Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    Oorspronkelijk geplaatst door Tom
    Mic, het feit dat ik dit post bewijst dat ik toch niet van plan ben weg te blijven.
    Oef was al bang.

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      Amaai, gisteren en vandaag heb ik tientalle mails en pmmekes gekregen. Dit moet toch een bewijs zijn dat ik ergens gelijk had? Dat er wel degelijk iets moet veranderen?
      Ik heb deze knipsels weggehaald.. omdat ze idd kwetsend kunnen overkomen voor sommige mensen.. en dit is 't laatste wat ik wil. Daarom delete.

      Echt pakkend idd. Bedankt vrienden! en dat meen ik.
      Nogmaals allemaal dikke merci voor deze ondersteuning.
      Het heeft dus wel iets uitgehaald door met mijn vuist op tafel te slaan. Er is toch iemand wakker geworden. En hopelijk gaan ze deze scheefgegroeide situatie rechttrekken.
      Op de SD van Antwerpen, de motoren Sd, zei Jaja nog tegen mij: "Een SD coördinator moet er komen, iemand die alle SD's in 't oog houd"
      Hij had gelijk... Maar zoiets of iemand is er helaas nooit gekomen. Maar 't is nooit telaat he?
      Last edited by mic; 25 augustus 2005, 00:08.

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        Oorspronkelijk geplaatst door Triker
        Euh Tom, ben jij als organisator niet de aangwezen persoon om de security op dat moment op de juiste plaats of plaatsen te wijzen? Tenslotte kennen jullie als organisatie de locatie beter dan de 'security'

        Ik ken vele mensen wel persoonlijk van BD, waaronder ook jullie waarover dit verhaal gaat. Het is heel simpel, haal adem, in en uit..... !! Het is zo makkelijk als het leven kan zijn. Maak van een mug geen olifant en geniet
        Mss wel, mss niet, feit is dat een ervaren iemand zelf dit initiatief zou nemen. Ook niemand anders heeft dit gedaan, en ik dacht toch dat er meerdere waren. Goed, daar heb je een punt .....

        Ikzelf zou op de verdieping met het gat zijn gaan staan, maar ondertussen was de chaos compleet (doordat de plattegronden niet klaar waren enz ....) zodat ik alsnog geprobeerd heb om iedereen de weg te wijzen en toch alles een beetje aan het rollen zou blijven (of ik daar in geslaagd ben laat ik in het midden). Trouwens, voor mij is dit terrein geen gevarenzone, voor ieder uit zijn doppend kijkend persoon eveneens niet denk ik. Een vloer instorten lijkt me een beetje al te diets in deze omgeving, en moest er dan toch al instortingsgevaar zijn, dan denk ik wel dat deze plaats niet toegankelijk is.

        Nu, wat ik hier op de foto's zie is onverantwoord. dat geef ik grif toe, maar als we zo gaan beginnen dan zou iedere SD verboden moeten worden. Want er is een SD in Gent, iemand valt in een gracht en verdrinkt. Of iemand valt van een trap en breekt zijn nek. Of het vliegtuig naar Ierland stort neer ..... Of herinneren jullie de eerste Moto SD nog, waarbij er iemand op dat signaalbord in de haven is geklauterd ?

        Mensen, we hebben duidelijk genoeg gehamerd op de gevaren op deze SD. Zelfs op de briefing zelf vlak voor aanvang, toen we AL WISTEN dat de mijngidsen niet beschikbaar waren, hebben we er DUIDELIJK op gewezen ......
        Nu ja, afgelasten konden we ook doen, maar daar is, en geloof me, geen woord over gewisseld.

        De terreinen kennen of niet, dat kon snel opgelost worden.

        Sommigen zullen mij nu een nare vent vinden, misschien ben ik dat ook wel op dit moment, maar ik steek geen hele dagen in het oplossen en organiseren van zulks, dat ik daarna van verschillende kanten commentaar hoor en dan nog een uitbrander annex preek van iemand wqar ik het nie van verwacht achteraf ....

        Het zal wel slijten, heel dit verhaal, en wss heel snel ook, want ik wil terug naar de vroegere gemoedelijkheid die hier heerste ......

        Voila, ik moest het kwijt.

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          En nu verder met fotografie ...... Heel de **** met TB zullen wij als volawssen mensen oplossen. Misschien is hij zelf geschrokken van hoe hij tekeer ging, of iets anders, iig dit BLIJFT NIE AANSLEPEN, daar kunnen jullie vanuit gaan ....

          Ik zal starten, niet van de SD, maar van gisteren, ook in Waterschei ......


          "Shiny happy people ....." heel toepasselijk .....

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            Tom, ik vind je geen "nare vent" je bent een toffe pee!

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Oorspronkelijk geplaatst door Tom


              "Shiny happy people ....." heel toepasselijk .....
              ooo, die is goed terecht gekomen... als we iedereen in Waterschei afgelopen zondag zo'n airbag onder hun k0nt hadden gebonden hadden ze van veel hoger mogen vallen. Dan zou ik geen schrik moeten gehad hebben.

              Comment


              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                Oorspronkelijk geplaatst door mic
                Idd, zelfs laten tekenen voor aansprakelijkheid helpt echt niets hoor.. De organisatie blijft altijd ten volle verantwoordelijk.
                Misschien zoals in A'dam in de Hippie tijd.
                Toen reed de politie op zaterdagavond ook door de stad met de mededeling "Er is vanavond GEEN happening op het Leidse Plein... ik herhaal ..GEEN"
                En zo wist iedereen wanneer er wat te doen was, nochtans was er NIKS georganiseerd (met dank aan de A'damse politie

                Misschien volgende keer hier ergens posten dat we NIET naar Ierland gaan op xx (dan is' t NIET georganiseerd en is 't iedereen voor eigen rekening)
                www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  Een van de redenen waarom BD geen verantwoordelijkheid neemt omtrent de organisatie van de Shooting Day kan worden verklaard door attachment in bijlage. Een privé-organisatie mag niet verward worden met een organisatie vanuit de vzw, al was het alleen maar voor de juridische verantwoordelijkheid. Het is niet omdat er x aantal bezoekers van dit forum deelnemen aan de Shooting Day, dat het daarom defacto een BD organisatie wordt. Blijkbaar werden er ook deelnemers geronseld via andere wegen (waar de organisators misschien niet van op de hoogte waren (of zijn)?

                  http://www.marktplaza.be/Modellendag...ei-1173293.php
                  Attached Files

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    Oorspronkelijk geplaatst door peter
                    Een van de redenen waarom BD geen verantwoordelijkheid neemt omtrent de organisatie van de Shooting Day kan worden verklaard door attachment in bijlage. Een privé-organisatie mag niet verward worden met een organisatie vanuit de vzw, al was het alleen maar voor de juridische verantwoordelijkheid. Het is niet omdat er x aantal bezoekers van dit forum deelnemen aan de Shooting Day, dat het daarom defacto een BD organisatie wordt. Blijkbaar werden er ook deelnemers geronseld via andere wegen (waar de organisators misschien niet van op de hoogte waren (of zijn)?

                    http://www.marktplaza.be/Modellendag...ei-1173293.php

                    Ben blij dat dat duidelijk is dat jullie geen verantwoordelijkheid willen dragen bij een SD

                    Dus bij deze hebben we dit punt gehad, dat het BD zich afzijdig houdt bij een Shooting Day georganiseerd door leden!!?
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      Heren,

                      ik vraag jullie met aandrang om de aanvallen die door een aantal huidige leden van het bestuur zeer persoonlijk worden aangevoeld te staken. Wij ervaren het op deze manier, zelfs als het zo niet bedoeld is.
                      Op dit ogenblik beraden 3 leden van het bestuur - waarvan er imho minstens 2 onmisbaar zijn over hun verder engagement.
                      Op deze manier komen we er niet. Tenzij er een verborgen agenda is, maar laat die dan ook maar weten.

                      En ja ik heb het heel vaak heel druk op mijn job, soms zelfs zo druk dat ik amper tijd heb voor BD.....ik hoop dat niemand mij dat verwijt....( voor die degenen die de uittreksels uit het mailverkeer met Mic gelezen heb).
                      Peter

                      http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                      http://www.photoblog.be/peterwarson

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                        En nu verder met fotografie ...... Heel de **** met TB zullen wij als volawssen mensen oplossen. Misschien is hij zelf geschrokken van hoe hij tekeer ging, of iets anders, iig dit BLIJFT NIE AANSLEPEN, daar kunnen jullie vanuit gaan ....
                        Hihi, mezelf quoten .....

                        Ik had idd beloofd om dit euvel en blijkbaar groot misverstand (annex verkeerde interpretatie) met TB snel uit te klaren, daar onze "vriendschap" langer dan vandaag bestaat en door 1 al dan niet stomme opmerking of misverstand verbroken zal worden .....

                        Bij deze , probleempjes opgelost na gesprekje ........

                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          Idd, deze donkere wolk is letterlijk opgelost nu.

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            Positief nieuws

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              hoi iedereen hier,

                              een beetje afwachtend heb ik hier de laatste dagen de verschillende posts gevolgd en nu vind ik wel dat we op een punt gekomen zijn om deze discussie af te sluiten en door te gaan met waarmee we eigenlijk bezig zijn nl : het proberen maken van "goei" foto's.

                              Erge dingen hadden kunnen gebeuren MAAAAAR .....zijn niet gebeurd en dus zoals Triker zei: eventjes nu diep in en uitademen en er terug tegenaan gaan.

                              Bekijk ook eens de positieve kant van de shoot in Waterschei:
                              - 70 fotografen aan een gemiddelde van 600 foto's = 42000 !!!!! foto's
                              - zowel voor de fotografen als voor de modellen een plezante namiddag
                              - prachtige lokatie
                              - mooi weer
                              - organisatie
                              - enz............

                              Als ik zo de laatste posts tov Mic zie zijn hier toch een groot aantal mensen aanwezig die mijn mening beamen,dus mensen: beiden beentjes terug op de grond, alles relativeren, kritiek mag en moet ( kunnen we alleen maar van leren)

                              Gewoon in de toekomst de kwestie " VEILIGHEID " opnemen in een te organiseren SD en we kunnen er terug tegenaan voor een paar jaartjes


                              groetjes

                              Alex
                              Canon 300d ; bg-E1 ; kitlens ;canon 100mm 2.0 en 50 mm 1,8 II ; Metz 54 MZ-3

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                                Bij deze , probleempjes opgelost na gesprekje ........
                                ai jammer...dat had je verloren tuinkaboutert

                                mvg,
                                Z900
                                Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                                Comment

                                Working...
                                X