Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
    omdat SD Zoo Antwerpen niet gaat lukken, willen Briggy en ik wel naar SD Amsterdam toekomen, alleen doen wij WEL Artis aan. We zouden dan 's avonds graag mee eten, maar ik zie net dat we te laat zijn voor 2x menu 1..... Lezend dat de buren Whoppers serveren is dat geen ramp en zouden we wel graag komen babbelen met de andere BD'ers.
    We komen elkaar vanzelf dan wel tegen lijkt me Je weet waar we 'savonds te vinden zijn
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Hanske,

Je mag mij ook op de lijst zetten

Canon 550D/RS60-E3/Canon 70-300 DO IS/Canon 24-105 F4 IS/Sigma 150mm EX Macro/Sigma EF-500 DG ST

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willo72
        Hanske,

Je mag mij ook op de lijst zetten
        Bij deze sta je er ook op
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II

Comment

Je mag me ook op de lijst zetten van de komers (1 pers.), graag menu 1 (biefstuk) als het nog kan... Ik rij mee met peter&petra of met sven of ik rij zelf...

groeten,
          wim
          Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
            Gaarne wil ik van diegene die blijven eten , weten welk menu er gewenst is
            Kan'k nog kiezen? Menuutje 2 dan maar!

Comment

Normaal gesproken ben ik een man van mijn woord , en zou ik eigenlijk geen eters meer toe moeten laten , omdat de sluiting voor het eten op 10 september j.l was. Echter , daar ik nog niet in A'dam geweest ben voor het definitief doorgeven van het aantal eters , zal ik de resterende aanvragen nog honoreren Echter , en dat benadruk ik met klem : Ik ga op 23 september a.s naar amsterdam om een en ander te regelen , dus verleng ik hierbij de inschrijving van de eters tot die datum. NA die datum , geen uitzonderingen meer , dan kunnen er dus geen mensen meer mee-eten

Comment

@hanske

Ik vind dit enorm tof, het vele werk dat je hierin pompt. Nu, ik heb gemerkt dat er mensen zijn die via deze thread hebben gemeld dat ze blijven eten, alhoewel ze nog als niet-eter staan genoteerd.
                vb is sven060483 die melde te blijven eten, menu 1
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wimvan
                  @hanske

Ik vind dit enorm tof, het vele werk dat je hierin pompt. Nu, ik heb gemerkt dat er mensen zijn die via deze thread hebben gemeld dat ze blijven eten, alhoewel ze nog als niet-eter staan genoteerd.
                  vb is sven060483 die melde te blijven eten, menu 1
                  Klopt helemaal , had ik per ongeluk over het hoofd gezien , tis ook zo druk Heb hem er meteen bijgezet. Tnx
                  Zal uiteraard voor ik naar a'dam ga alles nog een keer nalezen , om zeker te weten dat niemand daar verhongerd Mocht ik er echter nog meer vergeten zijn , please let me know
                  Last edited by Hanske; 13 september 2004, 14:16.

Comment

Hallo,
                    kunnen jullie mij en mijn vrouw ook inschrijven, want Amsterdam willen we echt wel eens mee maken.
                    Wij blijven echter niet eten s' avonds, wegens een te lange terug reis, en s' anderendaags vroeg al onze kinderen moeten gaan halen.
                    Waarschijnlijk nemen wij de trein, maar ik lees dat er mensen van Leuven zijn die met de auto willen gaan. Misschien kunnen we iets regelen, ik wil eventueel ook wel met de auto rijden, maar denk er aan dat parkeren daar niet makkelijk is.
                    Wij zijn van Tessenderlo, Limburg.
                    Laat maar iets horen.

Comment

Je mag er mij en mijn vriendin (Hilde) ook bij zetten.
                      We blijven ook de menu I eten (2x vis).

Eindelijk kunnen we nog eens een SD meedoen !!

Er zijn ook nog 2-3 plaatsen vrij voor vertrek vanuit Gent. Mail me indien je mee wil.

EDIT 15-09
                      We zullen toch niet kunnen deelnemen aan deze SD. Zie ook mijn post verder.
                      Kunnen uiteraard dan ook niemand meenemen. Sorry...
                      Last edited by Dama; 15 september 2004, 12:11.
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama
                        Je mag er mij en mijn vriendin (Hilde) ook bij zetten.
                        Hehe, d'n Dama zie. En niet alleen... Heeft je vriendin ook al de microbe te pakken?

peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Drummerstaf
                          Hallo,
                          kunnen jullie mij en mijn vrouw ook inschrijven, want Amsterdam willen we echt wel eens mee maken.
                          Wij blijven echter niet eten s' avonds, wegens een te lange terug reis, en s' anderendaags vroeg al onze kinderen moeten gaan halen.
                          Waarschijnlijk nemen wij de trein, maar ik lees dat er mensen van Leuven zijn die met de auto willen gaan. Misschien kunnen we iets regelen, ik wil eventueel ook wel met de auto rijden, maar denk er aan dat parkeren daar niet makkelijk is.
                          Wij zijn van Tessenderlo, Limburg.
                          Laat maar iets horen.
                          Parkeren zou geen probleem mogen zijn , zie punt 1 in mijn topic

Parkeren SD Amsterdam

Comment

Bedankt voor de uitleg, ik zal dat van het parkeren waarschijnlijk over het hoofd gezien hebben....

Comment

Vorig jaar heb ik in Hotel Arena geslapen. Een prima hotel met ruime kamers net buiten het centrum goed te bereiken met het openbaar vervoer. Kosten tussen de 100 en 175 euro voor een 2 persoons kamer. Zover ik kon zien werd er op de site aangegeven dat er voor 23 op 24 oktober nog kamers vrij waren.
                              Suc6
                              Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
                              Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Comment

LOL
                                Daarvoor breng ik ze mee... Je weet maar nooit he ?
                                Oorspronkelijk geplaatst door peter
                                Hehe, d'n Dama zie. En niet alleen... Heeft je vriendin ook al de microbe te pakken?

peter
                                www.damafoto.be
                                Facebook Damafoto

Comment

Working...
                                X