Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
De afspraak is dat de SD één maand van tevoren sticky gemaakt wordt.
Anders staan hier soms 25 sticky topics .
Nu, als de forumreorganisatie doorgevoerd wordt verhuist deze topic naar het "SD" forum, en dan wordt het makkelijker ...
Jaja
Originally posted by Benjamin vdZ
Goed, kunnen jullie deze topic geen sticky geven? Altijd handiger want de shooting is pas over 2 maande.
'kan me bijna zeker (voor 90%) vrijmaken op 2 november. Zet me ook maar op de lijst van diegene die achter de camera staan en AUB NIET op de modellenlijst... want dan ga ik lopen!
Goed dat je komt Emjeke als ik zo naar je portfolio kijk kunnen we zeker nog iets bijleren van jou
Originally posted by eMJeke
'kan me bijna zeker (voor 90%) vrijmaken op 2 november. Zet me ook maar op de lijst van diegene die achter de camera staan en AUB NIET op de modellenlijst... want dan ga ik lopen!
Mij mag je bij de aanwezigen tellen op 2 november
Het zal voor mij op gebied van modellenshooting een ontgroening worden Joepie, we kunnen weer heel wat bijleren .
Helaas ben ik nog niet zo ver met mijn portret fotografie en ben waarschijnlijk te laat om aan te melden als ik al die mensen en prof. studio spullen zie staan op de lijst.
ben erg benieuwd naar jullie resultaten en foto's
Als troost ben ik maar zelf aan de slag gegaan en een paar zelfportretten gemaakt misschien wel een voorbeeld voor jullie .
http://www.home.zonnet.nl/hans.laura.vogelzang
Ik wens jullie een zeer gezellige en een mooie dag toe dat er veel mooie kiekjes bij komen hier op Digisite.
Comment