Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

    Oorspronkelijk geplaatst door w00ha
    wat is er gepresteerd...?
    Hallo Tokyo, is het spreekwoordelijke "frankske" nu nog nie gevallen ?
    Ik zal wa helpen, het is een winkel in een land waar men Duits spreekt doch de verkoper spreekt perfect Nederlands...de zaak kreeg in het verleden reeds meerdere malen "top"-beoordelingen...
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
      Hallo Tokyo, is het spreekwoordelijke "frankske" nu nog nie gevallen ?
      Ik zal wa helpen, het is een winkel in een land waar men Duits spreekt doch de verkoper spreekt perfect Nederlands...de zaak kreeg in het verleden reeds meerdere malen "top"-beoordelingen...
      ik was al overgeschakeld naar den euro... maar siot, nu is "het" wel gevallen...

      Comment


      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

        Oorspronkelijk geplaatst door w00ha
        ik was al overgeschakeld naar den euro... maar siot, nu is "het" wel gevallen...

        Laten we hem dan vanaf vandaag dan maar geen TOPFOTO meer noemen maar TOPFOPPER
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
          Laten we hem dan vanaf vandaag dan maar geen TOPFOTO meer noemen maar TOPFOPPER
          even anti-reclame maken voor je eigen winkel?

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

            lijkt me toch zeer onverstandig dat de zaakvoerder van betreffende winkel bewust zo zou gehandeld hebben...hij heeft hier toch een PAK clienteel hé?
            Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

            Comment


            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

              En ik wilde er nog mijn Canon 20D kopen, maar goed dat ik dat niet gedaan heb


              Ronny

              Comment


              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

                Alles is ongeveer gezegd over dit onderwerp.
                Slotje erop.
                Peter

                http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                http://www.photoblog.be/peterwarson

                Comment


                • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

                  Beste BD-leden,

                  Nog even dit:

                  Iedereen bedankt voor de steun en hopelijk keert de rust nu terug.

                  Bedankt en tot de volgende



                  Mvg Sven

                  Comment

                  Working...
                  X