Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag 29 april 2007 - SD Koebos Pellenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zondag 29 april 2007 - SD Koebos Pellenberg

    Mijn ruwe reeks is te zien hier
    Zo uit het toestel , zonder trucage dus
    ***Ne kodak en ne zak...***

    Comment


    • Re: Zondag 29 april 2007 - SD Koebos Pellenberg

      Kleine anekdote over een geïrriteerde automobilist:

      Toen ik zondag terug reed, kwam ik op de Rijmenamsesteenweg in Haacht terecht. Links was er fietspad, maar rechts niet, en er stond nergens een bord dat ik moest oversteken, dus bleef ik maar op de baan rijden. Een paar auto's reden gewoon langs, op een bepaald moment geclaxonneer achter mij, en die gast stak voorbij en stopte dan vlak voor mijn neus: "Awel, wa is aa probleem? Wette nie wer da ge mut raaie? Veu wie legge ze hie da fietspad oan?" Doordat ik moest uitwijken kwam ik dan toch op dat linkse fietspad uit en reed rustig verder, al zeggende dat er nergens een bord stond dat ik links moest rijden. 100 meter verder stond er wél een bord, en die kerel was ondertussen ook vertrokken en reed weer langs: "Hedde 't naa gezien?" "Joa." "Aa, naa wel!" "Mor derjust stond et er nie hé jong." En toen reed hij verder ^^

      Comment


      • Re: Zondag 29 april 2007 - SD Koebos Pellenberg

        nog nooit zo weinig foto's genomen, ze staan hier:http://lindashoot.fotopic.net/c1273827.html

        Comment


        • Re: Zondag 29 april 2007 - SD Koebos Pellenberg

          Beter laat dan nooit: nog wat foto's

          Ik ben de dagen erna even niet al te best geweest. Ik had de dagen voor de SD al wat last van spieren in mijn rug, en die hele wandeling doen met al dat gewicht heeft het alleen erger gemaakt Maandag en dinsdag kon ik niet op mijn rug slapen. Nu is het gelukkig véél beter

          De mensen met hun camera's:



          Vogels:



          De pinksterbloem en de organisator:



          MVG,

          Comment


          • Re: Zondag 29 april 2007 - SD Koebos Pellenberg

            Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
            nog nooit zo weinig foto's genomen, ze staan hier:http://lindashoot.fotopic.net/c1273827.html
            Toch mooie!!!

            De babbels zullen te leuk geweest zijn misschien?

            MVG,

            Comment


            • Re: Zondag 29 april 2007 - SD Koebos Pellenberg

              Jaja veel gebabbeld maar ook genoten van het uitzicht.
              De foto van Cozze met de lichtinval in z'n haar is heel mooi.
              Veel beterschap, misschien toch eens naar iets uitkijken om die 5 kg fotomateriaal niet continue te moeten dragen

              Comment

              Working...
              X