Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!
Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!
Nu:
Omdat ik morgend avond op skiverlof vertrek kan ik onmogelijk alles geregeld krijgen.
Daarom kan je blijven inschrijven tot Zaterdag 05/02/2005 00:00 das dus nog een goede week. Daarna worden alle aanvragen geweigerd.
Mvg Sven Michiels
Last edited by Svenmichiels; 5 februari 2005, 12:05.
Om een beetje orde op zaken te stellen tijdens mijn verlof:
-GEEN PM !!!
-Alles via E-mail: michielssven@gmail.com
-gelieve geen vragen ivm verzenden (regel dat aub zelf want wij doen het niet)
-gelieve geen vragen ivm garantie en facturen. We regelen daarvoor en geen paniek
-gelieve uw nieuwe inschrijving zo kort mogelijk te houden: nickname/aantal/afhaalplaats
-gelieve uw veranderingen inzake aantal of plaats kort mee te delen: naam/+aantal
-gelieve uw voorstellen ivm afleverpost of afleveren in Nederland ook kort te houden.
-Antwoorden in de post zelf: AUB NEEN
Ik vraag dit alles omdat ik na 2 uur fitnessen (gisteren) terugkwam en m'n mailbox bijna crashte
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
Hoe weten we nu als onze aanvraag goed genoteerd is? Staat er ergens een overzicht?
Het plan: Als de leverancier akkoord gaat dan ga ik je op een gegeven moment vragen me een e-mail te sturen met dus jou gegevens (nickname, aantal en afleverplaats) en ik stuur je een nummer terug.
Jij betaalt dan aan de leverancier met in de vermelding je verkregen nummer. Ik krijg dan een lijst met de nummers en het gestortte bedrag. Ik ga alles afhalen en verdeel het over de afhaal posten.
Nu jullie dit weten , stuur me daar dan al geen pm of e-mails meer voor
Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!
Sven , 'k heb zopas een mailtje gestuur voor 1st.
@ aan allen van W-Vlaanderen , die afhaalpunt Gent gekozen hebben.
Kunnen we niet afspreken wie ze eventueel kan gaan afhalen.
'k Ben van rond Roeselare en wil eventueel wel naar gent rijden in het weekend. ' k Maak er dan een fototripje van.
Groeten
Komjewok.
ik heb een mailtje gestuurd naar Svenmichiels om twee kaartjes te bestellen maar hoe weet ik nu of ik op de lijst ben gezet ? ik ben hier net nieuw net als mijn nagel nieuwe D70
Eigenlijk hé: Der zijn der nogal wa van Genk (allee die het daar ergens gaan oppikken). Misschien eens tof om mekaar te leren kennen, bedoel dat we misschien ene kunnen gaan drinken en wa tatteren (da kunnen wij Limburgers toch goe )
Als we allemaal samenkomen lijkt me dat wel iets ...
Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
Eigenlijk hé: Der zijn der nogal wa van Genk (allee die het daar ergens gaan oppikken). Misschien eens tof om mekaar te leren kennen, bedoel dat we misschien ene kunnen gaan drinken en wa tatteren (da kunnen wij Limburgers toch goe )
Als we allemaal samenkomen lijkt me dat wel iets ...
Laat maar weten
Greetz, Ronny
Zou ik ook heel tof vinden?
Buurt Molenvijvers --> Alfahotel of de kleinere eetgelegenheid ernaast?
Oorspronkelijk geplaatst door monneke
ik heb een mailtje gestuurd naar Svenmichiels om twee kaartjes te bestellen maar hoe weet ik nu of ik op de lijst ben gezet ? ik ben hier net nieuw net als mijn nagel nieuwe D70
Comment