Beste BD-ers,
Na wat problemen (zie vorige topic) en veel zoekwerk en onderhandelen hebben we dan toch een leverancier gevonden.
Corné gaat ons de kaartjes leveren.
Het zullen dus zoals voordien de CF-kaartjes Sandisk Ultra II 1gig zijn
En dit aan:
De regeling zou als volgt zijn:
1. U stuurt een e-mail naar michielssven@gmail.com (enkel e-mails worden aanvaard!)
Met daarin:
I.Nickname
II.Echte naam en gegevens (moest er een probleem zijn)
III.“Eénmalige groepsaankoop Sandisk Ultra II 1gig”
IV.Afhaalplaats (Aartselaar, Gent, Genk of Zaventem)
V.Eventueel ook (als je ze zelf niet komt ophalen) wie ze komt ophalen voor jou (deze persoon is dan ook zelf verantwoordelijk vanaf het moment hij de kaarten meeneemt op de afhaalplaats)
2. Ik stuur U dan een een bevestiging van uw reservering samen met mijn bankrekening-nummer en gegevens. Pas als we het min. aantal hebben bereikt !
3. Nu kan U betalen met als mededeling hetvolgende:
I.Nickname, afhaalplaats(eventueel via ...), aantal kaarten
II.“Eénmalige groepsaankoop Sandisk Ultra II 1gig”
Bv. Svenmichiels, Aartselaar, 3 cf-kaarten
“Eénmalige groepsaankoop Sandisk Ultra II 1gig”
4. Eénmaal ik uw betaling goed ontvangen heb, is uw bestelling/reservering pas voltooid.
5. Ik ga dan de kaartjes afhalen en verdeel ze over de verschillende verdeel-centra De levering wordt voorzien voor midden maart (onder voorbehoud).
6. Van zodra ik alle kaartjes verdeeld heb, laat ik het weten in het forum en kan U persoonlijk met de persoon in kwestie pm-en of e-mail om een geschikte datum te vinden. Begin dus aub deze mensen niet lastig te vallen van de éérste minuut!
7. De inschrijvingen duren tot vrijdag 18/02/2005 om 20:00 en daarna nog ophalen en verdelen.
8. Vermoedelijk zal de ophaling zijn rond het weekend van 6 maart 2005
9. U gaat dan zelf uw kaartje(s) afhalen en tekent daar een formuliertje af voor bevestiging van afhaling J
Mvg Sven Michiels
Na wat problemen (zie vorige topic) en veel zoekwerk en onderhandelen hebben we dan toch een leverancier gevonden.
Corné gaat ons de kaartjes leveren.
Het zullen dus zoals voordien de CF-kaartjes Sandisk Ultra II 1gig zijn
En dit aan:
88€/stuk
(incl. onkosten, maar wel zelf op te halen in onderstaande plaatsen)
!!! Opgelet: Deze prijs kan enkel gehaald worden bij een minimum afname van 50 stuks !!!
Daarom zal ik iedereen pas een e-mail sturen als we over het minimum aantal beschikken.
!!! De vorige lijst vervalt en iedereen kan/moet dus terug inschrijven!!!
De regeling zou als volgt zijn:
1. U stuurt een e-mail naar michielssven@gmail.com (enkel e-mails worden aanvaard!)
Met daarin:
I.Nickname
II.Echte naam en gegevens (moest er een probleem zijn)
III.“Eénmalige groepsaankoop Sandisk Ultra II 1gig”
IV.Afhaalplaats (Aartselaar, Gent, Genk of Zaventem)
V.Eventueel ook (als je ze zelf niet komt ophalen) wie ze komt ophalen voor jou (deze persoon is dan ook zelf verantwoordelijk vanaf het moment hij de kaarten meeneemt op de afhaalplaats)
2. Ik stuur U dan een een bevestiging van uw reservering samen met mijn bankrekening-nummer en gegevens. Pas als we het min. aantal hebben bereikt !
3. Nu kan U betalen met als mededeling hetvolgende:
I.Nickname, afhaalplaats(eventueel via ...), aantal kaarten
II.“Eénmalige groepsaankoop Sandisk Ultra II 1gig”
Bv. Svenmichiels, Aartselaar, 3 cf-kaarten
“Eénmalige groepsaankoop Sandisk Ultra II 1gig”
4. Eénmaal ik uw betaling goed ontvangen heb, is uw bestelling/reservering pas voltooid.
5. Ik ga dan de kaartjes afhalen en verdeel ze over de verschillende verdeel-centra De levering wordt voorzien voor midden maart (onder voorbehoud).
6. Van zodra ik alle kaartjes verdeeld heb, laat ik het weten in het forum en kan U persoonlijk met de persoon in kwestie pm-en of e-mail om een geschikte datum te vinden. Begin dus aub deze mensen niet lastig te vallen van de éérste minuut!
7. De inschrijvingen duren tot vrijdag 18/02/2005 om 20:00 en daarna nog ophalen en verdelen.
8. Vermoedelijk zal de ophaling zijn rond het weekend van 6 maart 2005
9. U gaat dan zelf uw kaartje(s) afhalen en tekent daar een formuliertje af voor bevestiging van afhaling J
Mvg Sven Michiels
Comment