Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

Hoogstwaarschijnlijk ga ik ook mee naar Amsterdam. Omdat het op zaterdag is moeten er de nodige strings gepulled worden... Mijn definitief besluit laat ik voor 1 oktober weten. Je hoeft me niet voor het eten mee te rekenen.
    Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

Comment

Hoi, ik blijf wel in de buurt, maar eet niet in het Cafe Grande mee. (Ik pak een double-whopper bij de buren... )
      Groets, Gerhard
      Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

@thor
        thnx 4 reminding

Gaarne eet ik mee en ik lust alles wel, maar doe toch maar menu 1.
        Ons bent zuunig, ons bent hollander.

Groetjes
        André Barnier
        SONY DSC RX10IV 24-600mm
        http://www.pbase.com/abarnier

Comment

Jemig, wat zijn jullie allemaal weer "zuunig"
          Als ik mee-eet ga ik voor 2 of 3. Voor menu 1 kom ik mijn bed niet uit

Even serieus: waarom kun je de boel niet in twee "groepen" splitsen dan?
          Eén groep met menu 1 en één groep met een ander menu.
          Als het restaurant het van tevoren maar weet dan lijkt het me dat het ze verder niet zoveel uitmaakt.
          Vraag voor mij part aan iedereen van tevoren precies wat ze willen eten binnen een menu. Dat is nog gemakkelijker.

Zo niet.... nou ja, dan eet ik wel aan een tafeltje verderop
          Last edited by Jacki; 9 september 2004, 22:58. Reden: aanvulling
          Meer foto's op Mukblog

Comment

Ik zal dus ook present zijn in Amsterdam. Ik kan meerijden met Sven en Kat. Voor mij mag het menu 1 zijn.

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacki
              Jemig, wat zijn jullie allemaal weer "zuunig"
              Als ik mee-eet ga ik voor 2 of 3. Voor menu 1 kom ik mijn bed niet uit

Even serieus: waarom kun je de boel niet in twee "groepen" splitsen dan?
              Eén groep met menu 1 en één groep met een ander menu.
              Als het restaurant het van tevoren maar weet dan lijkt het me dat het ze verder niet zoveel uitmaakt.
              Vraag voor mij part aan iedereen van tevoren precies wat ze willen eten binnen een menu. Dat is nog gemakkelijker.

Zo niet.... nou ja, dan eet ik wel aan een tafeltje verderop
              Ik heb niemand veplicht om voor menu 1 te kiezen
              Heb nog even contact opgenomen , en dit is wat ze me vertelden :

"De menu's worden gerserveerd vanaf 12 personen. Per gezelschap is maar een van de keuzemenu's mogelijk" Dus als er nog mensen van menu willen veranderen , feel free , dan zal ik mededelen dat we in meerdere groepen komen, maar zoals ik het nu begrijp , zal ik dan wel twee of meerdere groepen van 12 personen moeten hebben
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

W8!!!!!!

We laten je vanavond weten wat we willen eten ...
                Hopelijk zijn we nog op tijd om dit door te geven, was de uiterlijke datum daarvoor even uit het oog verloren ...
                Sam greetzzzzzzz U
                -------------------------------------------
                Never apologize for showing feeling.
                When you do so, you apologize for the truth.
                Canon Stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
                  Ik heb niemand veplicht om voor menu 1 te kiezen
                  Heb nog even contact opgenomen , en dit is wat ze me vertelden :

"De menu's worden gerserveerd vanaf 12 personen. Per gezelschap is maar een van de keuzemenu's mogelijk" Dus als er nog mensen van menu willen veranderen , feel free , dan zal ik mededelen dat we in meerdere groepen komen, maar zoals ik het nu begrijp , zal ik dan wel twee of meerdere groepen van 12 personen moeten hebben
                  Ah ok... Aangezien er al 16 mensen voor menu 1 hebben gekozen, roep ik bij deze iedereen die nog niet heeft gekozen op menu 2 of 3 te kiezen

Nog een ander vraagje trouwens (hoewel ik niet wil zeuren hoor), waarom moet je nu al weten wie wat eet? De SD is pas over vijf of zes weken....
                  Of was dat een eis van het restaurant?
                  Mag ik tot zondagavond uitstel??
                  Meer foto's op Mukblog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacki
                    Ah ok... Aangezien er al 16 mensen voor menu 1 hebben gekozen, roep ik bij deze iedereen die nog niet heeft gekozen op menu 2 of 3 te kiezen

Nog een ander vraagje trouwens (hoewel ik niet wil zeuren hoor), waarom moet je nu al weten wie wat eet? De SD is pas over vijf of zes weken....
                    Of was dat een eis van het restaurant?
                    Mag ik tot zondagavond uitstel??
                    je zeurt niet hoor , helemaaaal niet Had deze datum gekozen , omdat ik er van uit ging , dat het vinden van een geschikte lokatie een megaklus zou worden. Dat bleek achteraf dus mee te vallen. Echter , als ik over een paar dagen naar amsterdam ga , wil ik wel precies weten hoeveel mensen er mee gaan eten , ik ga dan namelijk ook meteen de definitief vastleggen en dus reserveren.( beter te vroeg dan te laat ) Vandaar dat ik de mensen een paar weken de tijd heb gegeven om te beslissen of ze wel of niet mee-eten. Lijkt me dat de mensen het nu toch wel weten.

*update*

Inschrijving is verlengt tot 23 September a.s , dus als je nog mee wilt eten , graag even bekend maken welk menu je uiteindelijk wilt hebben
                    Last edited by Hanske; 13 september 2004, 13:49.
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Hanske,
                      op de valreep: de kogel is door de kerk:
                      ik doe mee en eet mee (menu 3 als dat gaat; ne mens verjaart maar éénmaal per jaar )...
                      http://www.digifotofreak.nl

Comment

Hoop tegen dan mijn nieuwe aanwinst al te hebben...
                        http://www.digifotofreak.nl

Comment

Hmmm, wat het eten betreft ... onze maagjes protesteren bij het vernemen van de mogelijke menu's - dus, wat het eten betreft, hoef je met ons geen rekening te houden. We zijn sowieso al niet zo'n grote eters dat we 's avonds een heel menu opkunnen, en we houden eigenlijk meer van wat lichter verteerbaar eten ... Maar, we gaan toch zeker ergens lekker uit eten in A'dam hoor We willen wel meekomen om te aperitieven, als dat kan
                          Sam greetzzzzzzz U
                          Never apologize for showing feeling.
                          When you do so, you apologize for the truth.
                          Canon Stuff

Comment

Ik weet nog steeds niet of ik mee kan/ga, dus met het eten hoef je met mij geen rekening te houden.
                            Groeten,
                            Rutger

Comment

leuk, zo'n poll

wie is die ene troeten, die
                              Kan het nog wat later?
                              ingevuld heeft?

euh, sorry hee, hanske.
                              'k weet nog niet of ik alleen kom,
                              of ook ineens ergens blijf overnachten.

Comment

omdat SD Zoo Antwerpen niet gaat lukken, willen Briggy en ik wel naar SD Amsterdam toekomen, alleen doen wij WEL Artis aan. We zouden dan 's avonds graag mee eten, maar ik zie net dat we te laat zijn voor 2x menu 1..... Lezend dat de buren Whoppers serveren is dat geen ramp en zouden we wel graag komen babbelen met de andere BD'ers.

Comment

Working...
                                X