Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD modellen 2 november 2003

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ge zijt me voor,Hombre.
    Over de locatie moet ge je geen zorgen maken.Deze ligt vlak naast de autosnelweg en zie je liggen vanaf de snelweg tussen Geel-West en Geel-Oost (E313) (geen grap deze keer hoor ).Je hoeft helemaal niet in Geel-centrum of andere moeilijke toestanden te zijn.Maar de organisatoren zullen je dat nog wel doorgeven.
    Danny's Photosite

Comment

he roadrunner,als men van de autostrade komt,kunnen we ze eerst naar rechts sturen om den tjechische apperitief bij u thuis te komen drinken.kwestie van ni te zenuachtig te zijn met al die knappe modellen!

Comment

Originally posted by kodoal
        he roadrunner,als men van de autostrade komt,kunnen we ze eerst naar rechts sturen om den tjechische apperitief bij u thuis te komen drinken.kwestie van ni te zenuachtig te zijn met al die knappe modellen!
        Ja,maar mijn huizeke is te klein voor al dat volk vrees ik.Het is een ganse organisatie geworden precies.Goed gedaan,Kodoal!
        Danny's Photosite

Comment

Triker...

als all-round-medewerker....dan mag ik toch ook wel eens wa fotokes pakken hè?
          some toys 4 big boys
          http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

voila den datum is geweten!!
            nu kunnen we al eens nen datum vastleggen om te brainstormen.
            roadrunner wa denkt ge van het hof van eden?dan kunnen we ook de lokatie al eens gaan bekijken,kwestie van te weten waarover we praten.

Comment

by de weg,roady , de nabespreking van da gebeuren kan dan toch in da huizeke in boulonge sur mer he?

Comment

Originally posted by Huggy
                Triker...

Reken er maar op dat iedereen tijd heeft om op de dag zelf foto's te trekken. De 'all-round-medewerkers' hopen we zondag iets eerder te ontvangen om alles in gereed te maken voor deze speciale dag
                http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

**nu kunnen we al eens nen datum vastleggen om te brainstormen.**
                  roadrunner wa denkt ge van het hof van eden?dan kunnen we ook de lokatie al eens gaan bekijken,kwestie van te weten waarover we praten.
                  by de weg,roady , de nabespreking van da gebeuren kan dan toch in da huizeke in boulonge sur mer he?
                  Dit laat ik aan de locals over, die kennen alle leuke plekjes
                  http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Laar maar weten waar en wanneer dat brainstormen doorgaat. Kwestie van de lokatie eens gezien te hebben ivm het leveren van de lampen, stroomgroepjes (wegen nogal wat), aantal meter verlengkabel, .....
                    @ Kodoal: ik heb je een mailtje gestuurd.
                    Groetjes,
                    Frank

Comment

Geen enkel probleem.Het Hof van Eden,dat is daar langs de brug naar Winkelomheide zeker.Daar kan ik met mijne fiets naartoe.Stuur me gewoon ne mail en ik zal er zijn.
                      Danny's Photosite

Comment

aaah ok antwerpen is gauw 4 uur rijden voor mij... moet even kijken of het uitkan maar zal proberen te komen....

-- MajorPain --
                        Nikon D2H
                        Tamron 28-70mm F2.8
                        Nikkor 50mm 1.8 D
                        Nikkon SB-800
                        XDrive-II 60GB
                        Heel veel studio spul

Comment

Leo is er ook bij.

Misschien kan ik mijn vrouw overhalen ook mee te komen, zij is zwanger en rond november zal ze een heel dik buikje hebben aangezien er een tweeling in zit. Wellicht wil zij haar buik aanbieden als fotografisch object.

Gr.
                          Leo

Comment

Originally posted by Leo_Bezemer
                            Leo is er ook bij.

Misschien kan ik mijn vrouw overhalen ook mee te komen, zij is zwanger en rond november zal ze een heel dik buikje hebben aangezien er een tweeling in zit. Wellicht wil zij haar buik aanbieden als fotografisch object.

Gr.
                            Leo
                            Alvast proficiat met je tweeling.Ben ook papa van een tweeling.Ga eens een kijkje nemen op http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=27148 hoe zo'n tweeling er op 10-jarige leeftijd uitziet
                            Danny's Photosite

Comment

Originally posted by Triker
                              Originally posted by Huggy
                              Triker...

Reken er maar op dat iedereen tijd heeft om op de dag zelf foto's te trekken. De 'all-round-medewerkers' hopen we zondag iets eerder te ontvangen om alles in gereed te maken voor deze speciale dag
                              geen probleem triker.... ik ben er op een kwartierke...dus zaterdag nie teveel boozen en dan lukt da wel

zal misschien ook nog een vriendinneke meepakken die op de foto wil
                              some toys 4 big boys
                              http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

da zit snor,ik zal int hof van eden eens gaan polsen wanneer da ze tijd en plaats hebben,en of ze wel chocomelk hebben (kwestie van sonnyke geen uitvluchten te gunnen).ik hou jullie op de hoogte!En denk eraan da zal gene normale dag worden!we gaan digitale geschiedenis schrijven!!!

Comment

Working...
                                X