Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
hé, mijn naam staat er nog niet bij!
> interesse ...
mogen vrouw en kindjes ook mee?
mm
waarom zouden ze niet mee mogen ? als we te lang fototjes staan te maken naar hun zin kunnen ze alsnog de wandeling alleen wandelen (staan paaltjes met pijltjes) hoe oud zijn de kids ? dan neem nog wel wat spullen mee om het gidsen ook beetje op hun niveau te houden met wat determinatie kaarten wateronderzoekje weet ik veel als ze zin hebben kunnen ze dan actief de natuur ontdekken.
Ik ben ook geïnteresseerd. Ik kan nog niet meteen met zekerheid bevestigen, maar ik laat zo snel mogelijk iets weten.
Als er kindjes meemogen, veronderstel ik dat mijn wederhelft ook geen probleem is
Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...
't Is nu zeker. Ik ga mee en mijn ventje komt ook mee.
Je mag 2 personen toevoegen aan de lijst.
Tot dan!
Aanpassing: ik woon in Merchtem. Mensen uit de buurt (Opwijk, Merchtem, Wolvertem, Vilvoorde) die geen vervoer hebben, ik heb nog 3 plaatsjes in de auto.
Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...
Wegens arbeidsverplichtingen ben ik verhinderd om deze SD op zondag 29 april bij te wonen. Sorry zal voor een andere keer zijn. Indien de datum verzet wordt wegens eventueel slecht weer op 29 april, heb ik natuurlijk wel nog interesse.
Tot mijn grote spijt moet ik annuleren. De karateclub van mijn zoontje heeft die dag wedstrijden en hij staat er op dat ik kom kijken. Ik weet dit nog maar van gisteren, sorry...
Lang niet op deze site geweest door computerproblemen, voor de zekerheid zeg ik nog maar even dat ik in ieder geval meega. Om hoe laat spreken we ook weer af?
Lang niet op deze site geweest door computerproblemen, voor de zekerheid zeg ik nog maar even dat ik in ieder geval meega. Om hoe laat spreken we ook weer af?
zie eerste bericht
Samenkomst 14u vertrek wandeling 14u15
pb zal nog verstuurd worden een weekje voor de SD als herinneringske
Comment