Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

Ik heb een tip voor alle deelnemers: ga niet de week ervoor nog sporten . Want... wat gebeurde er vandaag? Ging tennissen. Niet voor het eerst hoor . Na de eerste set (nipt verloren met 7-6 (5)) en voor het begin van de tweede gaat Joostje op een bal staan. Dat is *niet* goed voor je enkelbanden. Of, en zo ja, hoeveel er gescheurd en/of afgebroken is weet ik morgen pas (foto's maken doen ze liever door de week dan in het weekend en zo'n E.H. AIO weet ook maar heel weinig), maar beschadigd is het zeer waarschijnlijk wel. Ergo: met pijn in het hart (en vooral in de rechter enkel) zit ik volgende week op de bank in plaats van door Amsterdam te kunnen hobbelen . Sorry Hanske, ik zal ook niet mee-eten. Volgende keer beter!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
      Ja hoor , maar voor het avondeten ben je helaas te laat Voor de rest ben je van harte welkom . en ik zet je er op de lijst bij
      Oh dat avondeten is niet zo erg! Binnen een uur ben ik weer thuis vanaf Amsterdam
      >>>Canon Eos 300D<<<

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost
        Ik heb een tip voor alle deelnemers: ga niet de week ervoor nog sporten . Want... wat gebeurde er vandaag? Ging tennissen. Niet voor het eerst hoor . Na de eerste set (nipt verloren met 7-6 (5)) en voor het begin van de tweede gaat Joostje op een bal staan. Dat is *niet* goed voor je enkelbanden. Of, en zo ja, hoeveel er gescheurd en/of afgebroken is weet ik morgen pas (foto's maken doen ze liever door de week dan in het weekend en zo'n E.H. AIO weet ook maar heel weinig), maar beschadigd is het zeer waarschijnlijk wel. Ergo: met pijn in het hart (en vooral in de rechter enkel) zit ik volgende week op de bank in plaats van door Amsterdam te kunnen hobbelen . Sorry Hanske, ik zal ook niet mee-eten. Volgende keer beter!
        Auw !! Heel veel beterschap toegewenst ! Weet helaas wat het is om een blesure aan "sport" over te houden. Ben ooit een keer wezen skaten , om vervolgens ruim 2 maanden thuis te zitten met mijn knie
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
          Auw !! Heel veel beterschap toegewenst ! Weet helaas wat het is om een blesure aan "sport" over te houden. Ben ooit een keer wezen skaten , om vervolgens ruim 2 maanden thuis te zitten met mijn knie
          Zojuist de fotos laten maken. Gelukkig is het bot intact, maar de conclusie van de sportarts was: banden gedeeltelijk ingescheurd . Dit grapje gaat minimaal 6 weken duren... en dat terwijl we begin december nog een korte week naar NYC zouden gaan. Het is maar de vraag of ik tegen die tijd voldoende hersteld zal zijn om veel te kunnen lopen... .

Nou ja, veel plezier iedereen zaterdag met hopelijk wat beter weer!

Comment

Dit grapje gaat minimaal 6 weken duren... en dat terwijl we begin december nog een korte week naar NYC zouden gaan. Het is maar de vraag of ik tegen die tijd voldoende hersteld zal zijn om veel te kunnen lopen... .
            Mits een beetje geluk, net op tijd!
            Nu het voetje omhoog en voorzichtig zijn. Beterschap!

Comment

Ik heb een tip voor alle deelnemers: ga niet de week ervoor nog sporten . Want... wat gebeurde er vandaag? Ging tennissen. Niet voor het eerst hoor . Na de eerste set (nipt verloren met 7-6 (5)) en voor het begin van de tweede gaat Joostje op een bal staan. Dat is *niet* goed voor je enkelbanden!
              Aiai, sterkte ermee!!!
              Enne, volgende keer de ballen gewoon oprapen

Jacki, ook tennisser
              Meer foto's op Mukblog

Comment

Sporten is blijkbaar toch niet zo gezond.
                Pieterbie is ribbedebie door BD-confrontatie met bad of t minton en kan niet mee
                Joost is joost wezen met zijn tennis.

Verdikke, ik ga stoppen snel stoppen met mijn sport. Ik stop met schaken. Wie weet breek ik anders ergens mijn hersenpan.
                Soory makkers, kon het niet laten
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

Comment

Hanske, You've got private mail...

Nee nee, geen schrik, kheb niks gebroken
                  http://katrijn.fotopic.net
                  Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kat
                    Hanske, You've got private mail...

Nee nee, geen schrik, kheb niks gebroken
                    Guess what ? you've got a reply
                    Last edited by Hanske; 18 oktober 2004, 18:33.
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II

Comment

Hallo Hanske,

Wij komen met de wagen maar zetten die aan het hotel en komen van daar met het openbaar vervoer naar het station. Als deze op tijd rijd zouden we daar juist na 11.00 uur moeten aankomen.
                      Dus niet op ons wachten aan de Arena

Misschien wel nog tegen het WE een GSM-nummer(s) aan alle deelnemers doorgeven kwestie van problemen op het laatste ogenblik te kunnen melden. (hier of via PM)

Wij kijken er alvast naar uit...

Groetjes,
                      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FilMar
                        Hallo Hanske,

Wij komen met de wagen maar zetten die aan het hotel en komen van daar met het openbaar vervoer naar het station. Als deze op tijd rijd zouden we daar juist na 11.00 uur moeten aankomen.
                        Dus niet op ons wachten aan de Arena

Misschien wel nog tegen het WE een GSM-nummer(s) aan alle deelnemers doorgeven kwestie van problemen op het laatste ogenblik te kunnen melden. (hier of via PM)

Wij kijken er alvast naar uit...

Zal mijn GSM nummer op aanvraag leveren Wil hem niet zomaar op het internet gooien U krijgt dus de primeur
                        Last edited by Hanske; 18 oktober 2004, 18:39.

Comment

Hallo Hanske,

Wij spreken af aan het Centraal Station tegen 11u.

Wij logeren in een hotelletje in de Damstraat, pal in het centrum.
                          Wist ik veel ! Iemand een paar tips om de auto daar kwijt te raken ?

Groetjes
                          Nikon D70

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sjim
                            Hallo Hanske,

Wij spreken af aan het Centraal Station tegen 11u.

Wij logeren in een hotelletje in de Damstraat, pal in het centrum.
                            Wist ik veel ! Iemand een paar tips om de auto daar kwijt te raken ?

Groetjes
                            Ik zal tussen 11:00 en 11:30 uur bij het Censtraal Station aankomen.

Misschien heeft u hier iets aan met betrekking tot het parkeren ....

Parkeren in Amsterdam
                            Last edited by Hanske; 19 oktober 2004, 19:59.

Comment

Dank u voor de link, Hans

32 €/dag in een parkeergarage of 3,20 €/uur op straat !
                              Het zal dan maar een P+R worden. Olympiastadion en daar de tram op voor 5,50 €/24u. Je moet geen Hollander zijn om te weten wat te kiezen.

Tot zaterdag !
                              Nikon D70

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sjim
                                Dank u voor de link, Hans

32 €/dag in een parkeergarage of 3,20 €/uur op straat !
                                Het zal dan maar een P+R worden. Olympiastadion en daar de tram op voor 5,50 €/24u. Je moet geen Hollander zijn om te weten wat te kiezen.

Tot zaterdag !
                                Precies , en daarom had ik dus al het parkeren bij de Amsterdam Arena aanbevolen

Comment

Working...
                                X