Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!
Notex en Ebi - bedankt !!!
Dus Sven : "Kariboe wil er twee" !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Vinden jullie dat niet wat duur? Allee voor een samenaankoop en dergelijke.
Koop toch gewoon een Kingston Elite. Die is vergelijkbaar snel als een Ultra II en kost minder dan jullie samenaankoop hier en dat in België. En vooral de 2GB versie voor minder dan 150€ alles in is toch veel interessanter dacht ik.
Als dat de prijs wordt incl. verzenden dan doe mij ook maar eentje
Greetz
Bryan
Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is
voor 85 euro incl verzending mag je mij ook op de lijst zetten...
toffe bende die bd's
[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com
Amaai zo'n intresse had ik ook niet verwacht. De prijs is voorlopig. We zijn momenteel in onderhandeling met meerdere personen en zullen U laten weten hoe de betaling en levering zou gaan. Maar als het zou kunnen zoals de BD neckstraps, zou dat geweldig zijn.
Comment