Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

    Zo kan iedereen even stoppen met posten
    dan kan ik ook eens bijbenen !!!

    Comment


    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

      Nu iedereen die er meer dan 5 heeft besteld laten we niet toe!

      Het cijfer wordt automatisch teruggezet op 5.
      Ge hoeft daar dus weer geen e-mail of pm voor te sturen!!!

      Lut: 7 wordt 5
      Raceshot: 8 wordt 5
      Infernoken: 12 wordt 5
      Appelmooz: 7 wordt 5

      mvg Sven Michiels

      Comment


      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

        Nu:

        Omdat ik morgend avond op skiverlof vertrek kan ik onmogelijk alles geregeld krijgen.
        Daarom kan je blijven inschrijven tot Zaterdag 05/02/2005 00:00 das dus nog een goede week. Daarna worden alle aanvragen geweigerd.

        Mvg Sven Michiels
        Last edited by Svenmichiels; 5 februari 2005, 11:05.

        Comment


        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

          Om een beetje orde op zaken te stellen tijdens mijn verlof:

          -GEEN PM !!!
          -Alles via E-mail: michielssven@gmail.com
          -gelieve geen vragen ivm verzenden (regel dat aub zelf want wij doen het niet)
          -gelieve geen vragen ivm garantie en facturen. We regelen daarvoor en geen paniek
          -gelieve uw nieuwe inschrijving zo kort mogelijk te houden: nickname/aantal/afhaalplaats
          -gelieve uw veranderingen inzake aantal of plaats kort mee te delen: naam/+aantal
          -gelieve uw voorstellen ivm afleverpost of afleveren in Nederland ook kort te houden.

          -Antwoorden in de post zelf: AUB NEEN

          Ik vraag dit alles omdat ik na 2 uur fitnessen (gisteren) terugkwam en m'n mailbox bijna crashte

          mvg Sven Michiels

          Comment


          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

            Hallo,

            Hopelijk is de grote storm nu voorbij en bedaren jullie een beetje

            mvg Sven Michiels

            Comment


            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

              Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
              Hallo,

              Hopelijk is de grote storm nu voorbij en bedaren jullie een beetje

              mvg Sven Michiels
              Hoe weten we nu als onze aanvraag goed genoteerd is? Staat er ergens een overzicht?

              Comment


              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                Bestelling aangepast via mail: 3 ipv 1 af te halen in gent

                Comment


                • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                  té laat de laatste pagina gelezen...

                  sry voor de pm :-/

                  ik excuseer me hier, anders heb je er een pm bij
                  foto als spiegel of als venster?

                  Comment


                  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
                    Hoe weten we nu als onze aanvraag goed genoteerd is? Staat er ergens een overzicht?
                    Het plan: Als de leverancier akkoord gaat dan ga ik je op een gegeven moment vragen me een e-mail te sturen met dus jou gegevens (nickname, aantal en afleverplaats) en ik stuur je een nummer terug.

                    Jij betaalt dan aan de leverancier met in de vermelding je verkregen nummer. Ik krijg dan een lijst met de nummers en het gestortte bedrag. Ik ga alles afhalen en verdeel het over de afhaal posten.

                    Nu jullie dit weten , stuur me daar dan al geen pm of e-mails meer voor

                    Sven

                    Comment


                    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                      Sven , 'k heb zopas een mailtje gestuur voor 1st.

                      @ aan allen van W-Vlaanderen , die afhaalpunt Gent gekozen hebben.
                      Kunnen we niet afspreken wie ze eventueel kan gaan afhalen.
                      'k Ben van rond Roeselare en wil eventueel wel naar gent rijden in het weekend. ' k Maak er dan een fototripje van.
                      Groeten
                      Komjewok.
                      Digitale groeten
                      K.J.W.

                      Comment


                      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                        ik heb een mailtje gestuurd naar Svenmichiels om twee kaartjes te bestellen maar hoe weet ik nu of ik op de lijst ben gezet ? ik ben hier net nieuw net als mijn nagel nieuwe D70
                        Coolpix 990 & D70/N Af-S 18-70 DX / AF-G 70-300 / 50-f1.4 / 60-f2.8 macro / SB 600 / S 70-200 f2.8

                        Comment


                        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                          Eigenlijk hé: Der zijn der nogal wa van Genk (allee die het daar ergens gaan oppikken). Misschien eens tof om mekaar te leren kennen, bedoel dat we misschien ene kunnen gaan drinken en wa tatteren (da kunnen wij Limburgers toch goe )

                          Als we allemaal samenkomen lijkt me dat wel iets ...

                          Laat maar weten

                          Greetz, Ronny

                          Comment


                          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                            Eigenlijk hé: Der zijn der nogal wa van Genk (allee die het daar ergens gaan oppikken). Misschien eens tof om mekaar te leren kennen, bedoel dat we misschien ene kunnen gaan drinken en wa tatteren (da kunnen wij Limburgers toch goe )

                            Als we allemaal samenkomen lijkt me dat wel iets ...

                            Laat maar weten

                            Greetz, Ronny
                            Zou ik ook heel tof vinden?
                            Buurt Molenvijvers --> Alfahotel of de kleinere eetgelegenheid ernaast?

                            Comment


                            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door lut
                              Zou ik ook heel tof vinden?
                              Buurt Molenvijvers --> Alfahotel of de kleinere eetgelegenheid ernaast?
                              ik zou zeggen de Patio in shopping 2....ga ik altijd wat drinken of eten...heel gezellig ...

                              Comment


                              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door monneke
                                ik heb een mailtje gestuurd naar Svenmichiels om twee kaartjes te bestellen maar hoe weet ik nu of ik op de lijst ben gezet ? ik ben hier net nieuw net als mijn nagel nieuwe D70
                                je staat erop

                                Comment

                                Working...
                                X