Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

    je mag er voor mij nog 3 bijdoen, dus 4 in totaal
    A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
    pics @ www.thejudge.be

    Comment


    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

      ik heb is nagekeken in dp revieuw en ik kan dus voor mij ze gebruiken , dus voor mij ook ééntje, afhalen te Antwerpen.

      Comment


      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

        Voor mij ook 1 kaartje, af te halen in Genk.

        Comment


        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

          Hallo sven,

          Voor mij ook graag 1 X a.u.b . Afhalen Genk.
          Dank bij voorbaat !
          John

          Comment


          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

            Ben nieuw op dit fantastisch forum en wil graag ook één 1gig kaartje.
            Als het kan af te halen in Gent.

            Comment


            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

              @ geertjebeertje, lut, juno...etc

              afhalen in Genk is voor LJ Tom zie ik, dat is dus Maasmechelen of ~ 20km van Genk

              Comment


              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

                Dat is prima, zeker als dit na een uur of 4 's avonds zou kunnen...

                Comment


                • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

                  Yeps, ik zelf ben van Dilsen-Stokkem, maar als er iets kan afgesproken worden, dan wil ik gerust tot in Maasmechelen, Genk komen. Zullen nog wel concrete afspraken rond worden gemaakt denk ik.
                  Ik zelf werk ook tot 16.30h dus denk dat s avonds het makelijkste is ja
                  Last edited by LJ Tom; 26 januari 2005, 23:10.
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment


                  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

                    voor mij ook 3 stuks...(A)ntwerpen. PM send.. TOP!!
                    -=- Light is the key...

                    Comment


                    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom
                      Yeps, ik zelf ben van Dilsen-Stokkem, maar als er iets kan afgesproken worden, dan wil ik gerust tot in Maasmechelen, Genk komen. Zullen nog wel concrete afspraken rond worden gemaakt denk ik.
                      Ik zelf werk ook tot 16.30h dus denk dat s avonds het makelijkste is ja
                      ik wil niks opdringen, maar ik ben normaal de hele dag thuis... voor mensen die persee niet anders kunnen (werk e.d.) en korter bij Genk wonen wil ik die kaartjes wel meenemen voor iedereen die beter af is met locatie Genk of Zwartberg....
                      tis ook nie nodig dat mensen extra 20 km moeten rijden imo

                      enfin, ik zal het wel horen aan de reactie's...

                      Comment


                      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

                        Voor mij ook 2, af te halen in Gent. Hoe moet ik betalen? Waar moet ik afhalen?

                        Comment


                        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

                          @svenmichiels : voor mij mag je er 2 bestellen i.p.v. 1

                          @wOOha : ik ben van Hechtel, dus voor mij is Genk een flink stuk dichterbij. Als het voor jou geen probleem is, wil ik mijn bestelling wel bij jou komen afhalen. Ik lees het hier nog wel dan
                          Groetjes, Jan
                          BD0280BE

                          Niets kan zo bedrieglijk zijn als een foto...

                          Comment


                          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

                            Als er hier iemand uit de omgeving van Leuven is, die mijn kaartje kan meebrengen, wil ik er ook wel eentje bestellen.

                            Bij voorbaat dank.
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

                              Ok, voor die prijs kan ik dat echt niet laten schieten: Voor mij dus ook graag één kaartje van 1Gb, ik kom het afhalen in (A)ntwerpen!

                              Koen
                              Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                              Comment


                              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

                                Marc@: geen probleem, ik breng ze wel mee

                                Aan iedereen: als je van de regio Zaventem, Kortenberg, Herent, Leuven bent en problemen hebt om ze op te halen, laat maar weten
                                Jo(han)
                                Last edited by Jo; 27 januari 2005, 02:16.
                                Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                                Comment

                                Working...
                                X