Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD modellen 2 november 2003

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ik zal afkomen met mijn vriendin. Zij zal wel die dag de foto's nemen, want ze wil haar verdiepen in modellenfotografie.
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #17
      Heeft er al iemand gedacht aan attributen zoals een leuke moto of een oldtimer, kwestie van de set wat aan te kleden. Het is ook interessanter voor beginnende modellen. Zo alleen staan voor een rol achtergrondpapier is niet vanzelfsprekend.

      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #18
        Geen slecht idee, misschien kan iedereen zijn auto volladen met Attributen, stoelen - tafels - zetels - gordijnen enz..............
        BD0235BE

        http://www.pbase.com/macchap

        We do what we can with what we have and where we are

        Comment


        • #19
          Ik wil ook wel effe binnenspringen ... maar ik ga niet uit de kleren
          http://www.razziphoto.com/

          Comment


          • #20
            Originally posted by Hombre
            Heeft er al iemand gedacht aan attributen zoals een leuke moto of een oldtimer, kwestie van de set wat aan te kleden.
            Er zullen zeker wat apparte voertuigen aanwezig zijn, voor ieder wat wils En we beschikken ook over meerdere ruimtes om foto's te maken... maar we gaan eerst alle ideeen verzamelen en dan met de vrijwillergers een gezellig dagje brainstormen. Vervolgens komt er een plan van aanpak, want met zoveel mensen en attributen komt er het een en ander bij kijken. Maar wees gerust, dat is in goede handen Laat gerust specifieke ideeen horen, want hoe gekker hoe beter, maar wel binnen haalbare normen
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Triker
              Originally posted by Hombre
              Heeft er al iemand gedacht aan attributen zoals een leuke moto of een oldtimer, kwestie van de set wat aan te kleden.
              Er zullen zeker wat apparte voertuigen aanwezig zijn, voor ieder wat wils En we beschikken ook over meerdere ruimtes om foto's te maken... maar we gaan eerst alle ideeen verzamelen en dan met de vrijwillergers een gezellig dagje brainstormen. Vervolgens komt er een plan van aanpak, want met zoveel mensen en attributen komt er het een en ander bij kijken. Maar wees gerust, dat is in goede handen Laat gerust specifieke ideeen horen, want hoe gekker hoe beter, maar wel binnen haalbare normen
              Je weet het hee Gerben....in de mate van het mogelijke breng ik wat materiaal mee, en mijn studio-ervaring op anderen overbrengen is het minste wat ik kan doen na wat ik hier allemaal heb geleerd...ik breng ook een flitsmeter mee, want ik ga jullie vooral eerst leren licht meten ! Wat ik ook kan meebrengen is een Canvas (achtergronddoek), maar niet het ophangsysteem....maar daar vinden we wel wat op...

              hou me op de hoogte voor de brainstormsessie !

              Stef

              Comment


              • #22
                stef,

                ik heb een mobiel systeem laten maken, waar buizen in kunnen.
                ik kan ik uitzetten tot max. 3 bij 3 meter.
                kunnen 3 verschillende rollen op.
                anders plaats ik er wel een foto van.
                mvg
                gabriella
                Canon 300D en 350D
                canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                canon 20-35 usm

                Comment


                • #23
                  Originally posted by gabriella
                  stef,

                  ik heb een mobiel systeem laten maken, waar buizen in kunnen.
                  ik kan ik uitzetten tot max. 3 bij 3 meter.
                  kunnen 3 verschillende rollen op.
                  anders plaats ik er wel een foto van.
                  Fantastisch Gabriella...ik was niet van plan rollen papier mee te sleuren....maar we hebben dus zo'n canvas van 5m x 10m, speciaal als actergronddoek ontworpen...jouw buizensysteem zal dus perfect zijn om ook zo'n canvas op te hangen ! weer een probleem minder si !

                  Stef

                  Comment


                  • #24
                    vele handen maken licht werk!
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by razzi
                      Ik wil ook wel effe binnenspringen ... maar ik ga niet uit de kleren
                      ...........dan kom ik niet meer










                      Goe bezig Triker en Co

                      mvg,
                      Z900
                      Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                      Comment


                      • #26
                        stef,

                        systeem staat nu al op de lijst
                        mvg
                        gabriella
                        Canon 300D en 350D
                        canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                        canon 20-35 usm

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by gabriella
                          stef,

                          systeem staat nu al op de lijst
                          Thanks !

                          Stef

                          Comment


                          • #28
                            Wij, Sammeke en Girly, willen zeker komen maar we spelen wel geen model
                            Op een zondag gaat altijd voor ons, dus schrijf ons maar in
                            Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
                            -------------------------------------------
                            Girly
                            --------------------------
                            Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
                            --------------------------

                            Comment


                            • #29
                              Prachtig idee,

                              Ik heb nog nooit een modellenshoot meegemaakt en wil er dus zeker bij zijn! Ik kijk er al naar uit!
                              Romain
                              __Romain______________________________________________..

                              Comment


                              • #30
                                hallo,
                                Als die dag geregeld is van datum en zo

                                Zou het dan ook mogelijk zijn om een paar modellen mee te brengen voor de schootings om voor die mensen een plezier te doen.

                                Heb een paar mensen die dit wel zien zitten en daarom.
                                groetjes webboy

                                Comment

                                Working...
                                X