Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

    Vraagje van mijn kant: er wordt straks per persoon geld overgemaakt naar de leverancier naar ik begrijp; ik vermoed dat dat iemand in BE is, maar hoe gaat dat met overschrijving vanaf een Nederlandse bankrekening? Wordt dat nog extra gecompliceerd (ook qua extra kosten) of valt dat mee?
    www.lowspark.nl

    Comment


    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

      Met de IBAN - SWIFT en BIC codes zullen deze buitenlandse betalingen normaal weinig probleem zijn.
      Last edited by LJ Tom; 28 januari 2005, 11:09.
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

        Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom
        Met de IBAN - SWIFT en BIC codes zullen deze buitenlandse betalingen normaal weinig probleem zijn.
        voila, geen problemen, en geen kosten........!!

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

          Oorspronkelijk geplaatst door mikekiwi
          Vraagje van mijn kant: er wordt straks per persoon geld overgemaakt naar de leverancier naar ik begrijp; ik vermoed dat dat iemand in BE is, maar hoe gaat dat met overschrijving vanaf een Nederlandse bankrekening? Wordt dat nog extra gecompliceerd (ook qua extra kosten) of valt dat mee?

          Dat zal allemaal wel ten gepaste tijden bekendgemaakt worden, hoe en wanner dat moet gebeuren.

          Idd de IBAN & SWIFT codes zullen er desgevallend bij zijn, moeilijk is dat helemaal niet = ongeveer idem aan een gewone overschrijving en de kosten zijn stukken minder dan vroeger hoor (te verwaarlozen)!.

          Sven is (druk-druk)aan het organiseren hoe dat allemaal en alles best kan verlopen, want "het" is wel wat uit de hand gelopen(succes).


          De sukkelaar zit nu al aan de pillen en de drank, heeft angstaanvallen en ziet de kaartjes vliegen...

          Gelukkig heeft hij het uitgekiend dat hij eerst een week op verlof gaat om voldoende krachten op te doen, hij zal het nodig hebben...

          Comment


          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

            Bij internationale betalingen, bij gebruik van IBAN en BIC-code, mag je niet vergeten aan te duiden dat het hem om GEDEELDE kosten betreft. Anders word je getaxeerd !!!!
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

              Beste Sven,

              Heb een mailtje gestuurd voor de bestelling van 3 geheugenkaartjes.
              Afhaalpunt A ( Raceshot ) is mijn neef.
              Mvg,

              Serre
              Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

              Comment


              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                Bij internationale betalingen, bij gebruik van IBAN en BIC-code, mag je niet vergeten aan te duiden dat het hem om GEDEELDE kosten betreft. Anders word je getaxeerd !!!!
                Bij europese internationale betalingen bij gebruik van IBAN en BIC code mag de bank helemaal geen kosten aanrekenen! Moet even duur zijn als een gewone overschrijving (gratis dus)
                Gallery: http://www.fotogallerij.be

                Comment


                • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                  graag noteren dat er voor mij 2 extra mogen zijn, dus 3 kaartjes in totaal ipv 1.
                  merci voor de moeite!
                  Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                  Comment


                  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                    @rept
                    Je moet aangegeven dat het om gedeelde kosten gaat. Ik zit hier trouwens nabij zo'n dienst die me daar terecht op gewezen heeft. Indertijd zijn er hier zo wat perikelen geweest naar aanleding van de straps die bij Corné werden besteld.
                    Het is inderdaad wel spijtig dat het niet als een default is ingesteld. Je moet het melden.
                    Gedeelde kosten betekent dat er inderdaad GEEN kosten worden aangerekend gezien iedereen een deel voor zich neemt. Doe je dat niet, dan worden alle kosten voor jouw rekening genomen en zal het niet meer gratis zijn, gezien de instelling dan en hun eigen deel + het deel voor de andere instelling moeten betalen.
                    Ja, de term gedeelde kosten sticht verwarring, maar dat is nu eenmaal de enige correcte wijze.
                    Last edited by Wim.Vanmaele; 28 januari 2005, 14:13.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                      Kan er nog ingetekend worden op de goedkope kaartjes?
                      *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

                      Comment


                      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                        Kan er nog ingetekend worden op de goedkope kaartjes?
                        Eventjes terugbladeren... en hopla...

                        Nu:

                        Omdat ik morgend avond op skiverlof vertrek kan ik onmogelijk alles geregeld krijgen.
                        Daarom kan je blijven inschrijven tot zondag 06/02/2005 18:00 das dus nog een goede week. Daarna worden alle aanvragen geweigerd.

                        Mvg Sven Michiels
                        Ja dus
                        Last edited by LJ Tom; 28 januari 2005, 14:26.
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                        Comment


                        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
                          hoi!

                          Prachtig idee!

                          Graag had ik 8 kaartjes besteld, 1 voor mij, de rest zou voor collega's zijn.
                          Nu lees ik toch wel dat er maar 5 besteld kunnen worden.
                          Wat is dat nu???? Dwz dat 3 personen hier op't werk uiterst teleurgesteld zullen zijn.

                          5 CF'kes dus voor yowan-kenobi
                          Ik kies voor Brussel!
                          Juist die drie personen zullen geen kaart krijgen. Al ik zeg dat iedereen er maximum 5 krijgt, dan telt dat ook voor jou!

                          mvg Sven Michiels

                          Comment


                          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                            Hallo,

                            Ik vertrek binnen 3 uur op skireis voor 1 week. Ik ben dus terug op zondag 06/02.

                            Al jullie mails zal Teddy-bear mooi in mijn excell-sheet zetten. Jullie blijven dus naar mij sturen!!!

                            Hou het dus een weekje kalm hier en volgende week hoor je meer.

                            mvg Sven Michiels

                            Comment


                            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
                              hoi!

                              Prachtig idee!

                              Graag had ik 8 kaartjes besteld, 1 voor mij, de rest zou voor collega's zijn.
                              Nu lees ik toch wel dat er maar 5 besteld kunnen worden.
                              Wat is dat nu???? Dwz dat 3 personen hier op't werk uiterst teleurgesteld zullen zijn.

                              5 CF'kes dus voor yowan-kenobi
                              Ik kies voor Brussel!
                              Zeg dat ze zich inschrijven, dan kunnen ze zelf bestellen.

                              Comment


                              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!

                                kan het niet laten!
                                een goed verlof gewenst sven!!!!!!!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X