ...
            Met de garantie dat er geleverd kan worden, ongeacht het (hoge) aantal.

            Vervolgens de voorwaarden bekend maakt en een nieuwe inschrijving start, met een duidelijke deadline.

            Ongetwijfeld zullen diegenen, die op de lijst staan, hun aantal kaartjes willen verminderen (mits de prijs hoger is) en kunnen diegenen die zich aan de "niet meer bestellen"-regel van Jaja gehouden hebben, alsnog bestellen !?

            Als blijkt dat er, door het aantal bestellingen, men in een volgende prijscategorie valt, en er een lagere prijs dient betaald te worden, dan dien je gewoon minder te betalen voor je kaartje(s) !!! Maar kan je geen extra kaartjes bestellen !

            Nu kreeg je een stormvloed van bestellingen omdat de (zeer) lage prijs ongetwijfeld tot gevolg had, dat men bestellingen plaatste voor vrienden, familie, speculatie ...

            Groetjes
            Lukathi
            Groetjes

            Lukathi

            Comment


            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

              Er spelen ook andere dingen mee ...
              Ik kan die dingen beroepshalve inbrengen, bij deze deal zou ik geen factuur hebben gehad maar was de aanbieding zo fantastisch dat ik dat niet erg vond. (had er twee besteld )
              Als de prijs b.v. € 85,00 wordt, dan opteer ik eerder om de kaartjes voor € 90,43 (=netto) bij Topfoto te kopen want dan heb ik wél een factuur.
              Last edited by Carola; 6 februari 2005, 11:25.

              Comment


              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                Mensenlief toch....
                Laat Sven eens bekomen van zijn vakantie en nog wat nagenieten in zijn weekend!

                Dat jullie antwoorden willen is normaal, en die komen er ook (en zijn er ook al gekomen) maar hoe dat sommige hier te werkgaan en sommige postings naar Sven richten maakt mij triest

                Geef hem eens wat tijd om alternatieven te zoeken, en concrete dingen vast te leggen.
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                Comment


                • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                  Yep, geduld folks...
                  tot de rook om je hoofd is verdwenen...
                  Sven: knap kerel.
                  Greetz,
                  York

                  Comment


                  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Carola
                    Er spelen ook andere dingen mee ...
                    Ik kan die dingen beroepshalve inbrengen, bij deze deal zou ik geen factuur hebben gehad maar was de aanbieding zo fantastisch dat ik dat niet erg vond. (had er twee besteld )
                    Als de prijs b.v. € 85,00 wordt, dan opteer ik eerder om de kaartjes voor € 90,43 (=netto) bij Topfoto te kopen want dan heb ik wél een factuur.
                    Hoi Carola,
                    Zie ze bij Topfoto voor 104,90 (wordt 90,43 zonder btw) staan en bij Corné voor 92,00 (wordt 77,13 zonder btw)

                    Comment


                    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mullie
                      Hoi Carola,
                      Zie ze bij Topfoto voor 104,90 (wordt 90,43 zonder btw) staan en bij Corné voor 92,00 (wordt 77,13 zonder btw)
                      Ha!! nog straffer

                      Comment


                      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door mbman
                        Mag ik eens iets vragen ?

                        Hoe kan hier een prijs van 55 euro (incl btw ?) als de aankoopprijs voor een grote groep in België al 93 euro incl BTW bedraagt ?
                        ff mezelf terug quoten. Dit schreef ik ergens op pagina 8.
                        Voor alle zekerheid heb ik nog is gekeken, en de prijs hierboven klopt nog steeds.
                        Het verschil zou ook zeker niet te verklaren zijn door de kwantiteitskorting.

                        Dachten de heren BD-ers nu echt dat dat ze die kaartjes aan 55 euro 't stuk gingen krijgen ?

                        Ik zou ook graag weten over welke leverancier het gaat, kwestie van eens rond te horen

                        Comment


                        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door mbman
                          ff mezelf terug quoten. Dit schreef ik ergens op pagina 8.
                          Voor alle zekerheid heb ik nog is gekeken, en de prijs hierboven klopt nog steeds.
                          Het verschil zou ook zeker niet te verklaren zijn door de kwantiteitskorting.

                          Dachten de heren BD-ers nu echt dat dat ze die kaartjes aan 55 euro 't stuk gingen krijgen ?

                          Ik zou ook graag weten over welke leverancier het gaat, kwestie van eens rond te horen
                          Voor alle duidelijkheid => de leverancier in kwestie had zo'n 800-tal jaartjes op de kop kunnen tikken van een faillisement .
                          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                          Comment


                          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door mbman
                            ff mezelf terug quoten. Dit schreef ik ergens op pagina 8.
                            Voor alle zekerheid heb ik nog is gekeken, en de prijs hierboven klopt nog steeds.
                            Het verschil zou ook zeker niet te verklaren zijn door de kwantiteitskorting.

                            Dachten de heren BD-ers nu echt dat dat ze die kaartjes aan 55 euro 't stuk gingen krijgen ?

                            Ik zou ook graag weten over welke leverancier het gaat, kwestie van eens rond te horen
                            In mijn post hierboven (of op pagina 7 of helemaal in het begin) verklaar ik waarom we aan 55€ konden kopen.
                            Spijtig genoeg werd deze deal niet hard gemaakt door de leverancier zelf.

                            Naam van de leverancier ken ik en dat is op dit momentent meer dan voldoende , als de tijd rijp is zal ik U dat zeker meedelen!

                            Sven

                            Comment


                            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                              Voor alle duidelijkheid => de leverancier in kwestie had zo'n 800-tal jaartjes op de kop kunnen tikken van een faillisement .
                              Hmm, wie is er onlangs failliet gegaan in de sector die zo'n grote stock zou hebben ?

                              Comment


                              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                                Maakt het eigenlijk iets uit als we weten wie het was? Wat zitten we toch te vitten...!
                                Dat is zo typisch aan deze tijd...voor alles moeten we een schuldige hebben...als we slecht spelen ontslaan we de trainer...

                                Deze mentaliteit; jongens toch, daar kan ik me zo ongelooflijk kwaad om maken...

                                Sven heeft echt wel zijn best gedaan, en dat doet hij nog steeds. Er zijn nu eenmaal dingen waar je niet metteen een antwoord op weet...

                                Laat het rusten mensen, laat het rusten...

                                Comment

                                Working...
                                X