Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door JumpingjacquesflashBekijk bericht
Hallo Cozze,
Je mag me bij op de lijst van de deelnemers plaatsen.
Beide data zijn vrij en tegen 14:00 uur kan ik terplaatse zijn.
Eventueel zou ik leden kunnen oppikken aan de achterkant van Leuven station.
Groeten, Jacques.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Die zitten hier vlakbij ook, maar niet zo vroeg op het jaar. Vanaf juli zie ik die hier gewoonlijk pas.
ja daar ook ze tijdens het disteltrekken is er toen een gevonden best verschietachtig als ge u daar ni aan verwacht en madam de spin zit daar ffkes op uwe distel da ge wilt uittrekken
ja dacht zelf rond een uur of twee anders maken we der 14u15 vertrek wandeling van dan heb jij nog 15 min om van Uz naar de leucina te komen ?
Lucina bedoel je hier dan ? Vertrekpunt is dus aan het kasteel , 14.15 u en ik zal er zijn Of jullie moesten afspreken in 'ons' cafetaria om vandaaruit via de hertjes naar het kasteel af te zakken , het UZ ligt op het hoogste punt dus mooie vergezichten/kasteelplaatjes . En zo 'win' ik nog een paar minuten
Lucina bedoel je hier dan ? Vertrekpunt is dus aan het kasteel , 14.15 u en ik zal er zijn Of jullie moesten afspreken in 'ons' cafetaria om vandaaruit via de hertjes naar het kasteel af te zakken , het UZ ligt op het hoogste punt dus mooie vergezichten/kasteelplaatjes . En zo 'win' ik nog een paar minuten
ja sorry mistypingske
ja kunnen we ook doen anders verzamelen wij aan het kasteel en komen we tot boven gewandeld (tis da we zeker zijn da de auto's aan vertrek punt van wandeling staan) en moest er nog een gids meekomen da ze ons gemakkelijk vinden.
Als het definitief 29 april is, wil ik me meteen inschrijven, en schrap me uit de lijst 'geïnteresseerden'.
Ik hou deze datum dan speciaal voor Koebos.
Comment