Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!
Zouden er mensen zijn die intresse hebben in een samenaankoop van een CF-kaartje Sandisk Ultra II van 1GB ?? Dit naar aanleiding van de reactie van Notex in een topic. Nu kosten de kaartjes 85? dacht ik, misschien krijgen we daar nog wel wat af.
Kan dit met factuur (zoals bijv bij de neckstraps) of zal dat niet mogelijk zijn?
Eerst en vooral: ik heb nog een leven naast BD, dus als ik na 2 uurtje fitnessen thuis kom en heb 67 mails en 20 PM dan wordt ik wel even zot!
Nu:
Blijkbaar is er vraag naar een verdeelpunt in Brussel, voor mij ok!
We zoeken nu iemand die centraal gelegen is en woont in de omgeving van Gent, Genk en Brussel en Antwerpen. Stuur me een pm aub
(wel mee rekening houden dat er +/- 15 personen langskomen)
Normaal gezien maak ik morgen de prijs en leverancier bekend!
Afhalen in Genk is OK, tegen meerprijs laten verzenden is ook OK
Greetz
Bryan
Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is
Wil indien nodig ze ook in onze streek(tussen Aalst en Gent) eventueel laten afhalen.
Slechts een paar km van de afrit Erpe-Mere, maar dan wél 's avonds of in het weekend.
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com
Indien dit kan helpen ?
Ik werk in Brussel, nabij WTC-II - toren. Dus, daar kan er eventueel op de middag worden afgehaald.
Ik woon te Buggenhout en daar kan ook worden afgehaald.
Alles wordt afgehaald op onderstaande plaatsen !!!
Antwerpen: SvenMichiels of Teddy-bear of nog anderen
Gent: Medidoc ??
Genk: ??
Brussel: ??
Wie voelt er zich geroepen om een 10 à 15 personen thuis te ontvangen. Deze personen moeten wel 's avonds en weekend overwegend thuis zijn. Er zal dan plaats per plaats met deze mensen een vaste datum en uur worden afgesproken zodat het snel en goed zal verlopen.
Comment