Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

Hallo Hanske,

Kunt u ons nog schrappen van de eterslijst ?
    Na de SD moeten we eigenlijk op zoek gaan naar ons hotel. Als we dit maar pas doen na het eten, zouden we misschien wel te laat zijn om nog in te checken.

Bedankt !
    Nikon D70

Comment

Wie kan ons een camper-standplaats adviseren in de buurt van Amsterdam voor 22 en 23 okt. (niet alle campings zijn dan nog open !) ?
      Met een simpele veilige standplaats zijn we best tevreden. Het mag zelfs een stukje van je eigendom zijn (tuin of inrit) als het maar niet te ver van Amsterdam is! Uiteraard tegen een vergoeding!

Comment

Deze 2 campings zijn dan nog wel open:

Beide ongeveer 20 min van centrum Amsterdam

http://www.campingzeeburg.nl/index.html Hele drukke beetje alternatieve camping waar veel jongeren komen

http://www.gaaspercamping.nl/ Deze ken ik alleen van naam kan er dus verder niets zinnigs over vertellen

Comment

Bedankt Marjo, dat is dus weer een probleempje minder!

Comment

Hoi Hanske, ik las in je eerste post dat het plan is om vanaf het Centraal Station met het openbaar vervoer naar het centrum van Amsterdam te gaan, maar het is ook zeer goed te lopen hoor. Zo'n 5 minuutjes gok ik, dan sta je al op de Dam. Misschien scheelt dat geld en moeite? Veel plezier op de shooting day.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evelien
              Hoi Hanske, ik las in je eerste post dat het plan is om vanaf het Centraal Station met het openbaar vervoer naar het centrum van Amsterdam te gaan, maar het is ook zeer goed te lopen hoor. Zo'n 5 minuutjes gok ik, dan sta je al op de Dam. Misschien scheelt dat geld en moeite? Veel plezier op de shooting day.
              Nee , als je goed gelezen had , had je kunnen lezen , dat ik vanaf de Amsterdam Arena , samen met de groep automobilisten die daar dan kan parkeren , met het openbaar vervoer kom naar het Centraal Station... Dat is iets verder dan 5 minuten lopen Vanaf perron 2 gaan we dan als gehele groep het centrum van Amsterdam in. En even voor de duidelijkheid , ben geboren en getogen amsterdammer , en ken de buurt daar als mijn broekzak
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Ik had uit je verhaal opgemaakt dat je vanaf het Centraal Station met het openbaar vervoer naar het centrum zou gaan, omdat er eerst staat:

Voor mensen die met de trein willen komen , stel ik voor ( na een tip van Thor) om te verzamelen op perron 2 van het Centraal Station in Amsterdam. De groep met mensen die met de auto zijn gekomen , komen dan onder begeleiding van mij , naar Perron 2 toe , om vandaar als complete groep verder te gaan .........

En dan:

Nadat we allemaal verzameld zijn , zullen we per openbaar vervoer naar het centrum van Amsterdam gaan.

Sorry voor het misverstand, ik bemoei me nergens meer mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evelien
                  Ik had uit je verhaal opgemaakt dat je vanaf het Centraal Station met het openbaar vervoer naar het centrum zou gaan, omdat er eerst staat:

Voor mensen die met de trein willen komen , stel ik voor ( na een tip van Thor) om te verzamelen op perron 2 van het Centraal Station in Amsterdam. De groep met mensen die met de auto zijn gekomen , komen dan onder begeleiding van mij , naar Perron 2 toe , om vandaar als complete groep verder te gaan .........

En dan:

Nadat we allemaal verzameld zijn , zullen we per openbaar vervoer naar het centrum van Amsterdam gaan.

Sorry voor het misverstand, ik bemoei me nergens meer mee
                  Oeps , zie nu pas dat je gelijk hebt , mijn nederige excuses. Las het voor de zekerheid nog even na. Was al weer zo'n tijd geleden dat ik dat geschreven had Maar het is idd niet de bedoeling dat we met het openbaar vervoer naar het centrum gaan ........Bij deze dus aangepast
                  Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II

Comment

Sorry...moet helaas doorgeven dat ik niet meer mee ga.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stallion
                      Sorry...moet helaas doorgeven dat ik niet meer mee ga.
                      jammer .... Schrap ik u weer van de lijst af

Comment

Hi everybody.
                        Met pijn in het hart en in de enkel heb ik Hanske daarnet laten weten dat ik moet afzeggen voor deze SD.
                        Einde augustus kwam ik verkeerd neer na een atletische sprong in de badmintonclub (niet te luid lachen Wunjo en Amica) en scheurde mijn gewrichtsbanden in mijn enkel.
                        Ben intussen al een week of 2 uit het gips, maar allesbehalve de "oude".
                        Vandaar dat jullie hier niet zoveel foto's zien van mij de laatste weken.
                        Durf niet hopen dat ik voldoende hersteld zal zijn om een SD in A'dam te doorstaan, dus geef ik maar forfait.
                        Hoop dat jullie allemaal een stukje extra in mijn plaats genieten: een fijne SD gewenst!!!
                        http://pieterbie.skynetblogs.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pieterbie
                          Hi everybody.
                          Met pijn in het hart en in de enkel heb ik Hanske daarnet laten weten dat ik moet afzeggen voor deze SD.
                          Einde augustus kwam ik verkeerd neer na een atletische sprong in de badmintonclub (niet te luid lachen Wunjo en Amica) en scheurde mijn gewrichtsbanden in mijn enkel.
                          Ben intussen al een week of 2 uit het gips, maar allesbehalve de "oude".
                          Vandaar dat jullie hier niet zoveel foto's zien van mij de laatste weken.
                          Durf niet hopen dat ik voldoende hersteld zal zijn om een SD in A'dam te doorstaan, dus geef ik maar forfait.
                          Hoop dat jullie allemaal een stukje extra in mijn plaats genieten: een fijne SD gewenst!!!
                          Idd heel jammer dat je er niet bij kunt zijn ........ Vanaf deze plek ( nogmaals) van harte beterschap gewenst !!

Comment

• Slecht nieuws!!!

Hallo,

Slecht nieuws!!!

Eerst ging ik mee, dan misschien niet omdat ik kon meerijden met iemand op Zolder en nu gaat de verkoop niet door van m'n lens. Dus kort gezegd:

Ik ga niet mee omdat ik geen lens heb.

mvg Sven en hopelijk tot de volgende

ps Hanske: Hopelijk kan jij m'n menu nog annuleren??

Comment

Sven 060483: Dus kort gezegd:

Ik ga niet mee omdat ik geen lens heb.
                              Sven, is er geen andere Nikonian die aanwezig is op de SD en die jou voor die dag een lens in bruikleen kan geven???
                              www.lowspark.nl

Comment

Hallo Hanske
                                is het nog mogelijk om voor 2 personen mee te gaan met het eten?,en dan voor menu 1

Groetjes NoName en Coby
                                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                                www.langenacker.nl

Comment

Working...
                                X