Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag 29 april 2007 - SD Koebos Pellenberg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Zondag 29 april 2007 - SD Koebos Pellenberg

Idem hier. Het was eens tof om samen op stap te gaan. Ga zeker nog meedoen de volgende keren.
    Vriendelijke groeten van Pyper
    (Ik maak elke dag de mooiste foto, ik krijg ze echter nooit uit mijn toestel)

Comment

Zeer fijne, maar warme, namiddag in de prachtige natuur !
      Bedankt

G
      As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
      like.no.other

Comment

Goeiedag,

Hierbij m'n dank aan de organisatoren van deze superdag.
        Ik denk nu speciaal aan Cozze (ik was in zijn groep ingedeeld), die ons een zeer leerrijke namiddag bezorgde.
        Ook dank ik de deelnemers voor het gezelschap.

Ik heb ervan genoten, weer enkele mensen leren kennen en weer veel bekenden teruggezien.
        Het was wel warm, maar toch zéker de moeite waard!

Van de natuurfotografie heb ik niet echt de tijd gehad om veel beelen te schieten.
        Wel hadden we een schitterend model Catho in onze groep, het dochtertje van Frank. Zij steelde soms echt de show.

Van Catho heb ik een topic gemaakt in 'mensen en modellen'.

mvg,

Roland
        Last edited by Roland Cuypers; 29 april 2007, 22:29. Reden: Catho spellingsfoutje

Comment

Ook een toffe dag gehad met de familie dankzij Jesse en Frank en het hele fotogezelschap Zeker voor herhaling vatbaar

MVG,

Comment

Een mooie dag en een mooie omgevinng wat moet een mens meer hebben.
            Cozze bedankt het was een aangename wandeling. Er was vanalles te zien ;

Nog meer foto's zijn te bekijken op http://pdeco.fotopic.net/c1267413.html

Tot een volgende keer

Patrick
            BD0694BE
            http://pdeco.fotopic.net

Comment

heb er ook van genoten, bedankt Cozze en iedereen bedankt voor het aangename gezelschap
              Pdeco, knap gezien die spiegel.

Comment

Ik heb ook zo'n spiegel gezien, hier is een foto van een reflectie van een fotograaf die foto's aan't maken is van fotografen die foto's aan't maken zijn

As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                like.no.other

Comment

Ook wij hebben genoten van de prachtige wandeling. Een pluim voor de organisator en de gids die ons zoveel interessants wist te vertellen.

@Grf: kan je mij evt. deze foto eens bezorgen in hoge resolutie? De fotograaf op de spiegel ben ik nl.

Ook bedankt aan de deelnemers voor de gezellige namiddag en voor zij die volgende week richting Annevoie trekken, tot dan .

Groeten,

M.
                  http://markwijnants.zenfolio.com/
                  Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

Comment

Aan alles komt een begin, net zoals deze eerste SD. En ik ben terecht blij dat ik op dit forum terecht gekomen ben. Dankzij Jesse weer veel bijgeleerd over de natuur, want daar kende ik niet zo veel van (wat wil je, als stadsbewoner), en als je meetings met Skyscrapercity gewoon bent is het best fascinerend om dan hier ineens al die lenzen te zien die 20 à 30 cm voor je neus eindigen.

De fietstocht naar en van Pellenberg was best leuk, ook al was het vermoeiender dan 2,5 weken geleden van Amsterdam naar huis, maar dat ligt vooral aan het wegdek, en een beetje tegenwind bij het naar huis rijden. De Heideberg was best wel leuk: tegen 8 km/u bergop, en 's avonds tegen 54 km/u naar beneden (en dan maar hopen dat er niemand uit de zijstraten kwam) ^^

Op de wandeling zelf heb ik maar 5 foto's getrokken, op de fietstocht er naartoe 25, maar ik moest eerst prioriteit geven aan mijn foto's van de driedaagse excursie met school van 1,5 week geleden naar Nederland (de docenten hebben mij dat gevraagd).

Ik ga er deze zomer van moeten profiteren met jullie te daten, want volgend semester zit ik op Erasmus in Oostenrijk! Of, wie weet kunnen jullie dan eens naar Dornbirn komen

Comment

bedankt aan allen voor de mooie namiddag, in het bijzonder aan Jesse (Cozze) voor de prima organisatie.

Groetjes
                      Pierre (-Fox-)
                      Nikon D700 + mooi glas

Comment

Jesse(Kozze) bedankt voor de fijne wandeling en uw deskundige uitleg.
                        Mooi natuurgebied in de nabije omgeving waar ik zeker terugkeer.
                        Foto's voor later als ik eindelijk de tijd en de manier vind om ze ergens te plaatsen.
                        BD0681BE -
                        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Ik heb een klein verslagje met enkele foto's op mijn website gezet. -> http://www.sillevl.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door littlewan Bekijk bericht
                            Ik heb een klein verslagje met enkele foto's op mijn website gezet. -> http://www.sillevl.be
                            mooi gedaan dat verslagje

Comment

Verslagje is idd leuk !

Ik heb eindelijk de tijd gevonden om gps coordinaten aan mijn foto's te linken.
                              Ik heb easygps (.com) gebruikt om de wandeling van mijn garmin etrex te downloaden in GPX formaat.
                              Dan heb ik idimager en het gps script (zie ook deze thread) gebruikt om de coordinaten aan de foto's te linken.

Dit alles dan geexporteerd naar een website met google map (zie nogmaals bovenstaande thread).

like.no.other

Comment

Ik heb ook mijn fotoreeks al kunnen afwerken en je kan ze vinden op http://markwijnants.zenfolio.com/p909916911/
                                Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden.

Groeten,

M.
                                http://markwijnants.zenfolio.com/
                                Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

Comment

Working...
                                X