Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!
Notex en Ebi - bedankt !!!
Dus Sven : "Kariboe wil er twee" !
Greetz, Kariboe
Hum, misschien begint dit een beetje uit de hand te lopen...
Ik wil er nog twee bij - dus Kariboe wil 4 stuks !!! Af te halen in Gent.
Sven, je bent me daar wat begonnen
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!
Ik woon in Nederland ('t noorden) kunnen ze ook worden opgestuurd? Zo ja, dan bestel ik er 2. Als het niet kan, wil je me dan de naam van de leverancier mailen zodat ik zelf kan bestellen?
Sony A7III & Sony A7 RIII Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,
Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!
Okay, andere bestelling net afgezegd. Ik wil graag 4 kaartjes bestellen! Zou graag van het aanbod van B-man (bryan) gebruik willen maken en de kaartjes door hem op laten sturen!
Comment