Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD modellen 2 november 2003

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

kijk ron dat is nu leuk !!

Ik wil ook wel eens wat mooie mannen zien, ipv van altijd maar dames!!
    mvg
    gabriella
    Canon 300D en 350D
    canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
    canon 20-35 usm

Comment

Waar blijft dien datum pleaze, zodat ik m'n verlof kan plannen

Comment

morgen,donderdag kunnen we hopelijk de knoop doorhakken.Nog even geduld aub,het ligt buiten ons kunnen en willen om het te forceren!!

Comment

laatste weekend van oktober of eerste weekend van november, hoe dan ook, de datum zal 99% einde van de week hier in het topic verschijnen
          Laat 1 % over, want stel je voor dat m'n pc crash
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Misschien kiezen voor 't eerste weekend van november? Maandag 03/11/03 is voor de meeste een verlofdag (dag van 01/11/03) in België. Dan is er ook wat meer tijd om alles op te ruimen.
            Ik weet niet of dat ook in Nederland zo is.
            Groetjes,
            Frank

Comment

Hoi Triker, ik wacht op de datum, misschien dat ik ook erbij zal zijn want dit interesseerd mij ook wel
              Mvg Patrick Billen, alias Tommie
              www.wondermooi.be
              www.patrickbillen.be

Comment

Ziet er nu al goed uit Triker, probeer zeker aanwezig te zijn, dat moet lukken
                Luc "iKKe"
                http://www.jip.be/luc

Comment

Originally posted by silim
                  Misschien kiezen voor 't eerste weekend van november? Maandag 03/11/03 is voor de meeste een verlofdag (dag van 01/11/03) in België. Dan is er ook wat meer tijd om alles op te ruimen.
                  Heb eens gekeken en we hebben dat huizeke te Boulogne-sur-Mer gehuurd het weekend van 8-11 november dus heb ik mijn reply hier veranderd.Gelukkig geen probleem dus zoals ik eerst dacht
                  Danny's Photosite

Comment

Originally posted by roadrunner
                    Heb eens gekeken en we hebben dat huizeke te Boulogne-sur-Mer gehuurd het weekend van 8-11 november dus heb ik mijn reply hier veranderd.Gelukkig geen probleem dus zoals ik eerst dacht
                    Dan had je dat weekend ook nog kunnen afbellen hé. Je hebt dan toch geen camera meer om foto's te maken en je kan je dan beter full-time bezig houden met alrounder op de modellendag
                    Groetjes,
                    Frank

Comment

Dan had je dat weekend ook nog kunnen afbellen hé. Je hebt dan toch geen camera meer om foto's te maken en je kan je dan beter full-time bezig houden met alrounder op de modellendag
                      Ah ja,juist,van deze onozelen tuur had ik nog geen opmerking gehad.Had ik moeten weten dat die nog ging komen.
                      Danny's Photosite

Comment

Misschien een domme vraag (maarja ik ben hier ook nog maar een weekje ) maar waar ligt Geel precies?

-- MajorPain --
                        Nikon D2H
                        Tamron 28-70mm F2.8
                        Nikkor 50mm 1.8 D
                        Nikkon SB-800
                        XDrive-II 60GB
                        Heel veel studio spul

Comment

Originally posted by MajorPain
                          Misschien een domme vraag (maarja ik ben hier ook nog maar een weekje ) maar waar ligt Geel precies?

-- MajorPain --

Meent ge dat?Dat is echt wel een gat in uwen cultuur.Maar het is geen domme vraag hoor.
                          Wel,als je de autosnelweg neemt ligt Geel pal tussen Geel-West en Geel-Oost.Welke van die twee je eerst tegenkomt hangt af natuurlijk van de richting vanwaar je komt.
                          Danny's Photosite

Comment

-- MajorPain --

Geel ligt nog in de provincie Antwerpen, op hun briefhoofd prijkt de slogan "Je bent er, je blijft er". Lijkt misschien zeer gastvrij maar je moet weten dat Geel in heel België bekend is voor de thuisverpleging van psychiatrische patienten.
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Originally posted by Lazy Charles

-- MajorPain --

Geel ligt nog in de provincie Antwerpen, op hun briefhoofd prijkt de slogan "Je bent er, je blijft er". Lijkt misschien zeer gastvrij maar je moet weten dat Geel in heel België bekend is voor de thuisverpleging van psychiatrische patienten.
                              zeg Charles,moet ge dat nu verklappen dat Geel in de provincie Antwerpen ligt.Ge zijt geen voorbeeld van "being lazy"
                              Danny's Photosite

Comment

-- MajorPain --

Zal ik dan maar een fatsoenlijk antwoord geven zeker?

Geel ligt naast de autosnelweg Antwerpen-Hasselt-Luik, E313, op ruw geschat zo'n 40 kilometer van Antwerpen.

Of zo'n 20 kilometer ten zuiden van Turnhout, voor wie vanuit Eindhoven België binnenrijdt.

Kwestie van je een beetje te oriënteren. Ik neem aan dat er een reisroute zal opgemaakt worden door de organisatoren.
                                Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
                                X