Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

    Het is een tweesnijdend zwaard, enerzijds wil een klant kunnen rekenen op zijn leverancier, anderzijds is dit in de omgekeerde richting ook zo. Wij voelen ons nu ongelukkig omdat de leverancier zijn belofte niet nakomt, maar staan we er ook al eens bij stil, hoe vaak "klanten" hun belofte niet nakomen en de leverancier met zijn spullen laten zitten! (Diegene onder ons die een zaak hebben zullen daarover kunnen meespreken).

    Zet U in de volgende situatie: ge hebt 800 kaartjes uit een faillissement (cash te betalen) -> aan één kant hebt ge een klant die zegt "ik neem 600 stuks af én betaal meteen" aan de andere kant stonden wij die er ook "misschien" 600 gingen afnemen, maar dat in 200 "schuifkes" gingen betalen. Dus kiezen: of in één keer een eenvoudige grote deal of een onzekere deal (hoeveel gaan er uiteindelijk daadwerkelijk betalen?) met veel meer werk (-> overschrijvingen overlopen -> controleren naam/adres/hoeveelheid -> nummer geven en doorspelen aan BD).

    Als je over die prijs/hoeveelheid gaat, dan hebben we het niet meer over consumentenniveau, daar spelen ook andere regels. Als ge in zo'n deals wil meespelen moet dat ook doen met dezelfde wapens d.w.z. snel reageren, in één keer en onmiddellijk betalen.

    Sven heeft voor ons allemaal zijn nek uitgestoken. Hij heeft aan het kortste eind getrokken, maar hij heeft tenminste geprobeerd, er zijn er niet veel die het hem na zouden doen!

    Comment


    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Mullie
      Heb alleen een prijs gezien van 89,90 inkl. btw.............en ze verzenden alleen in Duitsland
      Wacht nog even tot Corné zakt en dan koop ik ze wel daar
      ge hebt gelijk ...

      Ik ga ze dan ook meestal zelf ene en doe ik kleine groepsaankopen he + daguitstapje keulen
      [Nikon D5100 & Nikon D70]
      [Yves en Liesbeths blog Resort]

      Comment


      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

        er is toch zo'n site die zich met groepsaankopen bezighoudt?
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Carola
          Het is een tweesnijdend zwaard, enerzijds wil een klant kunnen rekenen op zijn leverancier, anderzijds is dit in de omgekeerde richting ook zo. Wij voelen ons nu ongelukkig omdat de leverancier zijn belofte niet nakomt, maar staan we er ook al eens bij stil, hoe vaak "klanten" hun belofte niet nakomen en de leverancier met zijn spullen laten zitten! (Diegene onder ons die een zaak hebben zullen daarover kunnen meespreken).

          Zet U in de volgende situatie: ge hebt 800 kaartjes uit een faillissement (cash te betalen) -> aan één kant hebt ge een klant die zegt "ik neem 600 stuks af én betaal meteen" aan de andere kant stonden wij die er ook "misschien" 600 gingen afnemen, maar dat in 200 "schuifkes" gingen betalen. Dus kiezen: of in één keer een eenvoudige grote deal of een onzekere deal (hoeveel gaan er uiteindelijk daadwerkelijk betalen?) met veel meer werk (-> overschrijvingen overlopen -> controleren naam/adres/hoeveelheid -> nummer geven en doorspelen aan BD).

          Als je over die prijs/hoeveelheid gaat, dan hebben we het niet meer over consumentenniveau, daar spelen ook andere regels. Als ge in zo'n deals wil meespelen moet dat ook doen met dezelfde wapens d.w.z. snel reageren, in één keer en onmiddellijk betalen.

          Sven heeft voor ons allemaal zijn nek uitgestoken. Hij heeft aan het kortste eind getrokken, maar hij heeft tenminste geprobeerd, er zijn er niet veel die het hem na zouden doen!
          En hoe zit het dan met eerlijkheid tegenwoordig? Is het niet zo dat een mondeling contract ook bindend is of is dat allemaal maar kletspraat uit de cursus economie?

          Als je nog in volle onderhandeling bent met iemand dan ga je niet al die spullen verkopen achter zijn rug door en dan afkomen van "Ja maar nu heb ik er maar 41 meer over...stuur uw mensen maar met lege handen weg."

          Dat is echt geen stijl!!!! BAH!! (sorry maar voor die een keer roep ik dus toch)

          Comment


          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

            Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
            Als je nog in volle onderhandeling bent met iemand dan ga je niet al die spullen verkopen achter zijn rug door en dan afkomen van "Ja maar nu heb ik er maar 41 meer over...stuur uw mensen maar met lege handen weg."

            Dat is echt geen stijl!!!! BAH!! (sorry maar voor die een keer roep ik dus toch)
            Hij had inderdaad wil Sven moeten contacteren om te zeggen - dit is de situatie, ge moet nu beslissen hoe/wat/hoeveel - de vraag blijft dan of ge Sven zoiets kunt aandoen!

            Comment


            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

              Is dit nu echt nodig al dat gezaag over wie was het, en het hoe en waarom.

              Voor mij volstaat het dat we weten dat het niet doorgaat en dat Sven hier een melding heeft over gemaakt over hoe het is mislopen.

              Amen en uit.
              gebruik dit forum verder op een positieve manier en laat deze zaak voor wat ze is.
              Groetjes
              http://www.vehe.be

              Comment


              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

                Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
                En hoe zit het dan met eerlijkheid tegenwoordig? Is het niet zo dat een mondeling contract ook bindend is of is dat allemaal maar kletspraat uit de cursus economie?

                Als je nog in volle onderhandeling bent met iemand dan ga je niet al die spullen verkopen achter zijn rug door en dan afkomen van "Ja maar nu heb ik er maar 41 meer over...stuur uw mensen maar met lege handen weg."

                Dat is echt geen stijl!!!! BAH!! (sorry maar voor die een keer roep ik dus toch)
                ik had me voorgenomen om hier NIETS te posten, ik vind het erover aan het gaan, maar ik wil geertjebeertje wel helpen met zijn rechtsvraag. inderdaad, een mondelinge overeenkomst is bindend. kijk maar naar de dagbladwinkel of zo, of de broodjeszaak. als je daar elke keer een handtekening moet zetten om iets te krijgen, amai dan. daarom dat een mondleinge overeenkomst ook bindend is. enkel is het bewijs dan wel moeilijk. het is zijn woord tegen het andere. daarom dat je rekeningen krijgt.........

                dit is niet de bedoeling he sven, dat je een rechtszaak zou aanspannen. bewijs is er wel (bekijk dit forum maar, 380 postings die een bewijs leveren), maar ik wil gewoon een antwoord geven op geertjebeertje zijn vraag

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

                  [MOD/OFF]
                  Tiens, ik heb toch ergens gehoord of gelezen dat er nu nog BD'rs bij deze leverancier de bewuste kaartjes aangeboden krijgen/kregen aan de prijs van 52Euro en achter de rug van Sven om en deze "zijn" verhaal doet aan deze mensen, klopt ditl??

                  Welk (soort)spelletje word hier gespeeld zeg, wil ik wel eens weten??

                  Ik heb ook een bestelling gedaan van 3 stuks en ben er alzo ook bij betrokken, ik voel me wel "gepakt" hoor...

                  En niet alleen daarom had ik graag een duidelijk antwoord gehad!
                  [MOD/ON]

                  Comment


                  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

                    als dit waar is, dan vind ik het toch ook allesbehalve. ik vind dat het dan ook tijd wordt dat we weten wie de 'leverancier' is. als bovenstaande post op waarheid berust, dan verdient die niet minder dan dat niemand op bd nog materiaal koopt bij die zeveraar (en daar kan sven niks aan doen hé, voor alle duidelijkheid)
                    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                    Comment


                    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door avatar
                      Is dit nu echt nodig al dat gezaag over wie was het, en het hoe en waarom.
                      Al dat gezaag? Als er nu eens onmiddellijk alles verteld wordt dan is er toch helemaal geen gezaag. Waarom wordt de naam van de leverancier verborgen gehouden???
                      Gallery: http://www.fotogallerij.be

                      Comment


                      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door rept
                        Al dat gezaag? Als er nu eens onmiddellijk alles verteld wordt dan is er toch helemaal geen gezaag. Waarom wordt de naam van de leverancier verborgen gehouden???
                        Ik mag juridisch gezien namelijk zijn naam niet bekend maken.

                        Nu is het maar eens aan de mensen die naar hem gegaan zijn en "zijn verhaal" gehoord hebben. Ik blijf hier niet alleen m'n nek uitsteken hé

                        mvg Sven

                        Comment


                        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                          Ik mag juridisch gezien namelijk zijn naam niet bekend maken.
                          en waarom niet...?

                          hier klopt toch iets niet imo...

                          Comment


                          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door w00ha
                            en waarom niet...?

                            hier klopt toch iets niet imo...
                            Het enige dat hier niet klopt is de betrouwbaarheid van een bepaalde handelaar. Als een gegeven woord al niets meer waard is, hoef ik alvast daar geen materiaal meer aan te schaffen. Maak je geen zorgen, vroeg of laat komt de naam wel bovendrijven.
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

                              Svenneke TOP jong voor hetgene gij hier al gepresteerd hebt.
                              Het had gewoon TOP geweest moest alles doorgegaan zijn.
                              Nen dikke proficiat.
                              Groeten.
                              KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
                              http://www.photopat.be

                              Comment


                              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door paepke
                                Svenneke TOP jong voor hetgene gij hier al gepresteerd hebt.
                                wat is er gepresteerd...?

                                Comment

                                Working...
                                X