Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

    Oorspronkelijk geplaatst door anendel
    sdx; ik heb nog brol-statief op reserve liggen. Mocht niemand een reserve manfrotto hebben liggen, moogt ge dat gerust gebruiken.
    Da's vriendelijk anendel, brolstatief is beter dan geen statief.

    Gr,
    Sammy

    Comment


    • #77
      Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

      Oorspronkelijk geplaatst door sdx
      Da's vriendelijk anendel, brolstatief is beter dan geen statief.

      Gr,
      Sammy
      En uwe nieuwe D70 tegen de grond

      Comment


      • #78
        Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

        Oorspronkelijk geplaatst door filipperke
        En uwe nieuwe D70 tegen de grond
        Daar heb je misschien wel een punt...hangt er natuurlijk ook vanaf hoe brollig dat statief wel is natuurlijk.

        Maar toch blijft het vriendelijk van anendel...

        Als er nog iemand een steviger statief ter beschikking heeft...you know the drill.

        Misschien heb ik tegen de 12de maart al een gekocht, hangt van m'n budget af. Moest ik er een op de kop kunnen tikken dan laat ik het weten hé.

        Gr,
        Sammy

        Comment


        • #79
          Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

          Vorige datums pasten me niet. Maar op 12 maart ben ik vrij, je mag me ook verwachten.

          Luco

          Comment


          • #80
            Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

            Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
            Kijk dat komt nu uit de lucht gevallen zie, ik had graag meegegaan maar zag me niet alleen teug keren met de trein dus als je me een lift kan geven, vanuit Gent, graag
            Linda

            Dames en heren,...
            Mijn rug gedraagt zich redelijk wel,...
            Dus zal ik toch kunnen op post zijn den 12'en.
            Ev kan ik mijn gsm n° via persoonlijke mail doorgeven.
            Kwestie van beter, en gerichter te kunnen afspreken.
            Nog plaats om mee te rijden, ev kan dit zelfs aan den oprit van den "e17depinte" starten.
            Dan moet ik het stad niet in.


            We zien wel.
            Kurt
            Blog: http://kurtsesselle.blogspot.com/

            Comment


            • #81
              Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

              Goed dat te horen, nu nog hopen op deftig weer. stuur je pm voor verdere afspraak Kurt
              groeten Linda

              Comment


              • #82
                Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                12 maart, dat is dus nu zondag. Tijd om al je batterijen op te laden, je statief te smeren, etc etc

                De weersverwachtingen zijn weerom niet je dat, maar we zullen maar effe afwachten stel ik voor...

                sugar
                "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                http://supermasj.zenfolio.com

                Comment


                • #83
                  Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                  Wie gaat er naar Brussel met de trein vanuit Gent Sint Pieters? Kunnen we afspreken?
                  stuur me PM aub
                  Linda

                  Comment


                  • #84
                    Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                    Sorry,...
                    1000 x sorry.
                    Ik moet verdo..e passen voor zondag.
                    Dus torr is "not in the house" zondag.
                    Of juist wel.
                    Mijn rug wil blijkbaar minder, dan mijnen "kop".

                    Veel plezier ginder achter en de groensels.
                    Kurt

                    torr

                    een van de volgend keren ben ik er zeker bij !!!
                    Blog: http://kurtsesselle.blogspot.com/

                    Comment


                    • #85
                      Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                      Hopelijk wordt het weer beter dan die miezerige regenbuien van vandaag.
                      Waar spreken we in feite ergens af? Voor diegene die met de trein komen, evt in een station afspreken om dan samen naar plaats van afspraak te gaan? Ik ken mijn weg totaal niet in Brussel.

                      ivm statief: zolang je geen kanjer van een 400mm zoomlens op je D70 plaatst, zal die niet omvallen. Het is brol omdat het nogal onhandig te hanteren valt en het niet wreed handig is om waterpas te zetten.
                      Stijn Swinnen
                      Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
                      I am not a gear whore showing off my glass collection

                      Comment


                      • #86
                        Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                        Ik ben nog steeds van plan om af te komen zondag, maar ik ben "opgevordered" op voor de atlitiek club foto's te gaan maken op het BK veldlopen in Oostende (Jeugd reeksen, starten om 10u tot 15a 16u).

                        Kan iemand via PM een GSM nummer doorgeven, dan kan ik eventueel iets later aansluiten bij de groep.

                        Ik ben ook van plan om met de trein uit Mechelen te komen.

                        Luc

                        Comment


                        • #87
                          Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                          Ik zou misschien ook wel eens met de trein komen. Ik heb de laatste tijd echt geen zin meer om met de wagen te rijden...ten eerste rijdt iedereen almaar agressiever (ik betrap mezelf er ook wel eens op) en ten tweede veel te veel controle in ons welvarende politiestaat. En Brussel is nu ook niet bepaald m'n favoriete stad om in te gaan rijden, ik ben nl Brugge gewend hé...

                          Enfin, ik zie het nog wel. Waar komen de mensen die met de wagen komen samen?

                          En ik heb ondertussen nog steeds geen statief...
                          Hopelijk zal er iemand aan mij denken...

                          Comment


                          • #88
                            Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                            Oorspronkelijk geplaatst door sdx
                            Ik zou misschien ook wel eens met de trein komen. Ik heb de laatste tijd echt geen zin meer om met de wagen te rijden...ten eerste rijdt iedereen almaar agressiever (ik betrap mezelf er ook wel eens op) en ten tweede veel te veel controle in ons welvarende politiestaat. En Brussel is nu ook niet bepaald m'n favoriete stad om in te gaan rijden, ik ben nl Brugge gewend hé...

                            Enfin, ik zie het nog wel. Waar komen de mensen die met de wagen komen samen?

                            En ik heb ondertussen nog steeds geen statief...
                            Hopelijk zal er iemand aan mij denken...
                            Heb juist een mail gestuurd naar Anendel, vermits je van Brugge komt zal je treinrit er als volgt uit zien:
                            Station Aankomst Vertrek
                            Reisweg van de trein 514[IC]met bestemming: EUPEN
                            BRUGGE vertrek:14:57
                            GENT SINT PIETERS aankomst 15:19 vertrek 15:22
                            BRUSSEL CENTRAAL aankomst 15:57

                            Sugar heeft mij per pm geschreven dat er aan het Warandepark wordt afgesproken om 16 u 30, grote ingang recht voor koninklijk paleis.
                            Dus als je met de trein wil komen, spreken we af in Gent Sint Pieters.
                            groeten linda

                            btw: ik heb een tripod en een mono wil die anders wel meebrengen om te depaneren.
                            Last edited by linda16093; 9 maart 2006, 14:16.

                            Comment


                            • #89
                              Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                              Ik ga ook met de trein komen, ik stap van de trein in Centraal Station, dan is het koninklijk paleis < 10min stappen.

                              Afspraak om 16h30 aan de Warande dus.

                              Wat staat er op de agenda?
                              1. Fotografie in historisch centrum brussel ('t is nog licht, we kunnen daar een beetje van profiteren)
                              2. Op naar het Poelaertplein, met het oog op het vastleggen van een prachtige zonsondergang (rond 18h40 houdt ze het voor bekeken)
                              3. Richting marollen (tot +- 20h00)
                              4. Richting historisch centrum Brussel (tot 22h00)

                              Tegen 22h00 hou ik het voor bekeken. We hebben geluk, het gaat goed weer worden (voorspelling : wisselend bewolkt maar droog, 4-5°C)

                              Gelieve allemaal jullie GSM nummer te PB-en naar mij, ik tracht dan iedereen een overzicht te geven van wie er komt en zo

                              sugar
                              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                              http://supermasj.zenfolio.com

                              Comment


                              • #90
                                Count me in

                                Ik ga ook mee, dan kan ik jullie ook eens aan het werk zien.. :-)

                                't Wordt mijn eerste SD, ik ben benieuwd...
                                Groeten, David

                                Comment

                                Working...
                                X