Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

    NOGMAALS:
    "DE INSCHRIJVINGEN ZIJN AFGESLOTEN"
    ALLE VOLGENDE VERANDERINGEN ZULLEN DAN OOK NIET MEER AANVAARD WORDEN


    Comment


    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
      NOGMAALS:
      "DE INSCHRIJVINGEN ZIJN AFGESLOTEN"
      ALLE VOLGENDE VERANDERINGEN ZULLEN DAN OOK NIET MEER AANVAARD WORDEN


      Dus maw het gaat misschien toch nog door en je kon toch nog je naam op de lijst zetten na deze mededeling van Jaja:

      Dit betekent dat op dit moment Sven met de handen in het haar zit en vraagt om de inschrijvingen te stoppen.

      Of staat iedereen na de posting van Jaja zowiezo niet op de lijst?
      Gallery: http://www.fotogallerij.be

      Comment


      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

        Oorspronkelijk geplaatst door rept
        Dus maw het gaat misschien toch nog door en je kon toch nog je naam op de lijst zetten na deze mededeling van Jaja:

        Dit betekent dat op dit moment Sven met de handen in het haar zit en vraagt om de inschrijvingen te stoppen.

        Of staat iedereen na de posting van Jaja zowiezo niet op de lijst?
        Daar is misschien wel wat verwarring over. Iedereen staat nog op de lijst tot mijn post van enkele uren geleden!

        mvg Sven

        Comment


        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
          Daar is misschien wel wat verwarring over. Iedereen staat nog op de lijst tot mijn post van enkele uren geleden!

          mvg Sven
          Niet echt serieus dus, degenen die gedaan hebben wat Jaja vroeg: 'de inschrijvingen te stoppen' zijn de sigaar?
          Gallery: http://www.fotogallerij.be

          Comment


          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

            Oorspronkelijk geplaatst door rept
            Niet echt serieus dus, degenen die gedaan hebben wat Jaja vroeg: 'de inschrijvingen te stoppen' zijn de sigaar?
            Ben het hier volledig mee eens.

            Was serieus van plan me in te schrijven, had immers de tijd tot 6-02. Wilde ook nog eens goed bekijken of ik in RAW wilde fotograferen of niet. Hier was het afhankelijk van hoeveel kaartjes ik wilde bestellen.
            Tot er om wat voor reden dan ook een kink in de kabel kwam en JaJa vroeg om met de inschrijvingen te stoppen. Heb toen ook maar niet meer ingeschreven maar even afgewacht.
            Volgens de regeltjes.
            Nu moet ik tot mijn verbazing lezen dat ik helemaal niet meer kan inschrijven, dat het gestopt is en dat er voor de ingeschrevenen misschien een andere oplossing wordt gezocht.....
            Ik had dus gewoon in moeten schrijven ondanks de vraag van JaJa, dan had ik nog "bepaalde rechten" gehad.
            Natuurlijk mag ik nergens bepaalde rechten aan ontlenen.......maar over afspraken gesproken.

            Neemt niet weg dat ik het voor iedereen erg vervelend vind dat de deal niet is doorgegaan, zowel voor Sven (voor al het werk), voor de handelaar ( die om wat voor reden dan ook de kaartjes niet heeft kunnen krijgen/bezorgen) en al diegenen die ze voor die prijs zijn misgelopen.

            Comment


            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

              Oorspronkelijk geplaatst door rept
              Niet echt serieus dus, degenen die gedaan hebben wat Jaja vroeg: 'de inschrijvingen te stoppen' zijn de sigaar?
              Bovendien staat er :
              " ALLE VOLGENDE VERANDERINGEN ZULLEN DAN OOK NIET MEER AANVAARD WORDEN"
              dus wie er bvb 5 zou besteld hebben aan 55 eur, moet er ook 5 kopen aan de nieuwe, duurdere prijs ...

              Eerst de inschrijving/bedenktijd een week extra verlengen, dan middenin de boel afblazen en nu doodleuk melden dat het toch doorgaat (aan andere voorwaarden weliswaar; maar dewelke ???), maar te laat is om nog in te schrijven. Niet goed bezig Sven. Het is heel jammer dat het niet verlopen is zoals je gedacht had maar zorg nu eerst voor een concrete offerte waarvan je zeker bent dat ze kan doorgaan met een vaste prijs en een vaste leverperiode (geen misschiens, mogelijks, waarschijnlijks, ...) en neem dan pas een beslissing wat je doet met de inschrijvingen. Nu ga je mogelijks weer een lawine aan mails en boodschappen over je heen krijgen.
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                Ik vind dat die lijst gewoon zou moeten geschrapt worden wegens niet doorgaan, en eens er een nieuwe prijs bekend zet je de inschrijving met de nieuwe voorwaarden open.
                Dit zou toch een betere gang van zaken zijn.
                Daar het niet doorging heb ik namelijk intussen mijn kaartjes gekocht bij een andere leverancier.

                Comment


                • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door filipo
                  Bovendien staat er :
                  " ALLE VOLGENDE VERANDERINGEN ZULLEN DAN OOK NIET MEER AANVAARD WORDEN"
                  dus wie er bvb 5 zou besteld hebben aan 55 eur, moet er ook 5 kopen aan de nieuwe, duurdere prijs ...

                  Eerst de inschrijving/bedenktijd een week extra verlengen, dan middenin de boel afblazen en nu doodleuk melden dat het toch doorgaat (aan andere voorwaarden weliswaar; maar dewelke ???), maar te laat is om nog in te schrijven. Niet goed bezig Sven. Het is heel jammer dat het niet verlopen is zoals je gedacht had maar zorg nu eerst voor een concrete offerte waarvan je zeker bent dat ze kan doorgaan met een vaste prijs en een vaste leverperiode (geen misschiens, mogelijks, waarschijnlijks, ...) en neem dan pas een beslissing wat je doet met de inschrijvingen. Nu ga je mogelijks weer een lawine aan mails en boodschappen over je heen krijgen.
                  dat had ik ook al vermoed, maar zo'n vaart zal het wel niet lopen....
                  iemand die plots 20 euro meer moet betalen per kaart(x5 bv) is niet verplicht z'n bestelling na te komen imo...
                  daarom zijn die oude lijsten in principe ook waardeloos volgens mij...
                  wacht rustig af wat de evt nieuwe aanbieding brengt en dan zullen we wel zien...

                  Comment


                  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                    Voordat alle speculatie's losbarsten...

                    -Ik ben net uit verlof + het is
                    WEEKEND

                    -Deze
                    EENMALIGE actie kwam uit persoonlijk initiatief en heeft dus niet te maken met de crew of BD

                    -Persoonlijk vind ik dat mij NIETS te verwijten is! Het aantal (en meer zelfs) dat voor ons gereserveerd was, werd achter mijn rug doorverkocht aan Amerikanen.


                    -Alles wijst erop dat de bewuste erkende handelaar zich terugtrekt. Sinds een week beantwoord hij mijn diverse mails niet meer. Over het gestelde probleem (= leverings-periekelen) kreeg ik dus ook geen verdere uitleg meer.

                    -De reden van de (uiterst) lage prijs was: de handelaar kon toevallig de hand leggen op een groot lot afkomstig uit een faillissement aan een dumping-prijs.

                    -Door deze manier van handelen ben niet alleen ik, maar jullie allemaal voor schut gezet! Bovendien is het zowel voor mij als voor jullie een zéér onprettige ervaring.

                    -Dus als de deal niet doorgaat, =99.99%, vervalt natuurlijk ook "de ganse lijst".

                    -Ik zal "trachten" een nieuwe deal af te sluiten(het is WEEKEND!), maar dat zal zeker NIET aan deze prijs zijn.

                    -Ik wens dus ook niet meer met deze handelaar samen te werken. Momenteel wordt er dan ook naar een eerlijke handelaar gezocht

                    -Ik zal dat allemaal hier laten weten en ook hoe, wat, wanneer, maar vooral hoeveel...

                    mvg Sven Michiels
                    Last edited by Svenmichiels; 5 februari 2005, 16:29.

                    Comment


                    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door filipo
                      Bovendien staat er :
                      " ALLE VOLGENDE VERANDERINGEN ZULLEN DAN OOK NIET MEER AANVAARD WORDEN"
                      dus wie er bvb 5 zou besteld hebben aan 55 eur, moet er ook 5 kopen aan de nieuwe, duurdere prijs ...

                      Eerst de inschrijving/bedenktijd een week extra verlengen, dan middenin de boel afblazen en nu doodleuk melden dat het toch doorgaat (aan andere voorwaarden weliswaar; maar dewelke ???), maar te laat is om nog in te schrijven. Niet goed bezig Sven. Het is heel jammer dat het niet verlopen is zoals je gedacht had maar zorg nu eerst voor een concrete offerte waarvan je zeker bent dat ze kan doorgaan met een vaste prijs en een vaste leverperiode (geen misschiens, mogelijks, waarschijnlijks, ...) en neem dan pas een beslissing wat je doet met de inschrijvingen. Nu ga je mogelijks weer een lawine aan mails en boodschappen over je heen krijgen.

                      Als er een prijsverandering komt dan worden de ingeschrevenen verwittigd en kunnen zij (en enkel zij !!!) hun aantal nog aanpassen

                      Voor nieuwe is er een STOP gezet.
                      Last edited by Svenmichiels; 5 februari 2005, 15:47.

                      Comment


                      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                        Hi Sven,

                        Top dat je nog steeds de uitdaging aandurft.
                        Het is niet niks een groepsaankoop in goede banen te leiden.
                        Ik wacht rustig het eindresultaat af.

                        Greetz

                        Bryan
                        Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

                        Comment


                        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                          [b-Ik wens dus ook niet meer met deze handelaar samen te werken. Momenteel wordt er dan ook naar een eerlijke handelaar gezocht

                          mvg Sven Michiels
                          [/b]
                          ik (en vele andere) zouden toch graag willen weten om welke handelaar het hier gaat...
                          oneerlijke praktijken mogen hier toch vermeld worden dacht ik...

                          Comment


                          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                            kan je eens posten wie nu eigenlijk op het lijstje staat?

                            ik zou graag weten of ik opgenomen ben en een 'aankoop' verplichting heb of dat ik juist niet opgenomen ben.

                            dank bij voorbaat
                            foto als spiegel of als venster?

                            Comment


                            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                              Sven:
                              Misschien een kleine tip (als het mag) van iemand die al drie aankopen georganiseerd heeft hier op BD.

                              De speculaties werk je zelf in de hand door de geheimdoenerij. Bij mijn groepsaankopen was de boodschap: wie is geïnteresseerd in X van bij handelaar Y aan prijs X. Duidelijker kon niet. Storten liet ik doen op mijn rekeningnr en daarmee betaalde ik de handelaar. Jij hebt de faktuur en bij garantieproblemen kan je altijd een copy maken om te mailen of te faxen aan diegene die het nodig heeft. As simple as that.
                              Ik ben er mee gestopt omdat je als organisator de beste bedoelingen hebt, maar dit niet altijd kan waarmaken door problemen met leveringen. De laatste keer met de x-drives was alles in stock tot de bestelling doorgegeven werd - idem dito met geheugenkaarten. De 512mb waren binnen, de 1 gig niet. Toen de 1gigs binnen waren, was plots de stock met 512mb uitverkocht. En wie mag de mails beantwoorden Al moet ik zeggen dat er nooit iemand gereclameerd heeft. BD'ers zijn blijkbaar zeer geduldige mensen.

                              Comment


                              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                                kan je eens posten wie nu eigenlijk op het lijstje staat?

                                ik zou graag weten of ik opgenomen ben en een 'aankoop' verplichting heb of dat ik juist niet opgenomen ben.

                                dank bij voorbaat
                                Hallo,

                                Als je goed kan lezen staat er dat de lijst ongedaan wordt gemaakt als er een prijsverhoging wordt doorgevoerd (wat 99,99% zeker is)

                                mvg Sven

                                Comment

                                Working...
                                X