Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Als de datum zou passen dan kom ik ook wel eens naar een shooting. Daar ik enkel een motor als vervoermiddel heb zal ik zo moeten komen en dan mag hij altijd als attribuut gebruikt worden. Nu nog zien of ik zal kunnen natuurlijk.
Dit initiatief interesseert me wel, net als het voorstel van Phille. Nadeel is dat ik van 22/09 tot 24/10 met verlof ben, dus voor mij past enkel het laatste weekend van oktober. Ik hoor het wel als er een datum bekend gemaakt wordt.
Originally posted by Serge_VC
Tja, ik zit aan de andere kant van de wereld... down under dus. Moeilijk om dan eens even over te vliegen voor een SD he...
Hoop spoedig mogelijk een datum te weten, maar het wachten is op de eigenaar van de ruimtes of tegen die tijd alles vrij is om er een geweldig weekend te organiseren. Keep yha all updated
Originally posted by Phille
Triker, wat denk je van een demo RAW beeldverwerking, ik wil zorgen voor een demo op een stand waar ik Capture One RAW DSLR editor toelicht en een workflow laat zien ... ligt een beetje in de lijn van een indoor winter SD ??? Kan zorgen voor laptop, eventueel 19" scherm, en software, plus ook een Color ICM management toelichting.
Phille
Weeral op een Zondag, en ik kan niet op zondag . Ik zal waarschijnlijk ook de enigste zijn. Ik had nogthans zo graag de demo van phille gezien. Misschien een idee voor een volgend concept: RAW-demo door phille op een maandag of dinsdagavond - dan ben ik wel vrij en ik heb zelfs een tapinstallatie ter beschikking en voor speciale dagen aan budgetvriendelijke prijzen
Ik zie de topic al zo voor mij : Raw-demo door phille met een hapje en een drankje ............HINT HINT En in geval van veel volk pak ik mijn beamer uit de kast, dan kan het op groot scherm
Lees net deze topic (de Silim heeft me net via mail gewezen op de belangrijke topics waarvoor dank!!!) en ik zie dat je me als allroundmededinges hebt opgeschreven en dat is prima.(ik kan niet echt iets maar allround is OK;dan moet je doen dat je van alles iets afweet maar eigenlijk niet lang genoeg om door de mand te vallen Dat is voor mij dus ideaal)
Laat maar weten gasten when and where.Is er geen op voorhand geen coördinatievergadering op nen avond in een plaatselijk café (daar ben ik ook erg goed in )
Het begin is er al de lokatie nu nog een datum plakken en Triker kan beginnen met de organisatie van de sd modellen
Heb zelve ook een paar leuke ideeen maar moet eerst afwachten hoe en wanneer, daar je anders niets op voorhand kan afspreken
Voor animo zorgen kan ik ook wel Het gaat een groots festijn worden Zodra de datum er is zet ik alles op een rijtje en kunnen we bespreken wat en hoe
Zie er al naar uit
Kodoal & Triker wachten nog even op goedkeuring van de datum. Maar dat laten we asap weten hier als het rond is. Dat er al ideeen binnen gekomen zijn via dit topic en mail waarderen we zeer. Maar mochten jullie nog ideeen hebben of decoratie spullekes hebben... hoe eerder we het weten des te beter.
aangezien geel op een 20 minuutjes van bij mij is wil ik best wel een handje komen helpen indien dat nog nodig is...zondag heb ik toch meestal nie veel te doen
En ik zal ook ne keer rond horen bij een paar modellen uit de buurt die misschien interesse hebben in een gratis dagje foto's laten pakken
Als ik iets kan doen...just let me know...en anders wil ik zeker en vast een paar fotokes komen pakken
Wellicht kan ik een van m'n vrienden bodybuilders overhalen om foto's te laten maken? Kwestie van de dames ook wat moois voor te schotelen (alhoewel er ook zullen zijn die daar een ander mening over hebben).
Comment