Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
hoe slecht mag je niet zijn of hoe goed moet je zijn om mee te mogen en niet af te gaan op een SD?
Guido,
ik organiseer deze SD en ik heb er zelf nog nooit een meegemaakt. ik ben een waardeloze fotograaf die nog veel moet leren. Mn interesses liggen in de natuur en landschapsfotografie vandaar dat ik deze SD organiseer. Omdat ik wil bijleren van andere.
Wat de een weet over witballanzen en sluitertijden is zijn meerwaarde. Iemand anders zijn andere mening daarover maakt hem interessant.
mn meerwaarde ligt in het feit dat ik 'iets' van natuur ken en je de raad kan geven om niet achter die vlinder aan te zitten die net op die ene bloem zat, wacht even hij komt trg ze vliegen nl steeds de zelfde routes (of toch min of meer).
dus heb je een mening over fotografische zaken en/of weet je iets over natuur en/of wil je je gewoon amuseren met u camera en van natuur en fotografie iets bij leren.
maar een ding doen en dat is afkomen !!!!
om het minder profetisch te zeggen maakt ni uit hoe goed of hoe 'slecht' je bent gewoon komen is de boodschap
Een SD is in eerste instantie een gezellig samenzijn en er een mooie dag van maken. Dat je dan persé 'goeie of slechte' foto's maakt doet eigenlijk niets terzake.
Een leuke babbel, een tof weerzien en een nieuwe kennismaking is de boodschap. Bovendien steek je meestal van je buur(en) nog wat op!
Meestal is een SD altijd positief en eindigt nogal eens in café.
Ik studeer Agro -en biotechnologie (nu het laatste jaar) en in mijn opleiding zit ook een 3-jarige cursus natuurbeheer.
Eventueel kan ik wel wat helpen met her en der uitleg geven. Ik weet echter te weinig van vogels, vlinders en dieren om een groep te gidsen. Mijn opleiding richt zich namelijk vooral op bomen en planten en het daarbij horende beheer.
Je mag me trouwens op de definitieve lijst zetten. Ik regel wel dat ik mee kan
29 april is op dit ogenblik nog vrij op de kalender, je mag mij mee op de lijst zetten om deel te nemen aan de sd. Als er niets belangrijker tussen komt zal ik er zijn.
Comment