Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
laatste weekend van oktober of eerste weekend van november, hoe dan ook, de datum zal 99% einde van de week hier in het topic verschijnen
Laat 1 % over, want stel je voor dat m'n pc crash
Misschien kiezen voor 't eerste weekend van november? Maandag 03/11/03 is voor de meeste een verlofdag (dag van 01/11/03) in België. Dan is er ook wat meer tijd om alles op te ruimen.
Ik weet niet of dat ook in Nederland zo is.
Originally posted by silim
Misschien kiezen voor 't eerste weekend van november? Maandag 03/11/03 is voor de meeste een verlofdag (dag van 01/11/03) in België. Dan is er ook wat meer tijd om alles op te ruimen.
Heb eens gekeken en we hebben dat huizeke te Boulogne-sur-Mer gehuurd het weekend van 8-11 november dus heb ik mijn reply hier veranderd.Gelukkig geen probleem dus zoals ik eerst dacht
Heb eens gekeken en we hebben dat huizeke te Boulogne-sur-Mer gehuurd het weekend van 8-11 november dus heb ik mijn reply hier veranderd.Gelukkig geen probleem dus zoals ik eerst dacht
Dan had je dat weekend ook nog kunnen afbellen hé. Je hebt dan toch geen camera meer om foto's te maken en je kan je dan beter full-time bezig houden met alrounder op de modellendag
Dan had je dat weekend ook nog kunnen afbellen hé. Je hebt dan toch geen camera meer om foto's te maken en je kan je dan beter full-time bezig houden met alrounder op de modellendag
Ah ja,juist,van deze onozelen tuur had ik nog geen opmerking gehad.Had ik moeten weten dat die nog ging komen.
Originally posted by MajorPain
Misschien een domme vraag (maarja ik ben hier ook nog maar een weekje ) maar waar ligt Geel precies?
-- MajorPain --
Meent ge dat?Dat is echt wel een gat in uwen cultuur.Maar het is geen domme vraag hoor.
Wel,als je de autosnelweg neemt ligt Geel pal tussen Geel-West en Geel-Oost.Welke van die twee je eerst tegenkomt hangt af natuurlijk van de richting vanwaar je komt.
Misschien een domme vraag (maarja ik ben hier ook nog maar een weekje ) maar waar ligt Geel precies?
-- MajorPain --
Geel ligt nog in de provincie Antwerpen, op hun briefhoofd prijkt de slogan "Je bent er, je blijft er". Lijkt misschien zeer gastvrij maar je moet weten dat Geel in heel België bekend is voor de thuisverpleging van psychiatrische patienten.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
-- MajorPain --
Geel ligt nog in de provincie Antwerpen, op hun briefhoofd prijkt de slogan "Je bent er, je blijft er". Lijkt misschien zeer gastvrij maar je moet weten dat Geel in heel België bekend is voor de thuisverpleging van psychiatrische patienten.
zeg Charles,moet ge dat nu verklappen dat Geel in de provincie Antwerpen ligt.Ge zijt geen voorbeeld van "being lazy"
Comment