Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

    Lees regelmatig even dit topic door , het topic is ( ernstig) onderhevig aan veranderingen
    ------------------------------------------------------------------------
    Hanske : Algemene organisatie
    Marjo : Adviezen over overnachtingen
    ------------------------------------------------------------------------


    Zouden de mensen die met de Auto komen , inclusief de inzittenden , dit even aan mij kenbaar willen maken , zodat ik als ik bij de Arena ben , kan controleren of iedereen er is. Op aanvraag kunnen de deelnemers mijn GSM nummer krijgen

    Oke , het uiteindelijke aantal deelnemers is bekend. We gaan met 45 man Amsterdam onveilig maken

    AANVANGSTIJD !!!!

    Oke, een kleine meerderheid heeft aangegeven , dat het best iets vroeger zou kunnen. Daarom , lijkt het mij een goed plan , om tussen 10:00 en 12:00 uur in Amsterdam aan te komen. Ik zal voor de mensen die met de auto komen , om 10:00 uur aanwezig zijn bij de Amsterdam Arena. Als de mensen die met de trein komen, om 11:00 uur op Perron 2 kunnen zijn , dan kunnen we daarna als groep verder gaan. Ik neem express een speling , omdat er altijd factoren kunnen onstaan waardoor het later zou kunnen worden ( files , wegopbrekingen etc etc ). Maar de bedoeling is dus , dat we ongeveer om 12:00 uur vanaf het Centraal Station als groep gaan vertrekken.


    Ik heb inmiddels de route uitgezet , en ik denk dat ik er iets leuks van gemaakt heb. We zullen veel grachten zien , en diverse bekende gebouwen. Het is wel een aardige wandeling geworden , dus trek maar goede wandelschoenen aan . Het eten heb ik inmiddels ook doorgegeven. Dus alles is klaar om er een leuke dag van te maken. Nu alleen nog hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn ......Mochten de weergoden ons niet goed gezind zijn , zijn er voldoende mogelijkheden in Amsterdam om binnen te vertoeven b.v Madamme Tusseaud , Scheepvaartmuseum etc etc . Ik heb hier nog geen concrete plannen voor , maar we kunnen dat eventueel als groep ter plaatste wel besluiten , lijkt me ..... Laten we maar hopen dat het goed weer is ( in ieder geval droog weer )

    Voor diegene die niet tot Zaterdag willen wachten , heb ik de route in notedop even op papier neergezet ( Word document ) :

    Route SD Amsterdam

    Nog even een paar waarschuwingen voor op de dag zelf :

    1. Amsterdam is een grote stad , en helaas zijn daar ook mensen aanwezig die niet van andermans goederen kunnen afblijven. Wees dus allert.Stop de portomonee indien mogelijk in je binnenzak En let natuurlijk goed op je fotospullen.
    2. Kijk uit , als je onderweg iets wilt drinken , tijdens het uitstippelen van de route ging ik op de Dam ergens zitten en bestelde een grote cola , waavoor ik 5 euro moest betalen ......Let dus goed op de prijzen

    Denk dat ik nu alles voor de SD in orde heb , en kan jullie alleen nog maar een heel plezierige dag wensen . Mochten er toch nog vragen zijn , PM me dan of stel ze gewoon in dit topic Ik hoop dat alles goed verloopt , het is immers mijn eerste SD die ik organiseer ........ Aan mij zal het in ieder geval niet liggen

    Onderstaande personen gaan mee :

    ABarnier
    AG
    Annouschka
    BlackAdder ( komt naar de Arena )
    Deaneman
    Drummerstaf en echtgenote
    Emjeke
    Filmar en Anne-Marie
    Gerda en Leflamand
    Glaseye
    Hanske
    Havezet
    HV en Ineke
    Jacki en Erik
    Jamonadap
    JLP en echtgenoot
    Lut
    Mikekiwi
    Motordigitaal.
    Nightowl ( 2 personen) ( komt naar de Arena )
    NoName&Coby
    Rootje
    Sam Jae en Artanis
    Sammeke en Girly
    Seppuku
    Sjim en Jeejee.
    Sven ( komt naar de Arena )
    Tati ( komt naar de Arena )
    Thor
    Triker ( komt naar de Arena )
    Willo72
    Wim
    Wimvan
    Yammee ( komt naar de Arena )


    Deelnemers die mee gaan eten :

    ABarnier (menu 1 )
    Hanske (menu 1 )
    NoName&Coby ( Menu 1 )
    Annouschka (menu 1 )
    Lut (menu 1 )
    Sam Jae en Artanis (menu 1)
    Seppuku (menu 1 )
    Sven (menu 1 )
    Triker (menu 1 )
    Wim (menu 1 )
    Wimvan (menu 1 )
    Yammee ( Menu1 )


    Punt 1

    Voor de mensen die met de auto naar A'dam komen :
    Parkeren en verzamelen doen we bij de Amsterdam Arena. Ik zal om 10:00 uur aanwezig zijn. Omstreeks 11:00 uur vertrekken we dan met de metro naar het Centraal Station. Onderstaand een foto van de lokatie waar ik op jullie zal wachten.

    Parkeren

    Foto Ingang Noord A


    Voor mensen die met de trein willen komen , stel ik voor ( na een tip van Thor) om te verzamelen op perron 2 van het Centraal Station in Amsterdam. Het lijkt me handig om af te spreken voor het Grand Cafe Restaurant. De groep met mensen die met de auto zijn gekomen , komen dan onder begeleiding van mij , naar Perron 2 toe , om vandaar als complete groep verder te gaan .........

    Punt 2
    Iets over de dag zelf. Nadat we allemaal verzameld zijn , zullen we vanaf het Centraal Station een route gaan wandelen door het centrum van Amsterdam.
    Bekende gebouwen zullen we passeren : Westertoren , Paleis op de Dam etc etc .
    Wat Amsterdam ook leuk maakt , is de enorme collectie "vreemde vogels" die je onderweg tegen komt.

    Punt 3

    Er is inmiddels ook een geschikte lokatie gevonden voor het eten :

    Grand Cafe Restaurant Centraal Station

    Dit restaurant ligt dus op spoor 2 van het Centraal Station. Ideale lokatie dus ! Heb zojuist de menu's binnengekregen. En er kan dus voor 25 Euro gegeten worden.
    Echter , kan per groep maar een van de keuzemenu's gekozen worden.
    Maar men kan dan wel kiezen tussen vlees of vis ...

    Dit zijn de keuzemenu's en de bijbehorende prijzen :

    Menu 1 : 25 euro :

    - Soep van de dag of Dubbel getrokken runderbouillon
    - Gebakken kabeljauwfillet met mosterdsaus ofHollandse kogelbiefstuk met pepersaus.
    - Dame Blanche

    Menu 2 : 32.50 euro

    - Salade Caprese of Huisgemaakte pate in korstdeeg met een compote van cranberry's
    - Op de huid gebakken zeebaars met een mosterdsaus of getrancheerd varkenshaasje met Stroganoffsaus
    - Walnotenijs met slagroom

    Menu 3 : 38.50 euro

    - Salade met geitenkaas , zongedroogde tomaten en een zachte mosterdvinaigrette of lauwwarme spinaziesallade met tonijn of oosterse dressing
    -Botervis met een pesto-roomsaus ofTournedos met bearnaisesaus
    -Kleine omelet Siberienne
    - Koffie of thee.

    Bij de hoofdgerechten serveren ze Salade, groenten en twee soorten aardappel garnituur !
    48
    Tussen 11h00 en 12h00
    0%
    16
    Tussen 12h00 en 13h00
    0%
    8
    Mag zelfs nog vroeger
    0%
    22
    Kan het nog wat later?
    0%
    2
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/


  • #2
    Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

    Nice! De 25ste oktober staat gemarkeerd... als er nog mensen mee willen rijden vanaf Amersfoort dan volstaat een PB'tje.

    Comment


    • #3
      Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Joost
      Nice! De 25ste oktober staat gemarkeerd... als er nog mensen mee willen rijden vanaf Amersfoort dan volstaat een PB'tje.
      Sorry Joost , had me ff dom ( lees gruwelijk ) vergist in de datum , moest dus de 23e zijn ......
      Mijn oprechte excuses .............
      Last edited by Hanske; 26 augustus 2004, 22:01.
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

        Hallo Hanske,

        JLP neemt ook haar man mee naar de SD in Amsterdam als dat kan.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

        Comment


        • #5
          Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

          wo wo, dat is dit jaar nog! Hopelijk hebben ze in het Hôtel de Ville nog een kamer vrij

          Greetz

          Sam Jae

          Comment


          • #6
            Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

            Hola, hola.
            Graag, heel graag. Ik kom zeker, alleen.

            NU nog een goede ziel vinden met wie ik mee kan ...
            Allee, wie is er kandidaat om mij op te pikken in Buggenhout en met 's avonds weer eruit te gooien in datzelfde middelpunt van Vlaanderen ?
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae
              wo wo, dat is dit jaar nog! Hopelijk hebben ze in het Hôtel de Ville nog een kamer vrij

              Greetz

              Sam Jae
              In het hotel de ville misschien niet maar dit hotel met een geschiedenis wordt morgen weer officieel geopend en is misschien een leuk idee voor BD ers die een nachtje willen blijven slapen.
              http://www.oostelijkhavengebied.nl/handelsk/Lloyd.htm

              Comment


              • #8
                Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

                Count us in!!! Altijd fijn om weer 'ns in Amsterdam te zijn ...

                Sammeke & Girly

                PS: als we mee mogen natuurlijk
                Sam greetzzzzzzz U
                -------------------------------------------
                Never apologize for showing feeling.
                When you do so, you apologize for the truth.
                -------------------------------------------
                Canon Stuff

                Comment


                • #9
                  Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

                  Enne.. zou Katrijn met iemand meekunnen vanuit Gent?
                  http://katrijn.fotopic.net
                  Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

                    Sign Triker in
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

                      net ook in de ander post gereageerd:

                      "Ook ik sluet me as aud-Mokummer geleeijk àn, natuurlek. Motte we zekers doen!"
                      Ik heb ruim 25 jaar in Amsterdam gewoond in verschillende wijken, incl de Jordaan. 'k Ken de stad nog redelijk goed, en raadt daarom een ieder aan de trein te nemen, vanuit Antwerpen rijdt de Internationale trein, en de Thalys. Parkeren is echt te duur, c.q. onmogelijk in de binnenstad.
                      Tegenwoordig woon ik in Lelystad, zo'n 50 km van A'dam, en passeer dagelijks Ams-CS. Dat is een prachtig verzamelpunt, op Perron 1 bv. bij de Koninklijke Wachtkamer. 't is maar 'n hint.

                      Ik ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld! Top idee, Hanske!
                      Dus jazekers, ik kom ook!
                      Groets, Gerhard
                      Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

                        enig zicht op een definitieve datum, zodat ik iets kan boeken?

                        Greetz

                        Sam Jae

                        Comment


                        • #13
                          Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

                          Er staat toch 23 oktober

                          Comment


                          • #14
                            Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

                            Als ik vervoer en/of overnachting kan regelen, dan wil ik er ook graag bij zijn.

                            Comment


                            • #15
                              Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

                              Yep - noteer me maar. met 2 personen. Normaal met de auto vanuit Leuven voor geïnteresseerden ...
                              Last edited by nightowl; 27 augustus 2004, 15:08.
                              Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                              Comment

                              Working...
                              X