Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

    "Deze overweldigende belangstelling heeft echter een negatief gevolg gekregen: de leverancier kan of wil de gevraagde hoeveelheid onmogelijk leveren en heeft dan ook afgehaakt ...
    De actie is slachtoffer geworden van haar eigen succes ..."


    Indien dit de reden zou zijn dan meen ik, indien de kandidaat verkoper nog kan/mag zijn verbintenis nakomen er slechts één kaartje zou toegewezen worden per inschrijver...dit zou het aantal al fors beperken en is waarschijnlijk ook voor iedereen aanneembaar. Ten slotte aan de eerst vooropgestelde prijs waren de meesten toch maar in één kaartje geïntresseerd.
    Mogelijke denkpiste ...maar afwachten hoe Sven zelf reageert...
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

    Comment


    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

      Met één kaartje zou ik alvast tevreden zijn.

      Comment


      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

        OOOh nee... Ik had vrijdag al mijn bestellinkje moeten doorsturen

        Heel jammer, maar niet aan te doen zeker?

        Ik lees het wel moest er een andere oplossing komen...
        http://www.first-response.be (Hulpdienstenforum).
        Canon EOS 300D + 18-55mm f/4.0-5.6 Kitlens + EF 70-200mm f/4.0 L USM + 50mm f:1.8 + Speedlite 420EX

        Comment


        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
          "Deze overweldigende belangstelling heeft echter een negatief gevolg gekregen: de leverancier kan of wil de gevraagde hoeveelheid onmogelijk leveren en heeft dan ook afgehaakt ...
          De actie is slachtoffer geworden van haar eigen succes ..."


          Indien dit de reden zou zijn dan meen ik, indien de kandidaat verkoper nog kan/mag zijn verbintenis nakomen er slechts één kaartje zou toegewezen worden per inschrijver...dit zou het aantal al fors beperken en is waarschijnlijk ook voor iedereen aanneembaar. Ten slotte aan de eerst vooropgestelde prijs waren de meesten toch maar in één kaartje geïntresseerd.
          Mogelijke denkpiste ...maar afwachten hoe Sven zelf reageert...

          Daar ben ik het helemaal mee eens, indien we allemaal 1 kaartje afnemen moet het toch te doen zijn...

          Comment


          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

            kheb overigens nog een alternatieve prijs gekregen:

            Sandisk Ultra II 1Gb: 78,5 euro /stuk (vanaf 100stuks)
            Sandisk Ultria II 2Gb: 165 euro/stuk (vanaf 100 stuks)

            Als Sven terug is moeten we maar eens zien hoe het nu allemaal gaat draaien. In elk geval is dit een aanbod van een leverancier , en eentje dat hij ook kan hard maken. Voor de rest heb ik niets met de leverancier te zien - ik heb alleen geïnformeerd.
            Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

            Comment


            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

              Oorspronkelijk geplaatst door nightowl
              kheb overigens nog een alternatieve prijs gekregen:

              Sandisk Ultra II 1Gb: 78,5 euro /stuk (vanaf 100stuks)
              Sandisk Ultria II 2Gb: 165 euro/stuk (vanaf 100 stuks)

              Als Sven terug is moeten we maar eens zien hoe het nu allemaal gaat draaien. In elk geval is dit een aanbod van een leverancier , en eentje dat hij ook kan hard maken. Voor de rest heb ik niets met de leverancier te zien - ik heb alleen geïnformeerd.
              Waarom al die moeite; inventariseren, op geld wachten, verdeelpunten, op de kaartjes wachten, als je de Sandisk Ultria II 2Gb op bijvoorbeeld ebay nieuw voor 177 euro inclusuef verzendkosten kan kopen!!!

              Comment


              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                Oorspronkelijk geplaatst door nightowl
                kheb overigens nog een alternatieve prijs gekregen:

                Sandisk Ultra II 1Gb: 78,5 euro /stuk (vanaf 100stuks)
                Sandisk Ultria II 2Gb: 165 euro/stuk (vanaf 100 stuks)

                Als Sven terug is moeten we maar eens zien hoe het nu allemaal gaat draaien. In elk geval is dit een aanbod van een leverancier , en eentje dat hij ook kan hard maken. Voor de rest heb ik niets met de leverancier te zien - ik heb alleen geïnformeerd.
                Een paar posts terug was de prijs voor 2Gb nog 139 euro/stuk (vanaf honderd stuks).... rara hoe kan dit? Is de leverancier nu al aan het terugkrabbelen ?!

                Comment


                • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                  Collega's,

                  Laten we gewoon Sven afwachten, dat is het meest eerlijke. Als hij terug is spreken we opnieuw af, want blijkbaar zijn er meerdere plaatsen om aan een redelijke prijs die aan te kopen. In ieder geval lijkt het collectief aankopen toch heel wat voordeliger dan pakweg zelf eentje te gaan kopen in de winkel op de hoek. En we willen allemaal goed waar voor een goede prijs.
                  Dus hoofd koel houden, effie wachten en laten we spoedig een nieuw voorstel doen, best een beetje gecoördineerd.
                  In ieder geval al hartelijk dank voor de goede inspanningen van iedereen.
                  York

                  Comment


                  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door meut
                    Een paar posts terug was de prijs voor 2Gb nog 139 euro/stuk (vanaf honderd stuks).... rara hoe kan dit? Is de leverancier nu al aan het terugkrabbelen ?!
                    voor zover ik begrepen heb heeft hij zelf een alternatieve bron geraadpleegd en dus ook andere prijzen gekregen.
                    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                    Comment


                    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                      Ik was er gisteren ook nog eens over aan't denken. En idd het is hier door andere denkers ook al gezegd...

                      Het aantal kaartje per persoon minderen scheelt al een stuk. En zeg nu zelf, als we per kaartje nu een paar euro's meer moeten betalen (79 bijvoorbeeld) dan is toch nog steeds iedereen goedkoop geholpen of niet? Ga die prijs als koper maar eens zoeken als je maar 1 kaartje koopt...

                      Dus we wachten nog even op Sven (dat heeft hij idd wel dubbel en dik verdient denk ik...) en dan kunnen we nog aan 79 euro kopen als het doorgaat...

                      we zien wel...

                      Comment


                      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
                        Ik was er gisteren ook nog eens over aan't denken. En idd het is hier door andere denkers ook al gezegd...

                        Het aantal kaartje per persoon minderen scheelt al een stuk. En zeg nu zelf, als we per kaartje nu een paar euro's meer moeten betalen (79 bijvoorbeeld) dan is toch nog steeds iedereen goedkoop geholpen of niet? Ga die prijs als koper maar eens zoeken als je maar 1 kaartje koopt...

                        Dus we wachten nog even op Sven (dat heeft hij idd wel dubbel en dik verdient denk ik...) en dan kunnen we nog aan 79 euro kopen als het doorgaat...

                        we zien wel...

                        euhm ... voor 85 ben ik al gesteld en duurt het maar max 3u ipv enkele dagen ...

                        Dus ik deed mee omdat de prijs dus meer dan interessant was

                        Maar het idee is bon geertjebeertje
                        [Nikon D5100 & Nikon D70]
                        [Yves en Liesbeths blog Resort]

                        Comment


                        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                          Hallo BD-ers,

                          Ben net terug van vakantie en wil jullie toch bedanken voor de steun, maar...

                          Ik ben nog niet van plan het op te geven hoor! Waarschijnlijk zal het wel doorgaan maar dan aan een hogere prijs. Later meer info

                          groetjes Sven

                          Comment


                          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                            Welkom terug, hopelijk hebben al die perikelen jou vakantie niet te zeer vergald.

                            Dirk
                            Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

                            Comment


                            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Medidoc
                              Welkom terug, hopelijk hebben al die perikelen jou vakantie niet te zeer vergald.
                              Ik had geen internet, dus kan ik me geen zorgen maken

                              Comment


                              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                                Update 05/02,

                                Ben van vanmorgend terug en na enkele uurtjes lezen en zuchten ben ik tot volgende vastellingen gekomen:
                                - Huidige leverancier heeft
                                (waarschijnlijk) afgehaakt. Zegt het alleen niet met zoveel woorden
                                - Huidige prijs zullen we dus ook niet meer halen
                                - Momenteel wordt er koortsachtig naar een (uiteraard) legale handelaar gezocht
                                - Vanaf deze post stoppen de inschrijvingen ook om er eens een einde aan te maken!
                                - De naam van de afgehaakte leverancier zal (indien nodig) eventueel later bekend gemaakt worden.

                                Hopelijk wordt dit toch nog een succes en krijgen jullie jullie kaartjes toch nog.

                                mvg Sven Michiels

                                Last edited by Svenmichiels; 5 februari 2005, 12:22.

                                Comment

                                Working...
                                X