Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!
Waar haalt iedereen dat van die "incl. verzending" ??????????????????
Sven
Da's toch simpel hé Sven. BD'ers zijn logische mensen. Je opent de thread en verwijst naar Notex. Via de searchfuncties kom je dan in de topic van Reintje "waar de goedkoopste CF kaartjes".
Daarin staat in mijn reply : "ik kan de CF 1Gb aan 85€ inclusief verzendingingskosten bekomen".
Ik vermeld er wel bij dat ik ze dan met minimum 5 stuks moet afnemen.(en dus geleverd op hetzelfde adres). Dit detail hebben de meesten in een plotse opwelling van enthousiasme niet meer kunnen lezen.
Ik vermeld er wel bij dat ik ze dan met minimum 5 stuks moet afnemen.(en dus geleverd op hetzelfde adres). Dit detail hebben de meesten in een plotse opwelling van enthousiasme niet meer kunnen lezen.
Dat wou ik ook al zeggen! Maar momenteel zijn we nog aan het zien hoeveel ze zouden koste incl. verzending.
Ik zou wel zo ie zo proberen de kaartjes individueel laten opsturen door de leverancier zelf. Laten we nu even afwachten wat de leverciers doen en dat giet ik alles in een mooi vromke en dan laat ik jullie iets weten.
Wel interesse, maar is het de bedoeling om verschillende leveranciers te "raadplegen" of is de verkoper al gekend?
Sorry moderator...is dat soms een vervelende vraag dat ze onbeantwoord blijft?
Heb ook wél interesse maar weet wel graag waar mijn spullen vandaan komen...als er iets mis is weet je dan tenminste wie je moet raadplegen...maar misschien heb ik hier iets gemist in een vorig topic?
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment