Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door maturin
    Hou wel rekening met gedraal
    Doe ik ook , als de route 2 uur duurt , trek ik er 5 voor uit
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Eindelijk Amsterdam. Eens even kijken.... Nee, er staat nog niets in mijn agenda voor de 23e dus voorlopig kunnen jullie me toevoegen... Mits het geen groep van 60 man wordt
      Last edited by Jacki; 28 augustus 2004, 22:53.
      Meer foto's op Mukblog

Comment

Lap, mijn echtgenote moet dat WE werken .
        Ze gaat toch kijken of ze geen verlof kan nemen zaterdag. Misschien lukt het dan toch...
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Hanske, ik wil me niet bemoeien en is zeker goed bedoeld, maar en ik citeer u;
          "Teneinde om zeker te weten hoeveel er mensen komen eten , en daar op in te spelen , sluit de inschrijving voor de mensen die mee willen eten op 10 September a.s Dus inschrijven kan na die datum nog wel , maar dan niet meer voor het eten. De definitieve sluiting van de inschrijving zal zijn op 1 Oktober !! ......"

Is dat niet extreem vroeg en nodig om zo erg vroeg reeds af te sluiten voor het eten + de inschrijving, zeker dat de leden nog niet eens weten waar en wat er te eten is...

De grote moeilijkheid op een SD (en voor u) zal het vinden zijn van een geschikt restaurant, qua zitplaatsen, prijs en functionele ligging.

Daarom adviseer ik u nu dringend en als eerste een geschikt rest. te "vinden" dat reeds aan deze voorwaarden voldoet.

De meeste restaurant('k spreek van ervaring) zien niet graag een groep groter dan 15 man komen omdat zij niet voorzien zijn om grotere aantallen aan te kunnen.

Als je het dan weet, kan je de gegevens hier op BD zetten en hebben wij een keuze, ja, neen, wat, enz... En jij weet dan met hoeveel je terecht moet kunnen.

Hou ook rekening dat de meeste mensen van erg ver 200 a 300Km! moeten komen en reeds wat moe, dorstig (toilet?) en mischien reeds honger hebben.

Comment

Hallo Hanske

Helaas kunnen we niet mee, ik moet dat weekend werken, we vinden het wel jammer.

Groetjes NoName en Coby
            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
            www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
              Hanske, ik wil me niet bemoeien en is zeker goed bedoeld, maar en ik citeer u;
              "Teneinde om zeker te weten hoeveel er mensen komen eten , en daar op in te spelen , sluit de inschrijving voor de mensen die mee willen eten op 10 September a.s Dus inschrijven kan na die datum nog wel , maar dan niet meer voor het eten. De definitieve sluiting van de inschrijving zal zijn op 1 Oktober !! ......"

Is dat niet extreem vroeg en nodig om zo erg vroeg reeds af te sluiten voor het eten + de inschrijving, zeker dat de leden nog niet eens weten waar en wat er te eten is...

De grote moeilijkheid op een SD (en voor u) zal het vinden zijn van een geschikt restaurant, qua zitplaatsen, prijs en functionele ligging.

Daarom adviseer ik u nu dringend en als eerste een geschikt rest. te "vinden" dat reeds aan deze voorwaarden voldoet.

De meeste restaurant('k spreek van ervaring) zien niet graag een groep groter dan 15 man komen omdat zij niet voorzien zijn om grotere aantallen aan te kunnen.

Als je het dan weet, kan je de gegevens hier op BD zetten en hebben wij een keuze, ja, neen, wat, enz... En jij weet dan met hoeveel je terecht moet kunnen.

Hou ook rekening dat de meeste mensen van erg ver 200 a 300Km! moeten komen en reeds wat moe, dorstig (toilet?) en mischien reeds honger hebben.
              Dank je voor de tips Teddy-Bear . Het eten zal idd een groot probleem worden , vandaar dat ik daar ruim de tijd voor wil nemen . Als ik echter de keuzemogelijkheid om mee te willen eten , verleng tot b.v 1 Oktober , en ik dus dan pas weet voor hoeveel mensen er blijven eten , ben ik denkelijk te laat. En op voorhand al bespreken voor b.v 40 personen , terwijl er achteraf maar 20 blijven eten , dat schiet ook niet echt op . Was ook niet van plan om zomaar ergens binnen te vallen , maar vooraf dus al te bespreken Dat ga ik dus na 10 september doen , als ik met enige zekerheid kan zeggen hoeveel mensen er blijven eten. Voor die tijd , zal ik nog een poll in elkaar willen steken , over wat de mensen graag willen eten ( vlees , vis , patat , vegetarisch etc etc ) Pas als ik dit soort gegevens heb , kan ik verder plannen. Dus , alleen voor het eten sluit de inschrijving op 10 september. Mensen die na die datum mee willen , zijn van harte welkom , maar mee eten zal dan niet meer gaan ( tenzij ze zelf een leuk restaurant binnen wandelen natuurlijk )
              Last edited by Hanske; 29 augustus 2004, 17:54.
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II

Comment

hey hanske: op zo'n etentje en een borreltje in amsterdam zou ik ook wel eens durven komen piepen.

overdag blijf ik meestal spoorloos, maar zodra de nacht valt, voel ik mij overal snel thuis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ravasjol
                  hey hanske: op zo'n etentje en een borreltje in amsterdam zou ik ook wel eens durven komen piepen.

overdag blijf ik meestal spoorloos, maar zodra de nacht valt, voel ik mij overal snel thuis.
                  Zal niet in de nacht zijn , maar in de late namiddag / vroege avond ( denk ik )
                  Maar ik zet je erbij voor het eten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
                    Zal niet in de nacht zijn , maar in de late namiddag / vroege avond ( denk ik )
                    Maar ik zet je erbij voor het eten
                    hihi: 't zal voor een vroeg ontbijt zijn dus

Comment

Jazekers, Amsterdam zal onze vijfde SD zijn!

K@rel en ook Annick mag je noteren voor de wandeling en het eten..
                      Is this the real life? Is this just fantasy?
                      Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Joost laat nog even weten ook mee te willen eten .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear

Misschien mag ik hier op reageren TB,

Het verzamelpunt op Perron TWEE van het CS heb ik niet zómaar voorgesteld, want daar bevindt zich (letterlijk) naast de Koninklijke Wachtkamer een BurgerKing en de toiletten. Dus daar kan al het nodige 'geregeld' worden

Edit: Perron Eén moet zijn Twee!!
                          Last edited by Thor; 30 augustus 2004, 23:04.
                          Groets, Gerhard
                          Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Kunnen wij (ik en Anne-Marie) ook mee en gevoederd worden? Het komt (bijna zeker) in orde met haar werk.

PS: Een tip voor diegenen die een simpel en goedkoop hotel zoeken. Kijk eens op
                            Hoel Formule 1 (42,- € voor een kamer tot 3 personen, ontbijt apart te verkrijgen) Pas op, je moet hier geen luxe verwachten, dit zijn van die passage-hotels: kamer met een dubbelbed en een éénpersoons stapelbed, wasbekken en TV. WC en douche gemeenschappelijk op de gang.
                            Wij hebben deze keten al enkele keren gebruikt als tussenstop op weg naar of van vakantie.
                            Groetjes,
                            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Kat ook voor eten he!

Btw nen dikken merci aan Sven voor de lift!!
                              http://katrijn.fotopic.net
                              Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

Comment

@Hanske

We weten nu wel dat het zou doorgaan op 23 oktober, maar om welk uur worden we verwacht ?
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’être heureux

Comment

Working...
                                X