Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

    Beste BD-ers,

    Na wat problemen (zie vorige topic) en veel zoekwerk en onderhandelen hebben we dan toch een leverancier gevonden.

    Corné gaat ons de kaartjes leveren.

    Het zullen dus zoals voordien de CF-kaartjes Sandisk Ultra II 1gig zijn

    En dit aan:

    88€/stuk
    (incl. onkosten, maar wel zelf op te halen in onderstaande plaatsen)


    !!! Opgelet: Deze prijs kan enkel gehaald worden bij een minimum afname van 50 stuks !!!
    Daarom zal ik iedereen pas een e-mail sturen als we over het minimum aantal beschikken.

    !!! De vorige lijst vervalt en iedereen kan/moet dus terug inschrijven!!!


    De regeling zou als volgt zijn:

    1. U stuurt een e-mail naar michielssven@gmail.com (enkel e-mails worden aanvaard!)

    Met daarin:

    I.Nickname

    II.Echte naam en gegevens (moest er een probleem zijn)

    III.“Eénmalige groepsaankoop Sandisk Ultra II 1gig”

    IV.Afhaalplaats (Aartselaar, Gent, Genk of Zaventem)

    V.Eventueel ook (als je ze zelf niet komt ophalen) wie ze komt ophalen voor jou (deze persoon is dan ook zelf verantwoordelijk vanaf het moment hij de kaarten meeneemt op de afhaalplaats)

    2. Ik stuur U dan een een bevestiging van uw reservering samen met mijn bankrekening-nummer en gegevens. Pas als we het min. aantal hebben bereikt !

    3. Nu kan U betalen met als mededeling hetvolgende:

    I.Nickname, afhaalplaats(eventueel via ...), aantal kaarten

    II.“Eénmalige groepsaankoop Sandisk Ultra II 1gig”

    Bv. Svenmichiels, Aartselaar, 3 cf-kaarten

    “Eénmalige groepsaankoop Sandisk Ultra II 1gig”


    4. Eénmaal ik uw betaling goed ontvangen heb, is uw bestelling/reservering pas voltooid.

    5. Ik ga dan de kaartjes afhalen en verdeel ze over de verschillende verdeel-centra De levering wordt voorzien voor midden maart (onder voorbehoud).

    6. Van zodra ik alle kaartjes verdeeld heb, laat ik het weten in het forum en kan U persoonlijk met de persoon in kwestie pm-en of e-mail om een geschikte datum te vinden. Begin dus aub deze mensen niet lastig te vallen van de éérste minuut!

    7. De inschrijvingen duren tot vrijdag 18/02/2005 om 20:00 en daarna nog ophalen en verdelen.

    8. Vermoedelijk zal de ophaling zijn rond het weekend van 6 maart 2005

    9. U gaat dan zelf uw kaartje(s) afhalen en tekent daar een formuliertje af voor bevestiging van afhaling J


    Mvg Sven Michiels

  • #2
    Re: Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

    Dit is n.m.m. niet aantrekkelijk genoeg. Ik heb vorige week een kaartje besteld en ontvangen voot 89,95 euro. (91,95 euro incl verzendkosten). Kijk op http://www.marktplaza.nl/winkel.php?winkelnr=211484 voor meer informatie.
    Scheelt een hoop moeite voor de organisator.

    Comment


    • #3
      Re: Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

      4 euro verschil

      factuur of niet? anders kan ik meer verdienen door ze tegen de volle 92 euro in mijn kosten te steken
      CANON 20D, EFs 17-85 f3.5-5.6, EF 70-200 f4, EF 50 f1.8, EF 28 f2.8, Speedlite 420EX

      Comment


      • #4
        Re: Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

        Oorspronkelijk geplaatst door bartdepooter
        4 euro verschil

        factuur of niet? anders kan ik meer verdienen door ze tegen de volle 92 euro in mijn kosten te steken
        Uiteraard krijg je een kopie van de volledige factuur.

        Sven

        Comment


        • #5
          Re: Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

          Is er ook een mogelijkheid dat de prijs nog zakt? Als we bijvoorbeeld over de 50 stuks gaan of zo?

          Comment


          • #6
            Re: Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

            Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
            Is er ook een mogelijkheid dat de prijs nog zakt? Als we bijvoorbeeld over de 50 stuks gaan of zo?
            Lees eens wat er in het ROOD staat, bereke!

            Comment


            • #7
              Re: Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

              Ik vrees dat het niets wordt...........88 euro is een normale prijs.
              Zelf heb ik er twee stuks besteld voor de totale prijs van 174 euro BTW en verzending inbegrepen. (= 87 euro per stuk)

              Comment


              • #8
                Re: Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                Lees eens wat er in het ROOD staat, bereke!
                Mijn vraag was dus of de prijs nog zakt als we over de 50 stuks gaan. De 88€ is als we 50 halen...

                Met mijn vraag bedoel ik dus: wat als we er over gaan? (100 stuks bijvoorbeeld) Gaat de prijs dan nog omlaag?

                Want idd 88€ dat vindt je nog. Dan wacht ik liever nog een half jaarke...

                Edit: bij den Otto staan ze al aan 85€...(zonder verzending)
                Last edited by Galdie; 9 februari 2005, 10:42.

                Comment


                • #9
                  Re: Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                  Jammer van de afgelopen actie, maar het kon (buiten misschien dat faillisement) ook gewoonweg niet.

                  De prijszetting die nu naar voren komt is een normale prijs. Niet echt sprake van een koopje.
                  Ik hoop dat je aan 50 stuks komt. Ik ga voorlopig niet in op deze actie.



                  Greetz, Ronny

                  Comment


                  • #10
                    Re: Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                    Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
                    Mijn vraag was dus of de prijs nog zakt als we over de 50 stuks gaan. De 88€ is als we 50 halen...


                    Edit: bij den Otto staan ze al aan 85€...(zonder verzending)
                    'tzal nie makkelijk zijn, aan die prijs om over de 50 te geraken...imo

                    je kan ze tegenwoordig bijna overal ~ aan die prijs bestellen

                    en als ik BV voor Genk, 6 kaartjes bij Otto moet bestellen aan 85 euro + 6 euro verzending dan kost het per kaartje 86 euro !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                      waar kan ik ze vinden aan 85€ ?

                      Wie/wat is Otto?

                      alvast bedankt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                        otto =
                        Last edited by Hellcat; 9 februari 2005, 17:19.
                        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                        Comment


                        • #13
                          Re: Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                          Ik heb er ook net 2 besteld bij Otto, en de prijs is idd € 85 (incl belgische btw van 21%). Het initiatief is schitterend maar goedkoper = goedkoper.
                          www.fotofolio.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun
                            Ik heb er ook net 2 besteld bij Otto, en de prijs is idd € 85 (incl belgische btw van 21%). Het initiatief is schitterend maar goedkoper = goedkoper.
                            Tof voor U, maar wat doet dit hier??????????

                            Dit is wel een regelrechte post om te zeggen: Mensen, laat Sven maar zitten en bestel apart!

                            Is dat de bedanking van de BD-ers nadat ik al zoveel moeite heb gedaan???

                            mvg Sven

                            Comment


                            • #15
                              Re: Heropstarting groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                              Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                              Dit is wel een regelrechte post om te zeggen: Mensen, laat Sven maar zitten en bestel apart!

                              Is dat de bedanking van de BD-ers nadat ik al zoveel moeite heb gedaan???
                              Sven, neem dit niet persoonlijk. Ik kan begrijpen dat je dit niet graag leest vooral omdat je huidige leverancier dit (als forumlid) ook leest en het met lede ogen zal bekijken, maar ja, dat maakt deel uit van het spel van de concurrentie ...

                              En hij zal toch eerlijk moeten toegeven dat kopers die deelnemen aan een groepsaankoop mogen verwachten dat ze toch een stuk goedkoper bediend zullen worden dan dat ze alleen aankopen ? Als er iemand elders exact hetzelfde product goedkoper kan vinden zonder dat er in groep moet gekocht worden, is het toch ook in het voordeel van de BD-leden om dat te melden en aangezien het hier niet het aankoop/verkoop-forum is, mag men hier vrij zijn mening geven over voorgestelde prijzen... Heeft m.i. niks te maken met de Sven laten stikken of stank voor dank.

                              Het zou mij anderzijds wel niet verwonderen dat er een commerciële zet van Otto achter zit om zijn prijs juist op dat niveau te brengen, maar ja, dat is business en dat is zijn goed recht ... elk probeert op zijn manier zijn boterham te verdienen ... dat heeft de leverancier aan 55 EUR uiteindelijk helaas ook gedaan ...

                              Chapeau dat je nog een poging hebt willen ondernemen maar gezien de respons, vrees ik dat het moeilijk zal worden om aan 50 te geraken ...
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment

                              Working...
                              X